Tarjoukset uusilla numeroilla

Anonyymi-ap

Kuinkas moni saanut tarjouksia näillä uusilla numeroilla pääkaupunkiseudulta? Itelle tullut pari, mutta kummatkin alueilta joihin en ole edes hakenut.

28

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saan melkein päivittäin tarjouksia Hasolta kohteista, joihin en ole hakenut. Haetut alueet ja asuntojen koot ovat muuten oikein, mutta eivät osoitteet. Olen tosin niihinkin asuntoihin sijalla 100+. Uusi numero ja yhtä huono kuin vanhakin, kun en ollut ihan hereillä uusien numeroiden hakupäivänä 😄

    • Anonyymi

      Odottelen tarjouksia. Vielä ei yhtäkään. Vanha numero oli sellainen, että ei Helsingissä päässyt edes näytölle vuosiin. Nyt on toivoa, koska numeroni on 17.. : ) Olen hakenut tiettyyn kohteeseen viimeiset pari vuotta. Josko nyt vihdoin onnistuisi! Kiinnostaisi tietää minkälaisilla numeroilla porukka on päässyt jonojen kärkeen stadissa.

      • Anonyymi

        Olet ollut selkeesti kranttu, kun mä olen erittäin huonoilla järjestysnumeroilla päässyt ihan asoasukkaaksi asti monta kertaa 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut selkeesti kranttu, kun mä olen erittäin huonoilla järjestysnumeroilla päässyt ihan asoasukkaaksi asti monta kertaa 😄

        Juu, kuten sanottu, olen hakenut tarkoituksella vain yhteen tiettyyn kohteeseen.


    • Anonyymi

      Minullekin tulee melkein päivittäin vääriä tarjouksia, vaikka olen rajannut tarkasti asuntotoiveeni, kummallista.

      • Anonyymi

        Mäkin luulin ensin, että se on joku vahinko, mutta oon saanut jo neljä väärän osoitteen tarjousta tänä vuonna. Täytyy olla tossa Hason Tampuuri-järjestelmässä joku virhe eli se katsoo vain alueet, eikä katso kohteiden osoitteita 🤔


      • Anonyymi

        Minulle on tullut 4 tarjousta asunnoista joita en ole hakenut. Olen ollut sijalla 1., 34., 48. ja 50. Aran nro on 17xx. Haun ole rajannut yhteen osoitteeseen ja siellä on asuntoja vapaana, mutta ei ole tarjousta tullut?


    • Anonyymi

      Olen saanut jo 2 tarjousta joihin olin sijalla 6 ja 9, numeroni on 1XX. Ja tarjotut kohteet ovat olleet ihan toivotuista osoitteista mutta taidan silti jäädä odottelemaan jos tulisi parempia.

    • Anonyymi

      Haen ainoastaan stadin kantakaupungista ja 2 tarjousta on tullut alle 100 numerolle ja sijoitukset alle 10, mutta päälle 5. Mitään "virhe" tarjouksia ei ole tullut.

      • Anonyymi

        Nyt on myös hason uudiskohteen haku käynnissä jätkäsaaren kohteeseen.


    • Anonyymi

      Etsin senioriasoa Helsingistä. Ei tarjouksia. Näissä on kai aika vähän vaihtuvuutta. Joku saanut jo tänä vuonna?

    • Anonyymi

      Minä oon saanu useampia tarjouksia HASOlta. Uusi numeroni on 35xx olen niihin ollut sijalla 40-45. Ainakin yksi tarjous on yhtiöstä, johon en ole hakenut, mutta siihen kaupunginosaan kylläkin hain. Mulla ollut aika laajat alueet hakemuksessa. Taidan uusia hakemuksen ja siivota sieltä pois pari kaupunginosaa kokonaan. Toivoisin saavani pienen kaksion, jossa olis pieni maapiha/pihamaa koiralle, mutta sellaisen saaminen näyttää hankalalta. Rivariasuntojen vastikkeisiin ei ole varaa.

      • Anonyymi

        Koskahan edellytetään että on otettava vastaan asunto myös muualtakin kuin vain hakukohteena olevasta talosta? Samalta alueelta ainakin.
        Ilmeisesti asoja on sitten paljon tyhjillään ja myymättä koska niitä tarjouksia on tullut joka paikasta? Siitähän tuo vain kertoo. Ason virkailijoiden on kai pakko tarjota kaikkia mahdollisia mitä nyt joltain tietyltä alueelta löytyy, kovat paineet varmasti saada tyhjiin kämppiin asukkaita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskahan edellytetään että on otettava vastaan asunto myös muualtakin kuin vain hakukohteena olevasta talosta? Samalta alueelta ainakin.
        Ilmeisesti asoja on sitten paljon tyhjillään ja myymättä koska niitä tarjouksia on tullut joka paikasta? Siitähän tuo vain kertoo. Ason virkailijoiden on kai pakko tarjota kaikkia mahdollisia mitä nyt joltain tietyltä alueelta löytyy, kovat paineet varmasti saada tyhjiin kämppiin asukkaita..

        "tyhjillään ja myymättä koska niitä tarjouksia on tullut joka paikasta? Siitähän tuo vain kertoo. Ason virkailijoiden on kai pakko tarjota kaikkia mahdollisia mitä nyt joltain tietyltä alueelta löytyy, kovat paineet varmasti saada tyhjiin kämppiin asukkaita.."

        No ei välttämättä kerro. Minä en ole saanut muita tarjouksia kuin juuri niistä asunnoista joita olen hakenut. En ole saanut tarjouksia joistain periferian tyhjistä asunnoist.a

        Poislukien joskus aikoinaan sain HASOn uudiskohteesta tarjouksia sellaisista asunnoista joita en ollut hakenut joskus lähes 10v sitten. (HASOn uudiskohteissa voi hakea vain 5 asuntoa)


    • Anonyymi

      Mulle ei ole tullut yhtään tarjousta. Ei edes vääristä taloista, vaikka kyseiseltä alueelta haen. Huono on numerokin.

    • Anonyymi

      Jätkäsaaresta uudiskohde numerolla 12xx

    • Anonyymi

      Eipä ole uudella alle sata numerolla tullut yhtään tarjousta Hasolta. Haussa kolmioita kantakaupungin erikseen valituista kohteista. Joko haku ei toimi tai sitten porukat ei muuta juuri näistä kohteista pois.

      • Anonyymi

        Ei ole tullut hasolta tarjousta edes kohteesta, joka heidän sivujen mukaan on vapautumassa kahden viikon sisällä. En tiedä toimiiko siellä mikään tai sitten eivät päivitä sivuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut hasolta tarjousta edes kohteesta, joka heidän sivujen mukaan on vapautumassa kahden viikon sisällä. En tiedä toimiiko siellä mikään tai sitten eivät päivitä sivuja.

        Siellä voi olla sisäisen haun perusteella etusijalla olevia.


    • Anonyymi

      On tullut koko ajan tarjouksia, vaikka minulla on erittäin huono numero eli yli 11XXX. Kohteesta riippuen olen ollut sijalla 53-159. Mutta en haekaan keskustan asuntoja, vaan hakualue on laaja. Tänäänkin tuli tarjous sähköpostiin.

    • Anonyymi

      Onkohan 14xx miten hyvä pk-seudun ulkopuolella?

      Suurehko kaupunki, kyttään muutamaa taloa josko tulisi sopiva asunto. Että kuinka ronkeliksi tässä uskaltaa tuollaisella numerolla heittäytyä

      • Anonyymi

        On. Sain halutulta alueelta kaksion tuota huonommalla numerolla. Olin jonossa 1.


    • Anonyymi

      Kalasataman Hanna ja Yrjö-säätiön uudiskohteesta sain tarjouksen numerolla 6xxx.

      • Anonyymi

        Minkä kokoista asuntoa hait?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoista asuntoa hait?

        Kolmiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmiota.

        OK, kiitos! Itse hain paljon pienemmällä numerolla kaksiota, mutta en ole saanut tarjousta 😟 Kaksioista varmaan kaikkein suurin kysyntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK, kiitos! Itse hain paljon pienemmällä numerolla kaksiota, mutta en ole saanut tarjousta 😟 Kaksioista varmaan kaikkein suurin kysyntä.

        Jos budjetti kestää, ota vaikka se turhan iso. Nyt on käytössä se sisäinen etuostoikeus, jos samasta talosta vapautuu pienempi asunto, niin hae sitten sitä, menet jonon ohi ilman hakunumeroa, jos muut hakijat asuvat muualla kuin tuossa talossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos budjetti kestää, ota vaikka se turhan iso. Nyt on käytössä se sisäinen etuostoikeus, jos samasta talosta vapautuu pienempi asunto, niin hae sitten sitä, menet jonon ohi ilman hakunumeroa, jos muut hakijat asuvat muualla kuin tuossa talossa.

        Näinkin voisi tehdä, mutta nyt kävikin niin onnekkaasti, että joku oli peruuttanut ja sainkin tänään tarjouksen haluamastani asunnosta!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe