Tanssiharrastus (ja tanssipari) etsinnässä

Anonyymi-ap

Otsikossahan tuo aikalailla tulikin.

Oma lokaatio on Kurikka, Etelä-Pohjanmaalla. Kertokaahan joku viisaampi, missä on lähin paikka jossa voisi paritanssia harrastaa. Onko tosiaan niin että pitää mennä Vaasaan, toiseen maakuntaan saakka? Itse en lähempää löytänyt tarjontaa tähän, showtansseja ja balettia kylläkin olisi saatavilla.

Yksi ongelma kerrallaan, mutta myös pari on siis etsinnässä. Jos joku on innokas tai tietää jonkun joka olisi, on kaikki tieto tervetullutta. Naispuolista paria siis etsin, itse olen parikymppinen 180 cm hoikka jannu.

8

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parhaan tanssiparin löydät todennäköisesti kurssilta. Kun löytyy joku , jonka kanssa synkkaa tanssissa ja treenisssä, ehdotat yhteisiä treenejä. Naiselle palstojen ilmoitukset ovat paljon isompi riski tanssiparin kannalta kuin kurssituttavuudet. Toimiiko tanssi ollenkaan, onko mies epämiellyttävä, osaako se käsitellä tanssin oppimisessa syntyviä konflikteja rakentavasti?

    • Anonyymi

      Kiitos kaikista vinkeistä ja ajatuksista!
      Järkevintä voisi tosiaan olla ensiksi jollekin tanssikurssille hakeutuminen, jotta voi vähän verestää tanssitaitoa ja mahdollisesti myös löytää sitä kautta sopivan parin.
      Kansalaisopiston kursseista olen saanut sellaisen kuvan että ovat pääosin vanhemman ikäluokan suosiossa. Tuohan toki selviää kysymällä suoraan kurssin vetäjältä, mutta kertokaa jos tämä on jo lähtökohtaisesti väärä oletus? Ko. kurssille menoonhan olisi kaikkein pienin kynnys kun noita läheltäkin löytyisi, jos vaan siellä nuorempaakin väkeä on?

      • Anonyymi

        Supermarketissa voi tavata elämänsä naisen. Suosittelen, että aloitat supermarketista! Ei tämä sen kummallisempaa ole! Tanssi ainoana ja siten vihoviimeisenä naisensaantioljenkortena on vähän noloa ja tytöt kyllä aistii sen.


    • Anonyymi

      Paremmin tanssilavalta löytää kumppanin kuin tanssikurssilta tai Supermarketista. Tanssilavoilla on aina naisenemmistö, joten miehelle kumppanin löytyminen on lavalta helpompaa.
      Olen itsekin löytänyt kumppanin tanssilavalta ja niin on käynyt monille tanssiville tutuillekin. Joku on löytänyt useammankin kumppanin tanssilavoilta ;)
      Mikään ei estä käymästä katsomassa jollain lavalalla tunnelmaa jo nyt talvella. Olet vain niin nuori että sun kannattaa katsoa ketä siellä on soittamassa. Nuoremmat tulevat lavalle jos siellä soittaa esi. Hurma, Taikakuu, Kaiho ...

      https://tanssi.net/m/p/m157.html#t
      Aja tuonne Lapualle kun siellä on Taikakuu tai Kaiho esim. Luulisi siellä silloin olevan nuorempiakin tanssimassa.

      • Anonyymi

        Ainakin meitsin löyti/poimi aamuöiseltä kadulta käytännöllisesti katsoen hieman hädänalaisessa tilassa uskomattomankin kaunis nainen, joka auringon noustessa erotessamme ehdotti minulle, että tulisin seuraavana päivänä kansainväliseen ilmailunäytökseen tapaamaan häntä hänen erittäinkin tarkoin kuvailemaan kohtaan. Jonnekka kaamean kohmelon kourissa sitten iltapäivällä mielestäni suunnistinkin, mutta sitä naista ei näkynyt missään. Ja arvaa harmittiko! Että pitikin olla niin herkkäuskoinen!

        Sen kansainvälisen ilmailunäytöksen liputkin oli monta kertaa kalliimmat (ja matkat päälle) kuin tanssiliput (tämä selvisi minulle onneksi vasta myöhemmin).

        Sitten siinä täysperävanussa, mistä oli kylki auki, alkoi soida lattarit, jotka rassasivat erittäinkin kipeitä kalloni sisälmyksiä kaamean lentometelin lisäksi kahta kauheammin. Siihen kummonkin pöllähti kilpatanssiryhmä lattaroimaan ja siellä hän veti ridgeforresterin näköisen kaverin kanssa lattareita, niin että alkoi harmittaa vielä enemmän näin kurjaa tanssitemppua oikein aitiopaikalta seuratessa!

        Onneksi kysymyksessä oli kumminkin kauhea ja täysin yksipuolinen väärinkäsitys nimittäin meillähän oli heti sen tanssinäytöksen jälkeen muutamia kauheita riitoja lukuunottamatta oikein mukava kesä myöskin tanssilavoilla, joilla kävimme, hän ja ridgeforrester tanssimassa ja minä buffetissa. Voi niitä tanssiharrastuksiani edeltäviä aikoja!


      • Anonyymi

        Jees kiitoksia, täytyypä pitää esiintyjiä vähän silmällä ja käydä sopivana ajankohtana paikanpäällä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe