Miten ajattelitte valmistautua uuteen kylmisvuoteen?
Uusi vuosi, uusi kylmis
11
334
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan tule olemaan Kylmiksen vuosi, voin takuu varmasti kertoa. Ainoastaan feikki-kylmiksien. Eihän se itse aito ole enää vuosikausiin kirjoitellut nimimerkillä ylipäätään.
- Anonyymi
This.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
This.
Thissu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thissu.
Ainiin tissu. Missä hän muuten on? Hän silloin haaveili Mazda demiosta ja kirosi civikkiä. Hassu heppu muuten.
Luojan kiitos alkaa saamaan työttömyys päivärahaa. Kolme kuukautta ollut ilman tuloja.
Olisko Kylmiksellä jotain duunia mulle? Jos kylmis perustaisi rakennuskonservointi yrityksen ja ottaisi kaikki palstalaiset töihin. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Luonnollisesti jankuttaa kyseisestä herrasta alkoholipalstalla koko vuoden
- Anonyymi
Kyllä mulla on paljon muuta tekemistä. Ei voisi vähempää kiinnostaa kylmiksen elämä tai sen toilailut. Nimimerkkifeikkailuun en jaksa enkä edes osaa paneutua.
-Kylmät kädet
- Anonyymi
Onko kellään hyviä vinkkejä kuinka saadaan rasva vuolukivestä pois? Tuttava pariskunta sotki plättyjä paistaessa puuhellan yläosan😡😡😡
Hohhoh..kylmää pukkaa taas. Laskin että jos kohtuupakkanen niin puut piisaa maaliskuulle,
-Eräs teoria - Anonyymi
Keken pitäisi ostaa uusi wc-pönttö. Kolehtia?
- Anonyymi
Tissu kasvattaa nykyisin lampaita. On hänellä pari sikaa myös.civic vaihtunut pakuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818