Opetus flirttailijalle

Anonyymi-ap

Teen töitä myyntialalla. Asiakkaani on Jaana, reilu viiskymppinen, hieman lihaksikas, napakat tissit ja pyöreä peppu. Hän on sinkku ja hieman hienosti flirttailevan oloinen. Olen harvoin baareissa, mutta silloin olin työporukalla. Näin Jaanan baarissa, hän oli herkullisen näköinen hameessaan ja silkkikauluspaidassaan. Juttelimme ja kävimme myös tanssimassa. Hän puristi aika tiiviisti, rinnat painuivat vasten minua ja minullahan alkoi seisomaan. Jaana huomasi tämän, mutta ei sanonut mitään. Sen sijaan hieroi lantiotaan tuntuvasti minua vasten. Minä olin siinä se ujo ja hän kiusasi, tai vei minua. Illan lopulla sovimme, että mennään samalla taksilla ja pudotamme hänet kyydistä kotinsa kohdalla. Jaana nojaili taksissakin tahallaan niin, että rintavako näkyi, taisi avata pari nappia lisää. Katseli minua ja hymyili kiusoittelevasti, tiesi, että olen naimisissa. Vähän ennen Jaanan pysäkkiä, päätin, että jään myös sinne. En puhunut hänelle mitään, annoin taksikuskille rahan ja sanoin, että pidä loput. Nousin autosta ja lähdin kävelemään kohti Jaanan kerrostalohuoneistoa. Kun pääsimme sisään, riisuin Jaanalta päällystakin ja laitoin sen henkarille. Hän tuli minuun kiinni ja ajatteli, että hänen pillin mukaan mennään edelleen. Hän laittoi käden niskalleni ja aikoi suudella. Silloin työnsin hänet kauemmaksi, katsoin silmiin, otin paidan kauluksista kiinni ja repäisin sen auki niin, että napit lentelivät. Alta paljastui punaiset push-upit. Jaana katseli paitaa ja sanoi, että tämä oli aivan uusi ja aika kallis. Otin Jaanaa lyhyistä hiuksista kiinni, painoin alaspäin ja sanoin, että polvillesi! Hän taiteili alas hameessaan ja pidin edelleen hiuksista kiinni. Toisella kädellä avasin housuni napit, laskin housut ja vapautin seisovan kaluni Jaanan naaman eteen. Otin kalun varresta kiinni ja ohjasin sitä Jaanan punatuille huulille. Jaana oli hieman yllättynyt, joten painoin kalun huulien väliin ja syvälle kurkkuun asti. Pidin hiuksista kiinni ja nussin tuon flirttailijan suuta omaan tahtiini. Sitten pysähdyin ja komensin, että ime kyrpää huora! Jaana imikin, liiankin tyydyttävästi ja minun oli pakko siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Sanoin, että hae jääkaapista ruokaöljyä ja tule olohuoneeseen. Jaana kyseenalaisti, mutta tukistin häntä ja käskin tottelemaan. Jaana haki pirkka öljypullon ja tuli olohuoneeseen. Käskin hänen riisua itsensä ja menemään sohvan eteen kontalleen. Jaana oli yllätynyt, ehkä vähän pelokas, yritti vitsailla jotain, mutta totteli.

2

3291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukeminen jäi kesken. Olisit jäsennellyt tekstiä kappalejaolla, niin olisi ollut mukavampi lukea.

    • Anonyymi

      Jaana oli pylly pystyssä sohvaa vasten. Kaadoin reilusti öljyä käsiini ja voitelin kyrpäni huolella. Sitten seuraava kourallinen Jaanan pakaroille. Menin kyrpä pystyssä asemiin pyllyn taakse, valutin pullosta vielä öljyä pakaroille niin, että se valui pyllynreiän kautta maahan. Hyväilin ja pyörittelin sormeani pyllynreiällä ja painoin etusormeni sisään. Jaana painoi päänsä käsiensä väliin ja voihkaisi. Sitten aloin sihtaamaan terskaani kohti pyllyä. Minulla oli hyvä näkyväisyys ja kun näin että terska on aukolla niin aloin painamaan hitaasti sisään. Jaana ähki ja kiljahteli, mutta painoin päättäväisesti niin kauan, että kyrpäni oli juurta myöten tämän flirttailian pyllyssä. Kaadoin lisää öljyä ja painelin kaluani tiukkaan reikään. Vedin ulos ja nostin Jaanan selälleen sohvalle. Lorotin öljyä vatsalle ja rinnoille ja sotkin samalla hienon sohvan. Laitoin sohvatyynyn Jaanan pyllyn alle, että sain pyllyreiän paremmin näkyville. Nyt sisään pääsi paljon helpommin. Katsoin Jaanaa silmiin, huomasin, että niistä valui hieman vettä. Otin öljyisistä rinnoista kiinni, puristelin niitä kovakouraisesti ja nipistelin nännejä. Kiihdytin tahtia ja päätin antaa tulla. Painoin pitkin vedoin pohjaan saakka, jätin sinne ja ruiskin spermat Jaanan suoleen. Vedin kyrpäni ulos ja katsoin kuinka harmaata nestettä valui avonaisesta reiästä. Nousin ylös, puin vaatteeni päälle eteisessä ja poistuin asunnosta. En kuullut Jaanasta mitään muutamaan viikkoon. Sitten näimme työasioissa ja juttelimme niitä näitä ihan normaalisti.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe