Ibs ja keltainen uloste

Anonyymi-ap

Hei minulle diaknoaoitiin ibs ja nyt oon alkanu syömään visiblin rouhetta ripuli on loppunut mutta ulosteet on nykyään hyvin kellertäviä mutta virtsa normaalin vaaleaa voiko tämä.johtua ibs olen 24v mies

5

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sappihapporipuli.

      • Anonyymi

        Mutta ei ole ripulia voiko curry värjätä ulosteen oon syönyt 2pv kanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei ole ripulia voiko curry värjätä ulosteen oon syönyt 2pv kanaa

        Tietysti curry värjää ulosteen keltaiseksi.


    • Anonyymi

      Jotta sinun suolistosi toimisi normaalisti, sinun tulee syödä tarpeeksi kuitupitoista ruokaa.
      Visbliniä määrätään juuri siksi, koska lääkäri määrää aina apteekin tuotteita, jotka ovat kalliita.
      Paljon halvempaa on ostaa ryynisekoituksia, joissa on myös pähkinöitä tai hedelmiä, MYSLIÄ. Taitaa halvimmillaan olla kolmisen euroa kilolta. Ota sitä reilu kahvikupillinen, lisää vettä ja hivenen suolaa, kuumenna viisi minuuttia, jolloin saat aamupuuroa. Syö se sellaisenaan tai pane tilkkanen ruokaöljyä lisäksi. Päivällä syö grahamleipää tai ruisleipää ja tuoreita vihanneksia muun ruokasi ohella, ja pidä koko ajan mielessäsi, että suolistosi tarvitsee kuitupitoista ruokaa, jotta sisältö kulkeutuisi eteenpäin paksusuolen suuntaan. Jos sinulla on suolisto lähes tyhjänä, joka kerran kun vatsalihaksesi tai istuma-asentosi lisää painetta paksusuoleen, sisältö painuu takaisin ohutsuoleen, vastoin luonnollista järjestystä. Sappinesteestä muodostuneet suolat, joiden pitäisi poistua ulostuksen mukana , ja paksusuolen bakteerit aiheuttavat tulehdusta ohutsuolen loppupuolella, sitä paitsi ne ärsyttävät itse paksusuolta, jos ne eivät koko ajan mene eteenpäin ja ellet ulosta niitä ainakin kerran päivässä, mieluummin aamuin ja illoin.
      Tätä tuskin lääkärit kertovat sinulle, koska he saavat tietonsa lääkefirmojen tutkimuksista, jotka eivät koskaan selvitä sairauksien todellista syytä, ainoastaan mitä lääkettä voisi myydä sairauden hoitoon.

      Lue siksi terveysalan kirjallisuutta, ja muista, että monet niistäkin ehdottavat tuotteita jotka maksavat paljon. kun taas todellinen terve ruokavalio on halpaa, perustuen mahdollisimman luonnolliseen ravintoon.

    • Anonyymi

      Ei nyt ihan sama asia,mutta kysyn nyt täältäkin.Minulla myös tuo ibs. ripuli ja ummetus painotteinen nyt kun taas pitkään ummetusta otln laxoperonia ja vihdoin taas toimi.Ensin tietty se kova tuli ulos ,seuraavana päivänä meni sitten ripulin puolelle .Kysyisin :onko muilla vatsa tai suolisto kipeenä ulostamisen jälkeen, minulla koko vatsan alue sattuu vaikka suoli tyhjeni ,kun aina sanotaan että kipu helpottaa ulostamisen jälkeen. Olenko jotenkin erilainen ,kun mulla silti turvotus ja kipu jatkuu.Tutkittu on paljon tuloksena tuo ibs.Voisiko joku kertoa omia kokemuksia. Kiitos

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe