Miten laihduttaa

Anonyymi-ap

Eli siis, oon 153cm ja jonkun 40kg. Hävettää kun kaverit kysyy terkkari jälkeen paljon painan. Sanon aina että 36kg ja että oon niitä pidempi joten mulla on painavammat luut. Mun kaverit painaa jotain 30-35kg. Haluisin laihduttaa mutta aina kun alotan laihdutuksen niin se loppuu n. 3 päivän päästä. Oisko vinkkejä miten saisi laihdutettua kuukaudessa tai parissa vaikka 32kg?

20

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisitko kysyä koulusi rehtorilta? Hän on ystäväsi.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18205098

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      32:ta kiloa ei ole mahdollista laihtua yhdessä kuukaudessa!

      • Anonyymi

        Mutta 8-kiloisena sinä kieltämättä olisit paljon sievempi.


    • Anonyymi

      Tuollaisten kavereitten kanssa on parempi olla pitkä ja painava,
      niin eivät hypi silmille, kun pelkäävät saavansa turpiin!
      Lopeta sinä se laihdutus ja keskity kouluun ja miettimään,
      mitä haluat tulevaisuudessa työksesi tehdä.
      Hanki joku kiva harrastus koulun vaihteeksi ja
      kokeile erilaisia liikuntamuotoja, että löydät sopivan.
      Sitten syöt ennen kaikkea sitä, mistä voit hyvin.
      Se EI ole limpsoja ja hillomunkkeja ja karkkia ja suklaata!

    • Anonyymi

      Haluaisit painaa 8 kg? Miksi? Jos et halua kavereillesi kertoa jostakin syystä paljonko painat, sano ettei halua sanoa tai ettet muista. Miks sinun pitäisi olla laihempi? Etkö jaksa liikkua? Haittaako kilosi tekemistäsi? Hengästytkö ja hikoiletko rappusten nousun seurauksena painosa takia? Mieti nyt vähän.

      • Anonyymi

        Riippuu vähän aloittajan iästä onko tuo 8 kiloa liian vähän. Itse painoin 18-vuotiaana 12 kiloa, enkä tuntenut itseäni mitenkään huonovointiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän aloittajan iästä onko tuo 8 kiloa liian vähän. Itse painoin 18-vuotiaana 12 kiloa, enkä tuntenut itseäni mitenkään huonovointiseksi.

        Pilailija: "Itse painoin 18-vuotiaana 12 kiloa, enkä tuntenut itseäni mitenkään huonovointiseksi."

        Aikaa sitten luulin, että Veijon keskustelutaidoissa olisi jotakin vikaa. Ei ole.

        Veijo on tässä seurassa ihan kingi tiedoiltaan. Koko foorumi on mennyt ihan pelleilyksi ja vajaavaltaisten temmellyskentäksi.

        Veijo: voitko tehdä näyttävän paluun?


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä kuvittelet olevasi lihava jotenkin, ennemmin olet laiha tuolla painolla
      Lapsellisia juttuja sinänsä, kun et tiedä mitään aiitä mikä on liikalihavuutta, ihmisiä jotka taistelevat yli 100 kg painolla että saisivat painon alemmaksi , ja joilla on endogeeninen sairaus joka tekee sen että lihoavat
      Joten ole tyytyväinen itseesi sellaisena kun olet .
      Minun tyttärelläni oli murrosiässä paino hysteria ja se oli vähällä mennä överiksi, hänen paras ystävänsä joutui sairaalaan alipainon vuoksi kun kehon toiminnat alkoivat menemään anoreksian puolelle . Niin että joka kerta kun näen näitä joille on mennyt kilot päähän niin näen punaista. Sinä et ole lihava mitenkään, mutta ystäväsi joilla on pienempi paino kun sinulla ovat vaara vyöhykkeessä. Miksi yleensä kysellään mitä kunkin painaa , eikö se jo ole ongelma sinänsä

    • Anonyymi

      Mitä h*lvettiä se kenellekään kuuluu, mitä sinä painat?
      Minulta ei kukaan kysy, mitä painan, enkä minä kysy kenentäkään hänen painoaan. Eikä kukaan omaa painoaan tyrkytä muiden tietoon.

    • Anonyymi

      Minä painan tällä kertaa neljä kiloa.

      • Anonyymi

        Pelkästään jo vasen tissisi painaa 40 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään jo vasen tissisi painaa 40 kg.

        Siskollasi painaa, kun viimeksi häntä painoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskollasi painaa, kun viimeksi häntä painoin.

        Kehtaatkin murrosikäinen tyttö kirjoittaa tuolla tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaatkin murrosikäinen tyttö kirjoittaa tuolla tavoin.

        Mummo, oletko kateellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummo, oletko kateellinen?

        Kateellinen? Mistä?
        On minullakin ollut nuoruuteni. Ja sinäkin tulet vanhaksi, toivottavasti myös viisaammaksi.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa alkaa olla jo hahmoja kuin Idän pikajunassa.

    • Anonyymi

      Tänne ei saa kirjoittaa että avaus on suuri pila.

    • Anonyymi

      No ole tyytyväinen painoosi itse olen 167 ja 58kg . Painoindeksin mukaan hieman ylipainoinen. Olen 13v

      • Anonyymi

        Melko lihava kyllä olet! Oletko miettinyt ketoosia?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe