Miten laihduttaa

Anonyymi-ap

Eli siis, oon 153cm ja jonkun 40kg. Hävettää kun kaverit kysyy terkkari jälkeen paljon painan. Sanon aina että 36kg ja että oon niitä pidempi joten mulla on painavammat luut. Mun kaverit painaa jotain 30-35kg. Haluisin laihduttaa mutta aina kun alotan laihdutuksen niin se loppuu n. 3 päivän päästä. Oisko vinkkejä miten saisi laihdutettua kuukaudessa tai parissa vaikka 32kg?

20

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisitko kysyä koulusi rehtorilta? Hän on ystäväsi.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18205098

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

32:ta kiloa ei ole mahdollista laihtua yhdessä kuukaudessa!

• Anonyymi

Mutta 8-kiloisena sinä kieltämättä olisit paljon sievempi.

• Anonyymi

Tuollaisten kavereitten kanssa on parempi olla pitkä ja painava,
      niin eivät hypi silmille, kun pelkäävät saavansa turpiin!
      Lopeta sinä se laihdutus ja keskity kouluun ja miettimään,
      mitä haluat tulevaisuudessa työksesi tehdä.
      Hanki joku kiva harrastus koulun vaihteeksi ja
      kokeile erilaisia liikuntamuotoja, että löydät sopivan.
      Sitten syöt ennen kaikkea sitä, mistä voit hyvin.
      Se EI ole limpsoja ja hillomunkkeja ja karkkia ja suklaata!

• Anonyymi

Haluaisit painaa 8 kg? Miksi? Jos et halua kavereillesi kertoa jostakin syystä paljonko painat, sano ettei halua sanoa tai ettet muista. Miks sinun pitäisi olla laihempi? Etkö jaksa liikkua? Haittaako kilosi tekemistäsi? Hengästytkö ja hikoiletko rappusten nousun seurauksena painosa takia? Mieti nyt vähän.

• Anonyymi

Riippuu vähän aloittajan iästä onko tuo 8 kiloa liian vähän. Itse painoin 18-vuotiaana 12 kiloa, enkä tuntenut itseäni mitenkään huonovointiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu vähän aloittajan iästä onko tuo 8 kiloa liian vähän. Itse painoin 18-vuotiaana 12 kiloa, enkä tuntenut itseäni mitenkään huonovointiseksi.

Pilailija: "Itse painoin 18-vuotiaana 12 kiloa, enkä tuntenut itseäni mitenkään huonovointiseksi."

Aikaa sitten luulin, että Veijon keskustelutaidoissa olisi jotakin vikaa. Ei ole.

Veijo on tässä seurassa ihan kingi tiedoiltaan. Koko foorumi on mennyt ihan pelleilyksi ja vajaavaltaisten temmellyskentäksi.

Veijo: voitko tehdä näyttävän paluun?

• Anonyymi

Miten ihmeessä kuvittelet olevasi lihava jotenkin, ennemmin olet laiha tuolla painolla
      Lapsellisia juttuja sinänsä, kun et tiedä mitään aiitä mikä on liikalihavuutta, ihmisiä jotka taistelevat yli 100 kg painolla että saisivat painon alemmaksi , ja joilla on endogeeninen sairaus joka tekee sen että lihoavat
      Joten ole tyytyväinen itseesi sellaisena kun olet .
      Minun tyttärelläni oli murrosiässä paino hysteria ja se oli vähällä mennä överiksi, hänen paras ystävänsä joutui sairaalaan alipainon vuoksi kun kehon toiminnat alkoivat menemään anoreksian puolelle . Niin että joka kerta kun näen näitä joille on mennyt kilot päähän niin näen punaista. Sinä et ole lihava mitenkään, mutta ystäväsi joilla on pienempi paino kun sinulla ovat vaara vyöhykkeessä. Miksi yleensä kysellään mitä kunkin painaa , eikö se jo ole ongelma sinänsä

• Anonyymi

Mitä h*lvettiä se kenellekään kuuluu, mitä sinä painat?
      Minulta ei kukaan kysy, mitä painan, enkä minä kysy kenentäkään hänen painoaan. Eikä kukaan omaa painoaan tyrkytä muiden tietoon.

• Anonyymi

Minä painan tällä kertaa neljä kiloa.

• Anonyymi

Pelkästään jo vasen tissisi painaa 40 kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkästään jo vasen tissisi painaa 40 kg.

Siskollasi painaa, kun viimeksi häntä painoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siskollasi painaa, kun viimeksi häntä painoin.

Kehtaatkin murrosikäinen tyttö kirjoittaa tuolla tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehtaatkin murrosikäinen tyttö kirjoittaa tuolla tavoin.

Mummo, oletko kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummo, oletko kateellinen?

Kateellinen? Mistä?
        On minullakin ollut nuoruuteni. Ja sinäkin tulet vanhaksi, toivottavasti myös viisaammaksi.

• Anonyymi

Tässä ketjussa alkaa olla jo hahmoja kuin Idän pikajunassa.

• Anonyymi

Tänne ei saa kirjoittaa että avaus on suuri pila.

• Anonyymi

No ole tyytyväinen painoosi itse olen 167 ja 58kg . Painoindeksin mukaan hieman ylipainoinen. Olen 13v

• Anonyymi

Melko lihava kyllä olet! Oletko miettinyt ketoosia?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3515
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      104
      2276
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      589
      2241
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2006
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1628
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      71
      1586
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1481
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      91
      1390
    Aihe