Laitetaan bensatankkiin?
Mitä pensaa
11
200
Vastaukset
- Anonyymi
lyijytöntä tankkiin. panssarivaunusta en tiedä.
- Anonyymi
pontikkaa tankkin ja menox, on lyijytöntä ja varmasti palaa diesel-moottorissakin, siten.
- Anonyymi
98, 95 ei sovellu.
- Anonyymi
OKsää noin tyhmä ?
- Anonyymi
Ei täällä tanopää voi kukaan tietää ääliö
Katso ohjekirjasta ääliö
- Anonyymi
Pienkoneissa aina pienkonebensaa, vaikka onkin kallista. Kaksitahtisiin kaksitahtibensaa ja nelitahtisiin nelitahtibensaa. Myydään huoltoasemilla neljän litran kannuissa.
- Anonyymi
Mulla Rattori on vuodesta 1996 lähtien käynyt 95E bensalla, vai oliko se alkuvuosina peräti 92 lyijyllistä. Koneeseen vaihdettu joskus öljyt, vielä harvemmin tulppa tai kaasuttimen kalvo. Säilytys kylmässä peräkopissa, vanhalla bensalla keväällä käyntiin.
Aivan uskomaton laite!!!!!!!- Anonyymi
Mun tarktori ei ole vielä käynnistyny vuodelta 70-80
Monark pony 6HP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tarktori ei ole vielä käynnistyny vuodelta 70-80
Monark pony 6HPAnna tarktorille ryyppy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna tarktorille ryyppy.
"Anna tarktorille ryyppy."
Sitten se traktorikin rupeaa kirjoittelemaan palstalle.
- Anonyymi
Minkä värinen korkki bensatankissasi on?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901