Tanssiharrastus (ja tanssipari) etsinnässä

Anonyymi-ap

Otsikossahan tuo aikalailla tulikin.

Oma lokaatio on Kurikka, Etelä-Pohjanmaalla. Kertokaahan joku viisaampi, missä on lähin paikka jossa voisi paritanssia harrastaa. Onko tosiaan niin että pitää mennä Vaasaan, toiseen maakuntaan saakka? Itse en lähempää löytänyt tarjontaa tähän, showtansseja ja balettia kylläkin olisi saatavilla.

Yksi ongelma kerrallaan, mutta myös pari on siis etsinnässä. Jos joku on innokas tai tietää jonkun joka olisi, on kaikki tieto tervetullutta. Naispuolista paria siis etsin, itse olen parikymppinen 180 cm hoikka jannu.

8

1417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Parhaan tanssiparin löydät todennäköisesti kurssilta. Kun löytyy joku , jonka kanssa synkkaa tanssissa ja treenisssä, ehdotat yhteisiä treenejä. Naiselle palstojen ilmoitukset ovat paljon isompi riski tanssiparin kannalta kuin kurssituttavuudet. Toimiiko tanssi ollenkaan, onko mies epämiellyttävä, osaako se käsitellä tanssin oppimisessa syntyviä konflikteja rakentavasti?

• Anonyymi

Kiitos kaikista vinkeistä ja ajatuksista!
      Järkevintä voisi tosiaan olla ensiksi jollekin tanssikurssille hakeutuminen, jotta voi vähän verestää tanssitaitoa ja mahdollisesti myös löytää sitä kautta sopivan parin.
      Kansalaisopiston kursseista olen saanut sellaisen kuvan että ovat pääosin vanhemman ikäluokan suosiossa. Tuohan toki selviää kysymällä suoraan kurssin vetäjältä, mutta kertokaa jos tämä on jo lähtökohtaisesti väärä oletus? Ko. kurssille menoonhan olisi kaikkein pienin kynnys kun noita läheltäkin löytyisi, jos vaan siellä nuorempaakin väkeä on?

• Anonyymi

Supermarketissa voi tavata elämänsä naisen. Suosittelen, että aloitat supermarketista! Ei tämä sen kummallisempaa ole! Tanssi ainoana ja siten vihoviimeisenä naisensaantioljenkortena on vähän noloa ja tytöt kyllä aistii sen.

• Anonyymi

Paremmin tanssilavalta löytää kumppanin kuin tanssikurssilta tai Supermarketista. Tanssilavoilla on aina naisenemmistö, joten miehelle kumppanin löytyminen on lavalta helpompaa.
      Olen itsekin löytänyt kumppanin tanssilavalta ja niin on käynyt monille tanssiville tutuillekin. Joku on löytänyt useammankin kumppanin tanssilavoilta ;)
      Mikään ei estä käymästä katsomassa jollain lavalalla tunnelmaa jo nyt talvella. Olet vain niin nuori että sun kannattaa katsoa ketä siellä on soittamassa. Nuoremmat tulevat lavalle jos siellä soittaa esi. Hurma, Taikakuu, Kaiho ...

https://tanssi.net/m/p/m157.html#t
      Aja tuonne Lapualle kun siellä on Taikakuu tai Kaiho esim. Luulisi siellä silloin olevan nuorempiakin tanssimassa.

• Anonyymi

Ainakin meitsin löyti/poimi aamuöiseltä kadulta käytännöllisesti katsoen hieman hädänalaisessa tilassa uskomattomankin kaunis nainen, joka auringon noustessa erotessamme ehdotti minulle, että tulisin seuraavana päivänä kansainväliseen ilmailunäytökseen tapaamaan häntä hänen erittäinkin tarkoin kuvailemaan kohtaan. Jonnekka kaamean kohmelon kourissa sitten iltapäivällä mielestäni suunnistinkin, mutta sitä naista ei näkynyt missään. Ja arvaa harmittiko! Että pitikin olla niin herkkäuskoinen!

Sen kansainvälisen ilmailunäytöksen liputkin oli monta kertaa kalliimmat (ja matkat päälle) kuin tanssiliput (tämä selvisi minulle onneksi vasta myöhemmin).

Sitten siinä täysperävanussa, mistä oli kylki auki, alkoi soida lattarit, jotka rassasivat erittäinkin kipeitä kalloni sisälmyksiä kaamean lentometelin lisäksi kahta kauheammin. Siihen kummonkin pöllähti kilpatanssiryhmä lattaroimaan ja siellä hän veti ridgeforresterin näköisen kaverin kanssa lattareita, niin että alkoi harmittaa vielä enemmän näin kurjaa tanssitemppua oikein aitiopaikalta seuratessa!

Onneksi kysymyksessä oli kumminkin kauhea ja täysin yksipuolinen väärinkäsitys nimittäin meillähän oli heti sen tanssinäytöksen jälkeen muutamia kauheita riitoja lukuunottamatta oikein mukava kesä myöskin tanssilavoilla, joilla kävimme, hän ja ridgeforrester tanssimassa ja minä buffetissa. Voi niitä tanssiharrastuksiani edeltäviä aikoja!

• Anonyymi

Jees kiitoksia, täytyypä pitää esiintyjiä vähän silmällä ja käydä sopivana ajankohtana paikanpäällä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe