Service 38

Anonyymi-ap

Mikä tuo tuollainen joensuulaisfirma on? Onko se jonkun rikollisen moottoripyöräkerhon päämaja? Kysyin, korjaavatko he moottorikelkan? Joo, sanoivat, joten vein kelkan korjattavaksi. Kelkka seisoi puoli vuotta lafkan pihalla. Ei korjattu. Ei kuulemma saa varaosia. Raahasin kelkan entistä huonompana pois. Jo osaa olla valheellinen nimi tuolla mestalla!

Huijattu ja petetty.

15

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osien saanti on ongelma tänäpäivänä.itsellä on hydraulisuodatin ollut syksystä lähtien tilauksessa ei vieläkään tullut.

• Anonyymi

Kun servicellä ei osattu/haluttu kelkkaa korjata, aloin itse selvittää asiaa. Aluksi kartoitin varaosien tarpeen. Sitten tilasin ne suoraan Jenkeistä ilman täkäläisiä välikäsiä. Oikeat osat tuli kolmessa viikossa ja service toimi hyvin.

• Anonyymi

Kiteellä lähtöisin.

• Anonyymi

Valehtelet

• Anonyymi

Service 38 on täysin hyvä yritys jonka omistaa maan paras ratamoottoripyöräilijä, hänen vikansa ei ole se että ostetaan sellaisia kelkkoja joihin ei osia saa, tämä lienee melko yleistä varsinkin japanilaisten kanssa.
      Vuosia sitten etsi melko vähän ajettuun Yamahan perämoottoriin bensapumpun kalvoa ja kyselin osaa merkkiliikkeestä, ei kuulemma saanut niin vanhaan moottoriin, kunnes pieni Ilomantsilainen yritys kertoi aivan muuta ja tilasi osan Hollannista,
      hinta oli älytön mutta sain kuitenkin kuntoon.

• Anonyymi

Kuten edellä kerroin, Service 38 ei nimestään huolimatta palvellut asiakasta, vaan jätti pulaan. Ehkä tarkoitus olikin, että asiakas hylkää kelkan heille? Kun itse maallikkona sain osat tilaamalla kolmessa viikossa, niin jotain kai se kertoo firman tasosta. Mutta hyvin heillä näyttää silti menevän. Hulppeilla mersuilla ajelevat. Mutta sen kuin ajelevat. Kelvottomat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten edellä kerroin, Service 38 ei nimestään huolimatta palvellut asiakasta, vaan jätti pulaan. Ehkä tarkoitus olikin, että asiakas hylkää kelkan heille? Kun itse maallikkona sain osat tilaamalla kolmessa viikossa, niin jotain kai se kertoo firman tasosta. Mutta hyvin heillä näyttää silti menevän. Hulppeilla mersuilla ajelevat. Mutta sen kuin ajelevat. Kelvottomat.

Pelkkä nimi kertoo että EI ole luotettava.
        Yrittäkää arvioida nimistä onko luotettava vai ei.
        Tyhmä yksinkertainen merkityksetön englanninkielinen nimi kertoo ettei omistajilla ole mielikuvitusta muuhun kuin huijaamiseen.
        Näin on hyvin monien huijarifirmijen kohdalla. Ja jos tiskin takana on matu niin kannattaa kääntyä pois heti ovella.

• Anonyymi

Hyvän yrityksen tunnusmerkki on asiakaspalvelu. Jos ei viitsi soittaa asiakkaalle ettei kykene hoitamaan tilausta niin on huijari.

• Anonyymi

Omistaja edustaa kilparadoilla Imatran Moottorikerhoa ja näillä ei ole mitään tekemistä minkään rikollisten Harley Davidsonien ympärille rakennettujen
      amerikkalaisjengien kanssa.

• Anonyymi

Mersulla ajaa kyllä olen kateellinen.pakko mustamaalata keksiä perättömiä JUTTUJA YM.

• Anonyymi

Kun on oikein pienet, herneen kokoiset aivot ja kun ne sijaitsevat vielä yläpään sijaan alapäässä, niin ei ihme, että kaikki ihmisten toiminta johtuu kateudesta. Tietenkään ei itse ole kaksinaismoralistiseti koskaan syyllistynyt kateuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on oikein pienet, herneen kokoiset aivot ja kun ne sijaitsevat vielä yläpään sijaan alapäässä, niin ei ihme, että kaikki ihmisten toiminta johtuu kateudesta. Tietenkään ei itse ole kaksinaismoralistiseti koskaan syyllistynyt kateuteen.

Ei ihme, että aivopierua pukkaa.

• Anonyymi

Vaikuttaa samanlaiselta toiminnalta kuin brittien ohjelmassa "ulosottomiehet". Sielläkin väkivaltaiset matumiehet perustaa "autokorjaamoja" ja hajottaa korjattavat autot osiin mutta osat katoaa kai muissa kaupoissa koska autoa ei koskaan koottu takaisin.

Kannataa todella ottaa Suomeen ulkomaista työvoimaa, saadaan ulosottomiehille töitä ja paljon ihanaa rikollisuutta ja väkivaltaa. Sehän kuuluu maailman menestyjämaiden normaaliin elämään.

• Anonyymi

Itse olen saanut hyvää palvelua MP asioissa huolto puolella ja kelkan varaosissa.

• Anonyymi

Muuten vuan 5 tähen arvostelut googlessa Service 38:lla..

Vain hyviä kokemuksia itsellänikin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      128
      5319
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2032
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      139
      1455
    4. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      108
      1298
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      187
      1121
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      49
      1077
    8. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      27
      1069
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1010
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe