Vai että varikkokin Rautavaaralle

Anonyymi-ap

Taitaa olla liian lähellä rajaa. Venäjän parhaat tykistö kranaatit lentää 70km joten pelkillä tykeillä tuhottaisiin varikko.

16

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö muuten minä ero on kapteenilla ja kersantilla? Se että kapteeni käskee, kersantti taas vetää kättä lippaan ja tottelee. Kapteeni on nimittäin oikeasti upseeri.

• Anonyymi

Ei liity mitenkään aiheeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity mitenkään aiheeseen.

Todellakin liittyy 😅😅😅

• Anonyymi

Peräti kolme kokonaista varuskuntaa sijaitsee lähempänä itärajaa kuin Rautavaara. Se ei sitten ole mielestäsi mikään ongelma 😅

• Anonyymi

Varuskunta on eri juttu kuin varikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varuskunta on eri juttu kuin varikko.

Enemmän siellä varuskunnassa on maanpuolustukselle tärkeää kuin varikolla. Kapteeni sen tietää, kersantit ei. Siksihän ne kersantit ei upseereita olekaan. Muuta kuin unelmissaan. 😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän siellä varuskunnassa on maanpuolustukselle tärkeää kuin varikolla. Kapteeni sen tietää, kersantit ei. Siksihän ne kersantit ei upseereita olekaan. Muuta kuin unelmissaan. 😅😅😅

Haha! Jos idästä alkaa tulemaan murkuloita niin varuskunta on jo silloin tyhjä mutta varikot ei ole tyhjiä ja niitä ei tyhjennetään kovin pikaisesti.
        Kyllä nyt kapteeni ei oikein ole kartalla tässä asiassa.
        Kyllä itsekin upseeri olen kättä joutuisi kapteeni lippaan viemään.
        Olen sen verran monta vuotta ollut rauhanturvaajan lähi-idässä ja ollut tekemisissä toisen sodan osapuolen kanssa joten tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha! Jos idästä alkaa tulemaan murkuloita niin varuskunta on jo silloin tyhjä mutta varikot ei ole tyhjiä ja niitä ei tyhjennetään kovin pikaisesti.
        Kyllä nyt kapteeni ei oikein ole kartalla tässä asiassa.
        Kyllä itsekin upseeri olen kättä joutuisi kapteeni lippaan viemään.
        Olen sen verran monta vuotta ollut rauhanturvaajan lähi-idässä ja ollut tekemisissä toisen sodan osapuolen kanssa joten tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä puhun.

Kaikilla puolustusvoimissa tai maanpuolustukseen millään tapaa liittyvissä ammateissa oikeasti työskentelevillä tai työskennelleillä on salassapitovelvollisuus. He eivät hölöttele edes nimettömillä nettipalstoilla. Nämä ovat valeupseereiden temmellyskenttää 😅😅😅

• Anonyymi

Nimettömänä saa kehua olevansa mitä vaan
      Totuus onkin tarua tavallisempaa 😅

Varikoita sijoitetaan sinne missä tarvekin on. Kuten on jo tehtykin. Ei Suomeen puolustusvoimat niitä Espanjaan hajasijoita. Rautavaara sopisi loistavasti paikaksi.

• Anonyymi

Höpö höpö..voihan sinne varikon sijoittaa mutta todella typerä teko.
        Kun katsoo Suomen karttaa niin kyllä olisi typerä teko sijoittaa varikko Rautavaaralle.
        Sen lisäksi että olen ollut rauhanturvaaja olen elämäni työn tehnyt asevarikolla kuten isänikin oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö..voihan sinne varikon sijoittaa mutta todella typerä teko.
        Kun katsoo Suomen karttaa niin kyllä olisi typerä teko sijoittaa varikko Rautavaaralle.
        Sen lisäksi että olen ollut rauhanturvaaja olen elämäni työn tehnyt asevarikolla kuten isänikin oli.

Silloin tietäisit enemmän nykyisten varikoiden sijainnistakin eli täyttä höpöhöpöä ovat juttusi 😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin tietäisit enemmän nykyisten varikoiden sijainnistakin eli täyttä höpöhöpöä ovat juttusi 😅😅😅

Kyllä minä koivujärven varikon tiedän ja tunnen erittäin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä koivujärven varikon tiedän ja tunnen erittäin hyvin.

Kuten jo aiemmin sanottu tässä ketjussa: oikeasti puolutusvoimissa tai maanpuolustuksen parissa työskennelleillä on salassapitovelvollisuus. Valeupseerit onkin sitten asia erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten jo aiemmin sanottu tässä ketjussa: oikeasti puolutusvoimissa tai maanpuolustuksen parissa työskennelleillä on salassapitovelvollisuus. Valeupseerit onkin sitten asia erikseen.

Puolustusvoimat on ollut viime aikoina erityisen tarkkana tästä. Maanpetosrikos ei ole leikin asia.

Mutta eihän 60-luvulla inttinsä käyneet valeupseerit ole tietenkään koskaan tämmöistä oppineetkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolustusvoimat on ollut viime aikoina erityisen tarkkana tästä. Maanpetosrikos ei ole leikin asia.

Mutta eihän 60-luvulla inttinsä käyneet valeupseerit ole tietenkään koskaan tämmöistä oppineetkaan.

Taisipa tulla tälle "upseeria korkeammalle" pikalähtö takaisin Urjalan kuululle trollitehtaalle 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisipa tulla tälle "upseeria korkeammalle" pikalähtö takaisin Urjalan kuululle trollitehtaalle 😅

Valheella tahtoo olla lyhyet jäljet 😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59