Vai että varikkokin Rautavaaralle

Anonyymi-ap

Taitaa olla liian lähellä rajaa. Venäjän parhaat tykistö kranaatit lentää 70km joten pelkillä tykeillä tuhottaisiin varikko.

16

552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö muuten minä ero on kapteenilla ja kersantilla? Se että kapteeni käskee, kersantti taas vetää kättä lippaan ja tottelee. Kapteeni on nimittäin oikeasti upseeri.

• Anonyymi

Ei liity mitenkään aiheeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity mitenkään aiheeseen.

Todellakin liittyy 😅😅😅

• Anonyymi

Peräti kolme kokonaista varuskuntaa sijaitsee lähempänä itärajaa kuin Rautavaara. Se ei sitten ole mielestäsi mikään ongelma 😅

• Anonyymi

Varuskunta on eri juttu kuin varikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varuskunta on eri juttu kuin varikko.

Enemmän siellä varuskunnassa on maanpuolustukselle tärkeää kuin varikolla. Kapteeni sen tietää, kersantit ei. Siksihän ne kersantit ei upseereita olekaan. Muuta kuin unelmissaan. 😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän siellä varuskunnassa on maanpuolustukselle tärkeää kuin varikolla. Kapteeni sen tietää, kersantit ei. Siksihän ne kersantit ei upseereita olekaan. Muuta kuin unelmissaan. 😅😅😅

Haha! Jos idästä alkaa tulemaan murkuloita niin varuskunta on jo silloin tyhjä mutta varikot ei ole tyhjiä ja niitä ei tyhjennetään kovin pikaisesti.
        Kyllä nyt kapteeni ei oikein ole kartalla tässä asiassa.
        Kyllä itsekin upseeri olen kättä joutuisi kapteeni lippaan viemään.
        Olen sen verran monta vuotta ollut rauhanturvaajan lähi-idässä ja ollut tekemisissä toisen sodan osapuolen kanssa joten tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha! Jos idästä alkaa tulemaan murkuloita niin varuskunta on jo silloin tyhjä mutta varikot ei ole tyhjiä ja niitä ei tyhjennetään kovin pikaisesti.
        Kyllä nyt kapteeni ei oikein ole kartalla tässä asiassa.
        Kyllä itsekin upseeri olen kättä joutuisi kapteeni lippaan viemään.
        Olen sen verran monta vuotta ollut rauhanturvaajan lähi-idässä ja ollut tekemisissä toisen sodan osapuolen kanssa joten tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä puhun.

Kaikilla puolustusvoimissa tai maanpuolustukseen millään tapaa liittyvissä ammateissa oikeasti työskentelevillä tai työskennelleillä on salassapitovelvollisuus. He eivät hölöttele edes nimettömillä nettipalstoilla. Nämä ovat valeupseereiden temmellyskenttää 😅😅😅

• Anonyymi

Nimettömänä saa kehua olevansa mitä vaan
      Totuus onkin tarua tavallisempaa 😅

Varikoita sijoitetaan sinne missä tarvekin on. Kuten on jo tehtykin. Ei Suomeen puolustusvoimat niitä Espanjaan hajasijoita. Rautavaara sopisi loistavasti paikaksi.

• Anonyymi

Höpö höpö..voihan sinne varikon sijoittaa mutta todella typerä teko.
        Kun katsoo Suomen karttaa niin kyllä olisi typerä teko sijoittaa varikko Rautavaaralle.
        Sen lisäksi että olen ollut rauhanturvaaja olen elämäni työn tehnyt asevarikolla kuten isänikin oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö..voihan sinne varikon sijoittaa mutta todella typerä teko.
        Kun katsoo Suomen karttaa niin kyllä olisi typerä teko sijoittaa varikko Rautavaaralle.
        Sen lisäksi että olen ollut rauhanturvaaja olen elämäni työn tehnyt asevarikolla kuten isänikin oli.

Silloin tietäisit enemmän nykyisten varikoiden sijainnistakin eli täyttä höpöhöpöä ovat juttusi 😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin tietäisit enemmän nykyisten varikoiden sijainnistakin eli täyttä höpöhöpöä ovat juttusi 😅😅😅

Kyllä minä koivujärven varikon tiedän ja tunnen erittäin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä koivujärven varikon tiedän ja tunnen erittäin hyvin.

Kuten jo aiemmin sanottu tässä ketjussa: oikeasti puolutusvoimissa tai maanpuolustuksen parissa työskennelleillä on salassapitovelvollisuus. Valeupseerit onkin sitten asia erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten jo aiemmin sanottu tässä ketjussa: oikeasti puolutusvoimissa tai maanpuolustuksen parissa työskennelleillä on salassapitovelvollisuus. Valeupseerit onkin sitten asia erikseen.

Puolustusvoimat on ollut viime aikoina erityisen tarkkana tästä. Maanpetosrikos ei ole leikin asia.

Mutta eihän 60-luvulla inttinsä käyneet valeupseerit ole tietenkään koskaan tämmöistä oppineetkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolustusvoimat on ollut viime aikoina erityisen tarkkana tästä. Maanpetosrikos ei ole leikin asia.

Mutta eihän 60-luvulla inttinsä käyneet valeupseerit ole tietenkään koskaan tämmöistä oppineetkaan.

Taisipa tulla tälle "upseeria korkeammalle" pikalähtö takaisin Urjalan kuululle trollitehtaalle 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisipa tulla tälle "upseeria korkeammalle" pikalähtö takaisin Urjalan kuululle trollitehtaalle 😅

Valheella tahtoo olla lyhyet jäljet 😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51