Vaihdevuosiensa kanssa kiukkuilevaa Anne Kukkohovia panettaa Kaliforniassa!

Anonyymi-ap

31

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä häpeä tuo nainen.
      Onkohan ihan järjissään?

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­­y­m­f­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Höpö höpö, Anne on upea nainen joka nauttii elämästä

      • Anonyymi

        Anne nauttii seksistä niinkuin meidän kaikkien pitää nauttia koko elämämme ajan, jos on kuivat paikat on jyviä liukuvoiteita olemassa.


    • Anonyymi

      En tiedä mutta minua huvittaa nämä jutut suuresti.!

      • Anonyymi

        Minusta kiva kun kertoo rehellisesti asiasta ja ei ole mikään häpeä kertoa omasta seksuaalista haluista.


    • Anonyymi

      Noh joo mutta kyllä ny tartte kokomaailmalle kertoilla!! Ennen ei tällästä oli liiankin umpioo nyt sit toinen ääripää kaikki selvitetään!😅

    • Anonyymi

      On kuitenkin "huippumalli".
      Hahaaa

      Nolo vanha ämmä.

      • Anonyymi

        On muuten hyvin säilyneen näköinen nainen oikeesti ikäisekseen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten hyvin säilyneen näköinen nainen oikeesti ikäisekseen .

        Melko nuorena hankkinut tekarit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten hyvin säilyneen näköinen nainen oikeesti ikäisekseen .

        Botox, kirurgia ja filtterit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten hyvin säilyneen näköinen nainen oikeesti ikäisekseen .

        Ihan tavallinen , ikäisensä näköinen ja oloinen muikkeli. Ja kello tikittää.....
        Muutaman vuoden päästä kuusikymppinen ja siinä ei sitten olekaan enää tarvetta esittää mitään.


    • Anonyymi

      Hyvä esimerkki naisesta joka on korjaillut ulkonäköään ahkerasti,onhan se hänelle maailman tärkein asia.
      Minä,minä ja minä.
      Varmaan potee katkeraa kateutta nuorempia kaunottaria kohtaan.

      • Anonyymi

        Niin tämä Kukkohovi elää tällä, reissaamisella, sometuksella , lehtijutuilla, tv ohjelmilla ? Ihmettelen vaan että kuinka kauan ? Ketä kiinnostaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä Kukkohovi elää tällä, reissaamisella, sometuksella , lehtijutuilla, tv ohjelmilla ? Ihmettelen vaan että kuinka kauan ? Ketä kiinnostaa ?

        Siemennystä vaille valmis rohkeisiin videoihin tämä Anne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä Kukkohovi elää tällä, reissaamisella, sometuksella , lehtijutuilla, tv ohjelmilla ? Ihmettelen vaan että kuinka kauan ? Ketä kiinnostaa ?

        Näyttää kiinnostavan täälläkin kun oikein pitää tehdä aloituskin hänestä 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää kiinnostavan täälläkin kun oikein pitää tehdä aloituskin hänestä 🤔.

        Lähdössä taas sokerilomalle Amerikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdössä taas sokerilomalle Amerikkaan.

        Juu niin lähti. Hampaat valkoisiksi kiillotetut ja kiitorata leikattu. Valmis kaikkiin leikkeihin rapakon takana. Arvostaisin Annea, jos hän malttaisi tehdä näitä reissuja anonyymisti ilman someen paukuttelemista. Miksi koko kansan täytyy tietää, että nyt on sokerilomalla ja sitä saa joka päivä niin paljon että seuraavan päivän tapaamisesta myöhästyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä Kukkohovi elää tällä, reissaamisella, sometuksella , lehtijutuilla, tv ohjelmilla ? Ihmettelen vaan että kuinka kauan ? Ketä kiinnostaa ?

        Istuu pankin päällä.


    • Anonyymi

      Noi kuvat, joilla haki mallintöitä Jenkeistä oli kyllä todella raskaalla kädellä muokattuja. Muija näytti niissä 18v. ja 20kg hoikemmalta...mahtaa olla mallitoimistossa johtajattarella suu auki, kun tuo vähemmän pullantuoksuinen muija purjehtii lösähtäneenä sisään...valehteleminen ei koskaan kannata.

    • Anonyymi

      Anne on muuten kaunis meikittömänäkin, joskus nimittäin nähnyt.

      • Anonyymi

        Mene silmälääkärille. Minä olen oikeasti nähnyt hänet ilman meikkiä ja voi sanoa että alkaa olemaan sinä ja siinä viitsisikö enään lastit laskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene silmälääkärille. Minä olen oikeasti nähnyt hänet ilman meikkiä ja voi sanoa että alkaa olemaan sinä ja siinä viitsisikö enään lastit laskea.

        Toki minäkin olen hänen nähnyt ilman meikkejä ja nainen on ikäisekseen todella kaunis. Mitä suhun tulee, luuletko raukka pääseväsi edes lähellekkään Anne? Sulle sopii paremmin nuo pubiruusut, voit aloittaa niihin lastiesi laskemisen.


    • Anonyymi

      Kaunis aikuinen nainen, ilmankos joitakin harmittaa!

      • Anonyymi

        Mallitoimisto toteanee että "ei jatkoon". Väärässä liigassa. Olisi ollut luomuna ihan ok mutta että keinottelemalla niin tässä on sitten lopputulos.


    • Anonyymi

      Joo,
      Onhan se aloittanut nussimisen kertomansa mukaan 10 vuotiaana.
      Mikä ettei.

      • Anonyymi

        Ikäisensä kanssa vai jonkun irstaan + 50 sedän kanssa...tai tädin, nykyään kun käy kaikki!


    • Anonyymi

      Ei tuolla iällä pitäisi noita juttuja enää himoita, jotenkin pissis-touhua...

      Jaiks!

    • Anonyymi

      Miettisi lastaan ja miten nolottaa äidin sekoilut...epäilen sitäpaitsi, että hiljaista on.
      Varmaan noi "panot" keksittyä satua.

    • Anonyymi

      Onko tuo aloittaja ihan järjissään? Sairashan tuo on, kehtaakin vielä kommentoida noin ala-arvoisesti kauniista aikuisesta naisesta!

    • Anonyymi

      Anneen pätee hyvin vanha sanonta: siitä puhe mistä puute.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe