Suvun susipari odottaa äpärää. :( Miten saisin heidät järjestämään oikeat kirkkohäät?

Anonyymi-ap

Sisarussarjassani on aina avioiduttu ja oikeilla kirkkohäillä eikä niissä morsian ole ollut maha pystyssä. Nyt veljeni on naisystävänsä kanssa rikkomassa tämän ja aikovat solmia avioliiton maistraatissa.

Olen kerran ollut ystäväni maistraattitilaisuudessa ja se oli kyllä kylmä ja kolkko tilaisuus tiistaisena aamupäivänä viraston hälinässä. Oikein paha mieli tuli heidän puolesta.

En halua, että veljeni joutuu kokemaan moisen ja kantamaan susiparin viittaa harteillaan. Lapsella olisi oikeus syntyä oikeaan ydinperheeseen eikä äpäräksi susiparille.

Susiparina eläminen ei ole mikään kahden juttu, koska tuollainen susipari leimaa koko sukua ja pisteenä i:n päälle vielä olisi pyöräyttää äpärä.

Toisaalta miksi edes olla yhdessä, jos rakkaus ei riitä kirkkohäiden juhlimiseen?

Mutta itse asiaan miten ottaisin tämän puheeksi, että saisimme heidät oikeaan avioon?

4

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SINUSSA se vika on eikä näissä toisissa! Mitä hittoa ne toisten asiat sinulle kuuluu? Ei sitten vähääkään! Ja löytyy niitä susipareja ja a.u. lapsia sinunkin suvustasi jos tutkimaan aletaan. Joka ainoasta suvusta niitä löytyy, todistan 39 vuoden ja yli 90 tuhannen henkilön sukututkimukseni perusteella. Oletko aivan varma, että se vanhin lapsesikaan on aviomiehesi kanssa tehty? Tutkimuksesta riippuen 5-20% äidin ensimmäinen lapsi on jonkun muun kuin aviomiehen alulle panema.
      Ole asiasta ihan hiljaa ja pidä mölysi mahassasi niin elämäsi on paljon helpompaa ja saat vähemmän turhaa riitaa aikaan.

• Anonyymi

Kukapa kenenkään yksityisiin päätöksiin puuttuu .jaa että lapsikin on äpärä,ei tuollaisesta kommentista näkee mitä on.
      Minun tätini rakastui hyvin nuorena ja seurusteli yhden pojankanssa. Alkoivat odottamaan lasta , vaan koska poika meni armeijaan niin olivat päättäneet mennä avioon joskus armeijan jälkeen. Ävauva syntyi ja isoisä kieltäytyi katsomassa ja puhui äpäristä . Kun vauva oppi kävelemään 9 kk vanhana kävelemään niin menivät avioon
      Pidettiin häät jossa minäkin olin vieraana . Ja mitä teki isoisä heti vihkimisen jälkeen otti vauva - pojan syliinsä ja sanoi vieraille että tämä se on papan poika ihan niinkuin poika olisi aina ollut hänen lemmikkinsä vaikka istui pappansa sylissä eka kertaa. .joten hyvin se näyttää olevan lapsenkin elämässä este jos ei vanhemmat olleet naimisissa , kamalia nuo vanhanaikaiset ihmiset .puhutaan lapsista äpärinä , miten ihmeessä tälläisiä on vielä olemassakaan

• Anonyymi

Aloittaja pitää hakata.

• Anonyymi

Siis eikö aapeen veli oikeasti ajattele mitä MUUT ajattelevat heidän sooloilustaan?!? Eihän tuollasta temppua voi tehdä suvulle! Aapeen suvun kannattaisi mennä suvun vanhimman juttusille ja sopia veljen sitomisesta pois suvusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      157
      1972
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1906
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      119
      1333
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1322
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      430
      1183
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      856
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      221
      731
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      336
      698
    Aihe