Olen ihastunut Vanhojen tanssipariini :)

Anonyymi-ap

Hei, pakko päästää ajatuksia pihalle ja toivottavasti joku osais auttaa asian kanssa ja toivottavasti joku jaksais lukea tän loppuun. :)

Elikkäs suoraan asiaan, olen täysin umpi ihastunut Vanhojen tanssipariini. Hän (tyttö) kysyi minua parikseen tansseihin whatsapp ryhmän kautta. Itse tuolloin en tuntenut häntä ollenkaan, mutta myöhemmin kävi ilmi että hänen pari kaveriaan oli samalla luokalla kanssani (hän siis eri luokalla). No tansseja alettiin harjottelemaan ja 4 harkkaa siinä kulu aikaa milloin oli vähän akward smal talkkia ja tanssittiin vaan kun kumpikaan ei oikeen tuntenu toisiaan. Sitten siinä toisella viikolla alkoi juttukulkemaan ja muutenkin alun kankeus lakkasi ja hänestä tuli täysin uusi ihminen. Sitten eräänä iltana sängyssä loikoillessani päässä vain kolahti, että perhana mähän olen ihastunut. No siinä sitten harjoiteltiin ja rupesi äkkiä tuntumaan kun tarkemmin seuraili tilanneta siltä kantilta, että vois toi mun parikin olla jopa kiinnostunut musta. Jotenkin myös tämä ihastuminen tuntuu täysin erille kuin mikään muu mun entinen ihastuminen, tunnen todella suurta vetovoimaa häntä kohtaan ja jotenkin vain tuntuu että tästä vois tullakki jotain. No sitten tuli joululoma ja hänen kanssaan vähän wapin kautta puhuttiin ja toivotin hänelle jouluna myös hyvät joulut ja hän teki samoin. No nyt se joululoma loppui ja tänään oli taas harkat ja harkat sujui mahtavasti. Tai no eihän siitä tanssimisesta mitään tuu mutta puhutaan koko ajan mukavia, vitsaillaan ja nauretaan yhdessä ja jotenkin kun tässä meni 2 viikkoa etten nähnyt häntä niin tuntuu että ihastuminen vain voimistui. Sisimmässäni tunnen että hän olisi myös ihastunut minuun mutta sitten taas pää sanoo että ei voi olla täysin varma. Kun esimerkiksi olemme vierekkäin ja keskustelemme hän kääntää kehoaan minua päin ja katsomme suoraan silmiimme ja jos olemme pienessä ryhmässä keskustelemassa hän katsoo puhujaa päin, mutta hänen kehonsa on ikäänkuin minua kohti, myös kun asia ei ole mitään vakavaa tai repäsen vitsiä hän hymyilee jo valmiiksi kun kerron sitä. En tiedä voiko niitä pitää minään selvänä merkkinä vai onko vain super mukava ihminen, mutta olen huomannut että hän tekee sitä kaunistautumis juttua, eli korjailee paitansa asentoa ja asettelee rippi ristiään paremmin. Olen myös vähän semmonen ihminen että saatan yliajatella jotain asioita ja tämä varmaan onkin yksi semmoinen asia. Siksi tarvitsenkin apuanne.

Olen miettinyt tässä, että en harkkojen aikana mitään tunnustusta tee ihastumisestani, vaan pyrin tutustumaan häneen mahdollisimman paljon ja olemaan mukava. Olen ajatellut että paras hetki voisi olla Vanhojen tanssien jälkeen/jatkoilla kysyisin häntä vaikka ulos syömään ystävänpäiväksi.

Kaikki apu ja pohdinta on tervetullutta. Saa myös kertoa vinkkejä kuinka kysyä ulos ja mikä mielestänne on "merkki" siitä että joku saattaisi tykätä sinusta.

4

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana kertomus ihastuksesta, lämmitti vanhan raakun sydäntä.

      Luontevastihan se menisi, kun vanhojentanssien jälkeen voisi sanoa, että olisi kiva nähdä vielä vaikka nyt on harjoitukset jo harjoiteltu. Mistä sitä tietää, vaikka tyttö olisi ottanut sinut silmätikukseen (hyvässä mielessä) jo pyytäessään tanssipariksi? :)

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­y­m­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18204687

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta voi olla tietty vaan ystävällinenkin. Aika hyvä merkki on se, että halusi juuri sinut tanssipariksi. Kannattaa vaan ottaa härkää sarvista ja tanssien jälkeen just esim jatkoilla kysellä haluisiko joskus kahville tms. Mutta ei ennen, koska jos kieltäytyy, niin on kiusallista sitten tanssia. Ja ei toisaalta kannata jättää liikaa väliä tanssien jälkeenkään, kun sitten helposti käy, niin ettei uskallakkaan enää kysyä mitään :)

    • Anonyymi

      Kannattaa pyytää kahville vanhojen tanssien jälkeen. Jos kahvittelu sujuu hyvin, niin sitten seuraavan kerran vaikka pizzalle. Jos ei tunteet kohtaa, niin kahvilasta voi lähteä nopeasti pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe