Kenellä ois hyvän näköiset rinnat Siilinjärvellä?
Hyvät tissit ?
57
3690
Vastaukset
- Anonyymi
Sun mutsilla
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18209385
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mulla ois, mutta eivät ole kenellekään tarjolla, eivätkä kaupan!
- Anonyymi
ei täälä ole .hyvärintaiset ja tiukkapyllyiset on lähteneet aikaa jo muihin maisemiin.tänne on jääneet paljonhöylätyt.isoperseiset .ja siiderivalaat.
- Anonyymi
NYKYÄÄN KUN EI OLE MISSÄÄN MITÄÄN MUUTA, KUIN PALJON HÖYLÄTTYJÄ.
- Anonyymi
Onhan täällä hyväkroppaisia, näyttäviä ja kauniita naisia! Mutta eivät he niitä muotojaan, kurvejaan, anatomiaansa ja antejaan muille näytä ja anna.
- Anonyymi
No ketä esimerkiksi?
- Anonyymi
Kaikki ovat kauniita omalla tavallaan.
- Anonyymi
Joskus aekonnaan ol yks missi töessä Kuopijon torin kulumassa olleessa Hallmanin ruokakaapassa. Yks taetteilija tul kassalle eekä suanna silimijjää irti tytöstä.
- Anonyymi
useamman tuopin jälkeen kauneus näyttää paranevan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
useamman tuopin jälkeen kauneus näyttää paranevan
Rumia naisia ei olekaan. On liian vähän viinaa . . .
- Anonyymi
Susanna Mäkisellä ainakin on.
- Anonyymi
Sanna jos tulee käymään punaisella Jaguaarilla ja vetäisee rinnat esiin ja alkaa puhuu. Siinä sivussa Jutta riemukasta nauruaan pitää, kyllä siinä tekee jo miel melomaan.
- Anonyymi
Leipäjonossa oon yhdellä muijalla nähnyt oikein mukiinmenevät mut niin taisi itse muijakin olla tuoksusta päätellen.
- Anonyymi
Jos mukiin mahtuu niin ei ne kovin isot ainakaan oo...
- Anonyymi
Kehvontimpalla parhaat melonit.
- Anonyymi
Timppa on saanut ne leipäjonosta.
- Anonyymi
Kerro omistasi.
- Anonyymi
Pervoko sinä oot, kun tuollaisia kyselet?
- Anonyymi
Mitä niissä joissakin nimeltä mainitsemattomissa kehonosissa on niin erikoista, että pitää täälläkin niistä ryhtyä kyselemään?`
Ne ulokkeet on lähinnä tarkoitettu lasten imettämistä, ja ruokkimista, eikä miehiä varten!- Anonyymi
- Vai onko jotkut lapsia koko ikänsä?
- Anonyymi
Sannalla on aika hyvät funbagit
- Anonyymi
Pienet tissit on tiukka pillu
- Anonyymi
Böljänbabba hoi eihän sinulla ole ottanut eteen enää 20 vuoteen. Nyt suuta pienemmälle jottei emäntä tai isäntä näe mitä kirjoittelet tänne. Korvatillikat tulisi mole.piin korviin.
- Anonyymi
Kunhan kevät ja kesä tulee niin on helpompi arvioida kun vaatteet vähenee.
- Anonyymi
Ihminen on kauniimpi vaatteet päällä, kuin ilman niitä.
- Anonyymi
Riippuu rasvanmäärästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu rasvanmäärästä
Miksi tämä korjautuvakirjoitus vaihtaa itsestään läskin tilalle rasvan.Piti siis olla että riippuu läskinmäärästä
- Anonyymi
Aloittajan äidillä.
- Anonyymi
Ei täällä Ois jouto ukkoo ....oon 47 vee pikkutyttö. ......olut on hyvää ja torttu kosteena
- Anonyymi
juu. korhosen juhalla on tiukka pyllyreikä
siilinjärvellä- Anonyymi
Pöljänartolla isot melonit
- Anonyymi
vai sanosinko piukka....
- Anonyymi
Vielä pitää lämmetä että alkaa näkymään...
- Anonyymi
Näyttäiskö joku vapputissit?
- Anonyymi
Laita itsellesi ilmapallot, tai melonit siihen rintojen kohdalle ja ihastele niitä peilistä.
Glada Vappen!
- Anonyymi
Jokohan lämpimät kelit sai muodot esille?
- Anonyymi
Kehvontimpalla ehkä pöljän isoimmat.
- Anonyymi
Nyt on hyvät tissin esittely kelit, joko näkkyy?
- Anonyymi
Ei näy kun kalkki pölyää niin pahasti.
- Anonyymi
En tiedä kuka oli mutta tänään s-marketissa puolen päivän aikoihin antavassa mekossa olleella naisella aika hyvännäköiset tissit.
- Anonyymi
Se oli transtero olutkuurin jälkeen uudessa kesämekossa.
- Anonyymi
Joo näin tänään prisman pihassa monta hyvän näköstä naista
- Anonyymi
mun siskolla
- Anonyymi
Sinulla taitaa olla isompi kuppikoko.
- Anonyymi
Kuka on siskos?
- Anonyymi
Muualla aloitetaan aina puhe "Hyvät naiset ja herrat...", mutta Siilinjärvellä: "Hyvät tissit..."
- Anonyymi
Sun mutsilla on kyllä ihan parhaat rinnat ja varmaan jokainen on niitä päässyt näkemään ja kokemaan
- Anonyymi
On isot ku sinä isopersu oot niitä imeny.
- Anonyymi
Mulla on hyvät tissit. Ilman rintsikoita käynyt kaupassa ja tehnyt pihatöitä naapureiden miesten iloksi rinnat terhakkaana Toivalassa.
- Anonyymi
Hyvä timppa.
Minulla on. Kiiitos kun kysyit!
- Anonyymi
Ainakin yhdellä rouvalla oli upeet
- Anonyymi
Paidan läpi katsoen monillakin on hyvännäköiset mutta se onkin hyvien liivien ansiota.
Totuuden tietää vain jos näkee ilman vaatteita. - Anonyymi
naapurin navetssa lehemällä uppeet on..
- Anonyymi
Kylämme vanhat maajussit taas vauhdissa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746