Miten ajattelitte valmistautua uuteen kylmisvuoteen?
Uusi vuosi, uusi kylmis
25
559
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan tule olemaan Kylmiksen vuosi, voin takuu varmasti kertoa. Ainoastaan feikki-kylmiksien. Eihän se itse aito ole enää vuosikausiin kirjoitellut nimimerkillä ylipäätään.
- Anonyymi
This.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
This.
Thissu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thissu.
Ainiin tissu. Missä hän muuten on? Hän silloin haaveili Mazda demiosta ja kirosi civikkiä. Hassu heppu muuten.
Luojan kiitos alkaa saamaan työttömyys päivärahaa. Kolme kuukautta ollut ilman tuloja.
Olisko Kylmiksellä jotain duunia mulle? Jos kylmis perustaisi rakennuskonservointi yrityksen ja ottaisi kaikki palstalaiset töihin.
- Anonyymi
Luonnollisesti jankuttaa kyseisestä herrasta alkoholipalstalla koko vuoden
- Anonyymi
Kyllä mulla on paljon muuta tekemistä. Ei voisi vähempää kiinnostaa kylmiksen elämä tai sen toilailut. Nimimerkkifeikkailuun en jaksa enkä edes osaa paneutua.
-Kylmät kädet - Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla on paljon muuta tekemistä. Ei voisi vähempää kiinnostaa kylmiksen elämä tai sen toilailut. Nimimerkkifeikkailuun en jaksa enkä edes osaa paneutua.
-Kylmät kädetIhan vapaa nimimerkki. Katsos mulla on huono verenkierto käsissä ja naiset aina sanoo että mulla olisi kylmät kädet. Siitä sitten jonkun nohevan räppäämä nimimerkki aktiivikäyttöön.
-Faktaa vakioista - Anonyymi00025
Anonyymi kirjoitti:
-Kylmät kädetVieläkö asut Puohitiellä?
- Anonyymi
Onko kellään hyviä vinkkejä kuinka saadaan rasva vuolukivestä pois? Tuttava pariskunta sotki plättyjä paistaessa puuhellan yläosan😡😡😡
Hohhoh..kylmää pukkaa taas. Laskin että jos kohtuupakkanen niin puut piisaa maaliskuulle,
-Eräs teoria- Anonyymi00023
Polta se talo!
-Kk
- Anonyymi
Keken pitäisi ostaa uusi wc-pönttö. Kolehtia?
- Anonyymi
Tissu kasvattaa nykyisin lampaita. On hänellä pari sikaa myös.civic vaihtunut pakuun.
- Anonyymi00022
Eikös hänellä ollut seitsemän kalkkunaakin?
- Anonyymi00013
Oiskos tänä vuonna tulossa joulujuomien esittelyvideota? Silloin yhtenä vuotena oli monta lavallista nobelaaneria ja oliko vielä tapsaakin. Kiinnostaisi hyvin paljon miten tänä jouluna on juomapuoli
- Anonyymi00014
Onkohan keijolla edes kämppää tai onko edes elossa enää.. no juna-asemalta saa käsidesiä, sitä vaikka sitten tonttulakki päässä
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onkohan keijolla edes kämppää tai onko edes elossa enää.. no juna-asemalta saa käsidesiä, sitä vaikka sitten tonttulakki päässä
kämpästä en tiedä, mutta elossa on kuin pelikaani
- Anonyymi00016
Uusin tuulin lähtee Keijo lentoon ensikin vuonna 2026. Millainen hän tulee olemaan?
Kiinteistömoguli? Ottaa löylyjö kirsikkapuulaudasta rakennetusta modernissa tummanpuhuvassa saunassa, itse löylykauha on japanintammea.
Raitis, toki
Asd- Anonyymi00017
Aivan mahdotonta olettaa, että eläisi vielä vuoden 2026, sillä 1hoitsu kertoi, että oksensi verta eilen, vaikka ei ollut syönyt koko päivänä mitään.
-faktaa vakioista - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aivan mahdotonta olettaa, että eläisi vielä vuoden 2026, sillä 1hoitsu kertoi, että oksensi verta eilen, vaikka ei ollut syönyt koko päivänä mitään.
-faktaa vakioistaEi tietenkään voi olla varma, että oliko poistetussa viestissä AITO 1hoitsu.
- Anonyymi00019
Aito kylmis on lahonnut jo vuosikausien ajan intiöllä.
- Anonyymi00020
Sun teoria on siis, että aito Kylmis on kuollut ja se on korvttu vale-Kylmiksellä, joka tekee youtubevideoita ja tämä eilinenkin Kylmis jok kirjoitti tälle palstalle oli tämä smainen vale-Kylmis?
Tässä on helppo tarttu, että palstalle kirjoittelee useita vale-kylmiksiä, jotka matkivat kylmiksen tyyliä, mutta aidolla kylmiksellä on semmoisia nyansseja, joita itse herkkänä ihmisenä pystyn herkästi tunnistamaan ja esim eilinen palstalle kirjoittanut Kylmis on mielestäni 100% aito.
Mutta jos tuo palstakirjoittelu ohitetaan, niin kuk on tämä Youtubeen kylmiksenä esiintyjä? Kuka hänet on valinnut esittämään Kylmistä?
Ymmärrän kyllä sen, että Kylmiksen tyyli on muuttunut vuosien saatossa, että sen takia tämä salaliittoteoria on saanu alkunsa. Avril Lavignestkin on tämmöinen salaliittoteoria, koska hänen persoonansa ja äänensä muuttui jossakin kohtaa. Samoin Paul McCartneyn kuolema ja uusi teko-Paul on ehkä tunnetuin korvaussalaliitto.
Itse en vain usko tähän salaliittoon ollenkan ja pidän nykyistä Kylmistä aivan aitona Kylmiksenä, mutta hän on vain vuosien varrella runsaan alkoholin käytön seurauksena muuttunut. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sun teoria on siis, että aito Kylmis on kuollut ja se on korvttu vale-Kylmiksellä, joka tekee youtubevideoita ja tämä eilinenkin Kylmis jok kirjoitti tälle palstalle oli tämä smainen vale-Kylmis?
Tässä on helppo tarttu, että palstalle kirjoittelee useita vale-kylmiksiä, jotka matkivat kylmiksen tyyliä, mutta aidolla kylmiksellä on semmoisia nyansseja, joita itse herkkänä ihmisenä pystyn herkästi tunnistamaan ja esim eilinen palstalle kirjoittanut Kylmis on mielestäni 100% aito.
Mutta jos tuo palstakirjoittelu ohitetaan, niin kuk on tämä Youtubeen kylmiksenä esiintyjä? Kuka hänet on valinnut esittämään Kylmistä?
Ymmärrän kyllä sen, että Kylmiksen tyyli on muuttunut vuosien saatossa, että sen takia tämä salaliittoteoria on saanu alkunsa. Avril Lavignestkin on tämmöinen salaliittoteoria, koska hänen persoonansa ja äänensä muuttui jossakin kohtaa. Samoin Paul McCartneyn kuolema ja uusi teko-Paul on ehkä tunnetuin korvaussalaliitto.
Itse en vain usko tähän salaliittoon ollenkan ja pidän nykyistä Kylmistä aivan aitona Kylmiksenä, mutta hän on vain vuosien varrella runsaan alkoholin käytön seurauksena muuttunut.Älä unohda Urho Kekkosta. Eräs salaliittoteoreetikko oli varma, että Kekkonen vaihdettiin jossain vaiheessa vale-Kekkoseen. Todisti kallonmuodon muutoksella ja pituuskasvulla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Älä unohda Urho Kekkosta. Eräs salaliittoteoreetikko oli varma, että Kekkonen vaihdettiin jossain vaiheessa vale-Kekkoseen. Todisti kallonmuodon muutoksella ja pituuskasvulla.
Jäniksen Vuosi. Kannattaa lukea. Se oli melko vakuuttava.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tai jos olet kuin Kylmis, että et pysty pitämään kirjaa käsissäsi koska alkaa sattumaan niin saamaristi ranteisiin, niin sitten sellainen äänikirjalaite ja kuulokkeet. Siihen voi sitten ladata kirjoja ja vissiin tekoäly lukee ne ääneen?
Kylmis käyttää sitä osastolla. Sivistää itseään samalla, kun makaa sekopäiden seassa. - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vaihdetaanko jäniksen vuodessa Kekkonen?
En unohtanut Kekkosen vaihtoteoriaa ja se kävi tuota mielessä kirjottaessa, mutta en uskonut että se olisi ollut tunnettu salaliitto. Luin siitä joskus jeesuksen aikaan s24 salliittoteoria palstalta, mutta ehkä olet Kylmis ja sääkin luit sen sieltä samoihin aikoihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993