Joku pyysi runoa.

Runon sinulle raapustan.
Toivottavasti piristävän.

Siinä linnut kauniisti laulelee,
Jäniksetkin eloisasti pompiskelee.

On mukana myös oravaa, majavaa, kettua, sekä monta muuta kipittäjää.

Sinut nähdessään ne puuhastelunsa pysäyttää.
"Mukavaa iltaa!" Ne yhteen ääneen töräyttää.

Häntien huiske tervehdyksen ja onnen antaa.
Sitten eläimet metsän, touhujansa jatkaa.

26

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukava runo!

    • Anonyymi

      Sä oot ihan hassu😅

      • Sekä mulla on ruma nassu. 🤡

        Meinasin aluksi laittaa jäniksetkin eloisasti paneskelee. Mutta jos nyt välillä ilman kaksimielisyyksiä.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Sekä mulla on ruma nassu. 🤡

        Meinasin aluksi laittaa jäniksetkin eloisasti paneskelee. Mutta jos nyt välillä ilman kaksimielisyyksiä.

        Sähän voit raapustaa sellasenkin ;) Mikäli siellä runosuoni sykkii. <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän voit raapustaa sellasenkin ;) Mikäli siellä runosuoni sykkii. <3

        Haluatko siis turrirunoja? Missä Iso paha susi panee Punahilkkaa? Karhu jyystää Kettu Repolaista?

        Ei niitä parane tähän raapustaa. Se menee jo sitten privan puolelle.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Haluatko siis turrirunoja? Missä Iso paha susi panee Punahilkkaa? Karhu jyystää Kettu Repolaista?

        Ei niitä parane tähän raapustaa. Se menee jo sitten privan puolelle.

        Privana, just käskit jättää rauhaan. 😶


      • Anonyymi kirjoitti:

        Privana, just käskit jättää rauhaan. 😶

        Anteeksi kuinka?


    • Anonyymi

      Kiitos Runosta 💝 Mukavahan ois ollut jos nuo elukat ois seuraan jäänyt.
      Terkuin se joku <3

      • Ole hyvä vain. Paras lahja minkä voi villieläimelle antaa. On antaa sen olla rauhassa, ja kaukaa ihailla sitä ja sen touhuja.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Ole hyvä vain. Paras lahja minkä voi villieläimelle antaa. On antaa sen olla rauhassa, ja kaukaa ihailla sitä ja sen touhuja.

        Villieläimen. Mun mielestä ei ihan noin ole mutta en mä siihen voi vaikuttaa millään tapaa. 😪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Villieläimen. Mun mielestä ei ihan noin ole mutta en mä siihen voi vaikuttaa millään tapaa. 😪

        ?? Helposti. Et vain kiusaa viattomia luontokappaleita.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        ?? Helposti. Et vain kiusaa viattomia luontokappaleita.

        En mä ole tarkoittanut mitään kiusallani. Vttu anteeks et oon ollu ees olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole tarkoittanut mitään kiusallani. Vttu anteeks et oon ollu ees olemassa.

        Anteeksi mitä?


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Anteeksi mitä?

        No sanoit että paras jättää rauhaan/vapaaksi ne kun kiusaan viattomia elukoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sanoit että paras jättää rauhaan/vapaaksi ne kun kiusaan viattomia elukoita.

        No nyt on semmoiset setit kasassa taas. Voi sinua.

        Sanoin: Villieläimille paras lahja on antaa niiden olla.
        Sanoit: Ettet voi siihen vaikuttaa.
        Vastasin siihen: Helposti. Et vain kiusaa niitä.

        Sitten kilahdit.

        En väittånytkään että kiusaat. Mutta villieläinten rauhassa olemiseen pystyy helposti vaikuttamaan. Ei vaan kiusaa niitä. Antaa niiden olla.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        No nyt on semmoiset setit kasassa taas. Voi sinua.

        Sanoin: Villieläimille paras lahja on antaa niiden olla.
        Sanoit: Ettet voi siihen vaikuttaa.
        Vastasin siihen: Helposti. Et vain kiusaa niitä.

        Sitten kilahdit.

        En väittånytkään että kiusaat. Mutta villieläinten rauhassa olemiseen pystyy helposti vaikuttamaan. Ei vaan kiusaa niitä. Antaa niiden olla.

        Juu, anteeks kilahus.. 🤗 vissii liikaa kuullu tääl tollasia sun muita. Pitäis pysyy vaa poissa mutta kun ei voi. 😪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, anteeks kilahus.. 🤗 vissii liikaa kuullu tääl tollasia sun muita. Pitäis pysyy vaa poissa mutta kun ei voi. 😪

        Juuh ei mitään. Kannattaa vaan olla noteeraamatta tai olla ottamatta itseensä.

        Olin nuorena semmoinen, että otin kaikki itseeni. Olin koulukiusattu kymmenen vuotta. Vanhempana sitten naksahti jokin päässä, että en ota mitään itseeni. Siinä on omat hyvät ja huonot puolensa. Jos joku kehuukin jostain, niin sekään ei vaikuta millään tavalla. Sisäisesti kuollut osittain. Toisaalta ihmisjätteenä oleminen on myös vapauttavaa. Paskat nakkaan ihmisten kommenteista tai mielipiteistä. Häröilen vain omiani.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Juuh ei mitään. Kannattaa vaan olla noteeraamatta tai olla ottamatta itseensä.

        Olin nuorena semmoinen, että otin kaikki itseeni. Olin koulukiusattu kymmenen vuotta. Vanhempana sitten naksahti jokin päässä, että en ota mitään itseeni. Siinä on omat hyvät ja huonot puolensa. Jos joku kehuukin jostain, niin sekään ei vaikuta millään tavalla. Sisäisesti kuollut osittain. Toisaalta ihmisjätteenä oleminen on myös vapauttavaa. Paskat nakkaan ihmisten kommenteista tai mielipiteistä. Häröilen vain omiani.

        Toi oli kun omaa kirjoitusta, paitsi että nyt kun taas oon antanut itteni tuntee niin oon tällänen. Oli kyllä helpompaa kun ei välittänyt yhtään mistään mitä muut oli mieltä tai edes mitä ite haluaa ees. Mutta ei ollu ihan paras päätös kun sulki omat tunteet.. Mä en kyllä ymmärrä tota sun ihmisjäte merkitystä vieläkään.


      • MunNimiOnJK
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli kun omaa kirjoitusta, paitsi että nyt kun taas oon antanut itteni tuntee niin oon tällänen. Oli kyllä helpompaa kun ei välittänyt yhtään mistään mitä muut oli mieltä tai edes mitä ite haluaa ees. Mutta ei ollu ihan paras päätös kun sulki omat tunteet.. Mä en kyllä ymmärrä tota sun ihmisjäte merkitystä vieläkään.

        Se on kaksiteräinen miekka. Tunteet vai tunteettomuus.

        Tsemppaan, lohdutan ja kuuntelen ihmisiä aina tarvittaessa. Mutta ei heitä olemiseni kiinnosta, kun heillä on kaikki hyvin. Kukaan ei myöskään ihmisjätettä halua, vaikka aina ihmisjätteen apua halutaan. Vemputan menemään ja nörtteilen vaan. Ihmisjäte ei myöskään paskaakaan nakkaa muiden mielipiteistä. Olen ihmisjäte. Se on hienoa ja vapauttavaa, mutta myös paskaa. Se on balanssi.

        Mutta hyvää yötä tähän kohtaa. Iltalukemisen aika Alienin parissa. Jos vaikka näkisi kauhueroottisia seikkailu-unia.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Se on kaksiteräinen miekka. Tunteet vai tunteettomuus.

        Tsemppaan, lohdutan ja kuuntelen ihmisiä aina tarvittaessa. Mutta ei heitä olemiseni kiinnosta, kun heillä on kaikki hyvin. Kukaan ei myöskään ihmisjätettä halua, vaikka aina ihmisjätteen apua halutaan. Vemputan menemään ja nörtteilen vaan. Ihmisjäte ei myöskään paskaakaan nakkaa muiden mielipiteistä. Olen ihmisjäte. Se on hienoa ja vapauttavaa, mutta myös paskaa. Se on balanssi.

        Mutta hyvää yötä tähän kohtaa. Iltalukemisen aika Alienin parissa. Jos vaikka näkisi kauhueroottisia seikkailu-unia.

        Mä en tiedä miksi mä löydän susta jotain tutuhkoa 😅 jos noin ajatellaan niin mäkin olen ihmisjätettä.
        Hyvää yötä sulle alienin parissa. Ja seikkailuja unissa. Silityksiä ja mitä lie.. 😽 älä liikaa harhaile, tai niin.. ettet eksy univiidakkoon...
        Kiitos vielä 💝
        Hitto pitäisi ettii yks aloitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä miksi mä löydän susta jotain tutuhkoa 😅 jos noin ajatellaan niin mäkin olen ihmisjätettä.
        Hyvää yötä sulle alienin parissa. Ja seikkailuja unissa. Silityksiä ja mitä lie.. 😽 älä liikaa harhaile, tai niin.. ettet eksy univiidakkoon...
        Kiitos vielä 💝
        Hitto pitäisi ettii yks aloitus.

        Hyvää huomenta. Paha mennä sanomaan.

        Eiköhän me kaikki olla ihmisjätettä. Elämällä ei myöskään ole mitään tarkoitusta. Jolloin on vapaa tekemään mitä tahansa, ja olemaan minkälainen tahansa. Joten ehkä se tarkoitsemattomuus on se elämän tarkoitus.

        Eipä näkynyt mielekkäitä unia. En tainnut oikeastaan nähdä niitä melkein ollenkaan tällä kertaa.

        Ole hyvä vain vielä. Mukavaa päivää.


    • Anonyymi

      Ei suinkaan kaikki olla. Päinvastoin.
      Voipyhäpietarijaelämälläontarkoitus.

    • Anonyymi

      Luettelemistas eläimistä jäi puuttumaan

    • Anonyymi

      Sun nimi on sanonko jp

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe