Laitetaan bensatankkiin?
Vastaukset 11
- Anonyymi
lyijytöntä tankkiin. panssarivaunusta en tiedä.
- Anonyymi
pontikkaa tankkin ja menox, on lyijytöntä ja varmasti palaa diesel-moottorissakin, siten.
- Anonyymi
98, 95 ei sovellu.
- Anonyymi
OKsää noin tyhmä ?
- Anonyymi
Ei täällä tanopää voi kukaan tietää ääliö
Katso ohjekirjasta ääliö
- Anonyymi
Pienkoneissa aina pienkonebensaa, vaikka onkin kallista. Kaksitahtisiin kaksitahtibensaa ja nelitahtisiin nelitahtibensaa. Myydään huoltoasemilla neljän litran kannuissa.
- Anonyymi
Mulla Rattori on vuodesta 1996 lähtien käynyt 95E bensalla, vai oliko se alkuvuosina peräti 92 lyijyllistä. Koneeseen vaihdettu joskus öljyt, vielä harvemmin tulppa tai kaasuttimen kalvo. Säilytys kylmässä peräkopissa, vanhalla bensalla keväällä käyntiin.
Aivan uskomaton laite!!!!!!!- Anonyymi
Mun tarktori ei ole vielä käynnistyny vuodelta 70-80
Monark pony 6HP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tarktori ei ole vielä käynnistyny vuodelta 70-80
Monark pony 6HPAnna tarktorille ryyppy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna tarktorille ryyppy.
"Anna tarktorille ryyppy."
Sitten se traktorikin rupeaa kirjoittelemaan palstalle.
- Anonyymi
Minkä värinen korkki bensatankissasi on?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493