Onko tästä mahdollista tehdä rikosilmoitusta?

Anonyymi-ap

Joudun asumaan samankaton alla erään toisen henkilön kanssa ja tietysti joutua päivittäin vuorovaikutuksiin hänen kanssa, vaikka en itse edes haluaisi. Hänellä on tapana puhua minua kuin muistakin todella alantavalla tavalla. Huorittelee, valehtelee, uhkaa väkivallalla, matkii olemustasi naureskelen ilkeästi ja käyttäytyy muutenkin niin, että saa minut ja muut tuntemaan ihan p... Hän on muutamaan kerran jopa lähestynyt minua uhkaavasti aikeena hakata, mutta väliin on aina ehditty. Eikä kyse ole siis mistään sisaresta tai edes sukulaisesta. Hän jatkuvasti yrittää vetää minua tilanteisiin, josta minulle voi seurata ongelmia vaikka en edes normaalisti hakisi itseäni semmoiseen. Aina kun yritän puolustaa itseäni, hän huutaa päälleni ja vetää uhrikortit siitä miten "ilkeästi" käyttäydyn häntä kohtaan. Minulla ei edes muuten ole mitään häntä vastaan, enkä edes ole tehnyt hänelle mitään väärää, mutta silti hän on ottanut minut silmätikukseen ja tunkee nenänsä pilkkaavalla tavalla jokaiseen asiaan mitä teen. Kun pyydän häntä lopettamaan, hän rupea hirveään nenäkkääksi, haukkuamaan ja valittamaan siitä "että ei saa enää puhuu." Koska hänhän saa puhua, mutta muut eivät saa edes sanoa omaa mielipidettään koska me olemme ala-arvoisea verrattuna häneen. Joohn en enää yhtään jaksa. Onko tämmöisestä mahdollista saada mitään edistyksellistä rikosilmoitusta? Tätä on siis jatkunut pidämmän päälle ja siihen on yritetty jo puuttua useaan otteeseen monella keinolla, mutta hänen käytöksensä ei ole muuttunut. Äärimmäisen raivostuttavaa, tämä on aiheuttanut minussa niin paljon negatiivisia tunteita, että kirjaimellisesti halkean kohta. Kärsivällisyyteni ollut toisaalta, mutta oikeasti pelkään, että napsahdan jossain vaiheessa kunnolla vaikka semmoinen ihminen joka satuttaisi muita minä todellakaan en ole. Mulla ei oo siis mitään aikomuksia, mutta pelkään, että tulee huonompi jakso ja teen jotain typerää. Mielialani on jo valmiiksi tosi horjuvassa asemassa ja tunteeni välillä tuntuvat ihan ylivoimaisilta, vaikka suurimmaksin osin pystyn hallitsemaan niitä. Alkaa mitta täyttymään pikku hiljaa... Joo tiedän, että hänelläkin on varmaan paha olla kun ollaan molemmat täällä, mutta mikään ei vain oikeita ton käytöstä. Moneola muullakin on mennyt tosi paskasti, mutta he eivät silti käytä sitä tekosyynä tuollaiselle käytökselle. Tältä henkilöltä tosin näyttää puuttuvan kokonaan moraali ja empatia kyky kun se on aina "minä minä minä, maailma pyörii minyn ympärillä minä minä minä" nii anteeksi tämmönen pitkä novelli jos kukaa jakso ees lukee tätä loppuun asti, piti vaa pakko päästä oikeasti purkautumaan koska en tiedä mitä teen ja tämä vaan tuntuu niin toivottomalta... ja anteeksi jos tekstissä oli virheitä, kirjotin tän vaa nopeesti et pääsis tuulettelemaan jonneki.

4

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kiitos jos joku vastaa

      • Anonyymi

        Voi sitä tehdä rikosilmoituksen vaikka siitä, että kuu on juustoa, mutta on toinen asia alkaako poliisi sitä tutkimaan. Ei huono käytös välttämättä ole rikos.
        Jos jollakin konstilla pääsisitte käräjille saakka, niin eivät välinne ainakaan sen jälkeen paremmiksi muuttuisi.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18206404

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi joudut asumaan saman katon alla? Eikö sitä kautta löydy tahoa joka tilanteen voi muuttaa tai voit muuttaa itse pois.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe