Etelä-Savon käräjäoikeus tuomitsi ehdollista törkeästä kavalluksesta. https://www.pitajanuutiset.fi/paikalliset/6470289
Vei alaikäisten lastensa tileiltä rahat ja pelasi ne....
Äiti kavalsi lasten rahat
8
1127
Vastaukset 8
- Anonyymi
En pääsd lukemaan kun o.n maksumuurin takana eikä oo varaa maksaa kun kaikki rahat on jo pelattu. Kuka lienee tämä onneton. Siinä menetti lastensa luottamuksen
- Anonyymi
Toivottavasti ei paikallispoliitikko!?!?
- Anonyymi
Ei kai se mjulainen ollut?
- Anonyymi
Jos lehden otsikko alkaa.
Tuomio | Mäntyharjulaisnainen vei lastensa tileiltä tuhansia euroja ja käytti ne pelaamiseen niin mistähän päin olisi ollut????
- Anonyymi
No kuka tää oli? Nimikirjaimet?
Kaksi lasta ainakin.
Kenellä/kenen lapsilla ylipäätään on tollasia summia tilillä? Kyse oli kuitenkin yli 10t eurosta (luin paperilehdestä ja en enää tarkkoja summia muista) - Anonyymi
No, on sielläpäin yksi yrittäjä joka on kavaltanut työntekijän rahoja
- Anonyymi
Hirveän kryptistä. Kerro kaikki heti
- Anonyymi
Jos puhut eräästä kahvilasta niin minä ymmärsin tarinan niin että työntekijä oli pistänyt tonneja taskuunsa kassasta ja tämän seurauksena kyllä työnsä menettikin...?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371