Taitaa olla liian lähellä rajaa. Venäjän parhaat tykistö kranaatit lentää 70km joten pelkillä tykeillä tuhottaisiin varikko.
Vai että varikkokin Rautavaaralle
16
552
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkö muuten minä ero on kapteenilla ja kersantilla? Se että kapteeni käskee, kersantti taas vetää kättä lippaan ja tottelee. Kapteeni on nimittäin oikeasti upseeri.
- Anonyymi
Ei liity mitenkään aiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity mitenkään aiheeseen.
Todellakin liittyy 😅😅😅
- Anonyymi
Peräti kolme kokonaista varuskuntaa sijaitsee lähempänä itärajaa kuin Rautavaara. Se ei sitten ole mielestäsi mikään ongelma 😅
- Anonyymi
Varuskunta on eri juttu kuin varikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varuskunta on eri juttu kuin varikko.
Enemmän siellä varuskunnassa on maanpuolustukselle tärkeää kuin varikolla. Kapteeni sen tietää, kersantit ei. Siksihän ne kersantit ei upseereita olekaan. Muuta kuin unelmissaan. 😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän siellä varuskunnassa on maanpuolustukselle tärkeää kuin varikolla. Kapteeni sen tietää, kersantit ei. Siksihän ne kersantit ei upseereita olekaan. Muuta kuin unelmissaan. 😅😅😅
Haha! Jos idästä alkaa tulemaan murkuloita niin varuskunta on jo silloin tyhjä mutta varikot ei ole tyhjiä ja niitä ei tyhjennetään kovin pikaisesti.
Kyllä nyt kapteeni ei oikein ole kartalla tässä asiassa.
Kyllä itsekin upseeri olen kättä joutuisi kapteeni lippaan viemään.
Olen sen verran monta vuotta ollut rauhanturvaajan lähi-idässä ja ollut tekemisissä toisen sodan osapuolen kanssa joten tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä puhun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha! Jos idästä alkaa tulemaan murkuloita niin varuskunta on jo silloin tyhjä mutta varikot ei ole tyhjiä ja niitä ei tyhjennetään kovin pikaisesti.
Kyllä nyt kapteeni ei oikein ole kartalla tässä asiassa.
Kyllä itsekin upseeri olen kättä joutuisi kapteeni lippaan viemään.
Olen sen verran monta vuotta ollut rauhanturvaajan lähi-idässä ja ollut tekemisissä toisen sodan osapuolen kanssa joten tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä puhun.Kaikilla puolustusvoimissa tai maanpuolustukseen millään tapaa liittyvissä ammateissa oikeasti työskentelevillä tai työskennelleillä on salassapitovelvollisuus. He eivät hölöttele edes nimettömillä nettipalstoilla. Nämä ovat valeupseereiden temmellyskenttää 😅😅😅
- Anonyymi
Nimettömänä saa kehua olevansa mitä vaan
Totuus onkin tarua tavallisempaa 😅
Varikoita sijoitetaan sinne missä tarvekin on. Kuten on jo tehtykin. Ei Suomeen puolustusvoimat niitä Espanjaan hajasijoita. Rautavaara sopisi loistavasti paikaksi.- Anonyymi
Höpö höpö..voihan sinne varikon sijoittaa mutta todella typerä teko.
Kun katsoo Suomen karttaa niin kyllä olisi typerä teko sijoittaa varikko Rautavaaralle.
Sen lisäksi että olen ollut rauhanturvaaja olen elämäni työn tehnyt asevarikolla kuten isänikin oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö..voihan sinne varikon sijoittaa mutta todella typerä teko.
Kun katsoo Suomen karttaa niin kyllä olisi typerä teko sijoittaa varikko Rautavaaralle.
Sen lisäksi että olen ollut rauhanturvaaja olen elämäni työn tehnyt asevarikolla kuten isänikin oli.Silloin tietäisit enemmän nykyisten varikoiden sijainnistakin eli täyttä höpöhöpöä ovat juttusi 😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin tietäisit enemmän nykyisten varikoiden sijainnistakin eli täyttä höpöhöpöä ovat juttusi 😅😅😅
Kyllä minä koivujärven varikon tiedän ja tunnen erittäin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä koivujärven varikon tiedän ja tunnen erittäin hyvin.
Kuten jo aiemmin sanottu tässä ketjussa: oikeasti puolutusvoimissa tai maanpuolustuksen parissa työskennelleillä on salassapitovelvollisuus. Valeupseerit onkin sitten asia erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo aiemmin sanottu tässä ketjussa: oikeasti puolutusvoimissa tai maanpuolustuksen parissa työskennelleillä on salassapitovelvollisuus. Valeupseerit onkin sitten asia erikseen.
Puolustusvoimat on ollut viime aikoina erityisen tarkkana tästä. Maanpetosrikos ei ole leikin asia.
Mutta eihän 60-luvulla inttinsä käyneet valeupseerit ole tietenkään koskaan tämmöistä oppineetkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolustusvoimat on ollut viime aikoina erityisen tarkkana tästä. Maanpetosrikos ei ole leikin asia.
Mutta eihän 60-luvulla inttinsä käyneet valeupseerit ole tietenkään koskaan tämmöistä oppineetkaan.Taisipa tulla tälle "upseeria korkeammalle" pikalähtö takaisin Urjalan kuululle trollitehtaalle 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisipa tulla tälle "upseeria korkeammalle" pikalähtö takaisin Urjalan kuululle trollitehtaalle 😅
Valheella tahtoo olla lyhyet jäljet 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276