Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua jokaiselle.
Miten tykkäätte viihdyttää itseänne vapaalla?
Taidan itse vaan WoWittaa, vemputtaa, lukea ja kikkailla kissojen kanssa. 🤔 Sekä random Youtube surffailua ja leffoja. Ehkä museo vaiheessa.
Mukavaa viikonloppua.
28
220
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää ja rentoa viikonloppua! 😊
Ajattelin leipoa tänään ja huomenna vien ystäväni tuulettumaan. Hänellä on vähän turhan rankka elämäntilanne, joten breikki siitä tekee terää.- Anonyymi
Hyvä,menkää muutkin käymään yökerhoissa ja baareissa ja laittakaa Suomen markkinat pyöriin.Älkää olko kotona jos on mahdollisuuksia liikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä,menkää muutkin käymään yökerhoissa ja baareissa ja laittakaa Suomen markkinat pyöriin.Älkää olko kotona jos on mahdollisuuksia liikkua.
Kotona on paljon mukavampaa.
Kuulostaa kivalta. Olet hyvä ystävä. Kunpa itselläkin olisi ollut samanlaisia silloin kun oli pahimmat ajat. Mutta eipä ketään kiinnostanut.
Heh. Tuin yhtä ystävätärtä kun hänelle tuli ero, mutta sitten hän paskat nakkasi kun itselläni meni huonosti piakkoin sen jälkeen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kotoilulle on aikansa. Niin kauan kun olen sinkku, niin en aio olla kotosalla 24/7. Baareissa voi käydä muutenkin kuin seuranhakumielessä, mutta jos kotona on joku, jota rakastaa, niin kyllähän sitä ennemmin sen ihmisen kanssa viettää aikaa kuin lähtee jonnekin.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kuulostaa kivalta. Olet hyvä ystävä. Kunpa itselläkin olisi ollut samanlaisia silloin kun oli pahimmat ajat. Mutta eipä ketään kiinnostanut.
Heh. Tuin yhtä ystävätärtä kun hänelle tuli ero, mutta sitten hän paskat nakkasi kun itselläni meni huonosti piakkoin sen jälkeen.Tuo on surullista, että auttaminen ei ole vastavuoroista. Olen myös harmikseni todennut, että se on aika yleistä nykyään. Jos ihminen on vähänkään empaattinen, niin jokaiselle kyllä kelpaa "piece of you" mutta kun itse tarvitsee apua, niin auttajia ei näy mailla halmeilla.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on surullista, että auttaminen ei ole vastavuoroista. Olen myös harmikseni todennut, että se on aika yleistä nykyään. Jos ihminen on vähänkään empaattinen, niin jokaiselle kyllä kelpaa "piece of you" mutta kun itse tarvitsee apua, niin auttajia ei näy mailla halmeilla.
Juuh. Se on aika nykypäivää. Töissäkin ihmiset avautuu asioistaan ja sitten tsemppaan ja lohdutan. Käyn auttelemassa välillä. Mutta melkein koskaan ei tulla moikkaamaan, jos asiat ovat heillä hyvin.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Juuh. Se on aika nykypäivää. Töissäkin ihmiset avautuu asioistaan ja sitten tsemppaan ja lohdutan. Käyn auttelemassa välillä. Mutta melkein koskaan ei tulla moikkaamaan, jos asiat ovat heillä hyvin.
Minä taas olen kokenut, että jos moikkaan ihmisiä, niin monet suomalaiset ovat niin ujoja, että lähtevät karkuun.
Oikeat ystävät eivät näin tietenkään tee, kuten sinun tilanteessa tai minun tilanteessa. Mutta jos ajatellaan sellaista tilannetta, että on tuttu, ei ystävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko viime vuonna aina kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kotoilulle on aikansa. Niin kauan kun olen sinkku, niin en aio olla kotosalla 24/7. Baareissa voi käydä muutenkin kuin seuranhakumielessä, mutta jos kotona on joku, jota rakastaa, niin kyllähän sitä ennemmin sen ihmisen kanssa viettää aikaa kuin lähtee jonnekin.
Entäpä jos olet sinkku ja naapurissa on joku ihana.Oletko siksi kotona kokoajan jos hänkin on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä jos olet sinkku ja naapurissa on joku ihana.Oletko siksi kotona kokoajan jos hänkin on?
No sehän riippuu siitä onko naapurissa oleva ihana sinkku vai varattu. Saa kai siellä naapurissa olla vaikka kuinka ihana tai elämäni supe-man tai woman, mutta jos se on varattu, niin mitä se hyödyttää? Voin tehdä ehdollisen tarjouksen, joka tarkoittaa, että en koske varattuihin. Eri asia, jos elämäntilanne muuttuu jotenkin. 🤔
- Anonyymi
Miksi et käy baareissa 40v.mies hyvä?Sulla on ystäviäkin ja sisaria.Miksi ?
Kyl ne kissat pärjää yhen illan.Mitä minä siellä, kun nykyisin en juurikaan alkoholia käytä. Reilun kolmen vuoden aikana olen jopa kaksi kertaa ollut viihteellä. Eipä sille alkolle ole mitään tarvetta.
Ennemmin menen vaikka ulos piknikille nautiskelemaan tuoreesta kahvista ja eväistä.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Mitä minä siellä, kun nykyisin en juurikaan alkoholia käytä. Reilun kolmen vuoden aikana olen jopa kaksi kertaa ollut viihteellä. Eipä sille alkolle ole mitään tarvetta.
Ennemmin menen vaikka ulos piknikille nautiskelemaan tuoreesta kahvista ja eväistä.Entäpä kuskiksi kavereille?
- Anonyymi
Kissan kanssa kotona.
- Anonyymi
Sama. Ei missään tapauksessa juoppojen riitoja katsomaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Ei missään tapauksessa juoppojen riitoja katsomaan.
Juuh. 😄 Ei kyl nappaa nykyisin.
- Anonyymi
T naistako mietit vemputtaessa niinku kaikki?
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
En mieti ketään vemputtaessa, enkä oikein muutenkaan. VR-laseilla pokea. 👍
Okei.Minä ajattelin hommata halvan pikku dronen ja alkaa harrastaa kuvaamista sillä.
T.K nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.Minä ajattelin hommata halvan pikku dronen ja alkaa harrastaa kuvaamista sillä.
T.K nainen.Sivusta huikkaan, että muistapa, että dronella kuvaaminen ei todellakaan ole sallittua toisten tonteilla ja itse kyllä ampuisin alas sellaisen heti, jos omistaisin aseen ja tulisi minun tontilleni.
T. Ehkä hieman provosoitunut toinen K-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta huikkaan, että muistapa, että dronella kuvaaminen ei todellakaan ole sallittua toisten tonteilla ja itse kyllä ampuisin alas sellaisen heti, jos omistaisin aseen ja tulisi minun tontilleni.
T. Ehkä hieman provosoitunut toinen K-nainenTäytyy kysellä Iranista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta huikkaan, että muistapa, että dronella kuvaaminen ei todellakaan ole sallittua toisten tonteilla ja itse kyllä ampuisin alas sellaisen heti, jos omistaisin aseen ja tulisi minun tontilleni.
T. Ehkä hieman provosoitunut toinen K-nainenEn tietenkään.😅
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
En mieti ketään vemputtaessa, enkä oikein muutenkaan. VR-laseilla pokea. 👍
Kyllä nyt vähän suupielet käänty nurin. 😔
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt vähän suupielet käänty nurin. 😔
Mitäs suotta suupielesi nurinpäin kääntyi. En ole kaipaamasi henkilö, koska ihmisjätettä ei kukaan kaipaa.
Kukaan ei ole osoittanut kiinnostusta minuun, niin en ajattele ihmisiä keneltä ei voi saada vastavuoroisuutta minkäänlaista. Se on sattuva tie se, jos haaveilee turhia. Se on koettu ennenkin. Enkä lähde arvuuttelemaan, tervehtiikö ihmiset vain ystävällisyyttään työmaailmassa.
Täällä palstalla rekkaamattomia on liian monta, en kuvittele kirjoittavani pelkästään yhden ihmisen kanssa. Välillä ajattelen, että onko tuo hän, mutta sitten onkin eri henkilö. Mahdollisesti se voi olla myös tynnyrimahainen reiska 50v makkara kädessään. Kuka vain voi olla kuka vain. Jolloin ei ole mitään konkreettista yhtä henkilöä kenen kanssa juttelen, vain kollektiivinen kokoelma eri henkilöitä.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Mitäs suotta suupielesi nurinpäin kääntyi. En ole kaipaamasi henkilö, koska ihmisjätettä ei kukaan kaipaa.
Kukaan ei ole osoittanut kiinnostusta minuun, niin en ajattele ihmisiä keneltä ei voi saada vastavuoroisuutta minkäänlaista. Se on sattuva tie se, jos haaveilee turhia. Se on koettu ennenkin. Enkä lähde arvuuttelemaan, tervehtiikö ihmiset vain ystävällisyyttään työmaailmassa.
Täällä palstalla rekkaamattomia on liian monta, en kuvittele kirjoittavani pelkästään yhden ihmisen kanssa. Välillä ajattelen, että onko tuo hän, mutta sitten onkin eri henkilö. Mahdollisesti se voi olla myös tynnyrimahainen reiska 50v makkara kädessään. Kuka vain voi olla kuka vain. Jolloin ei ole mitään konkreettista yhtä henkilöä kenen kanssa juttelen, vain kollektiivinen kokoelma eri henkilöitä.Tiedätkö sä et ole ihmisjätettä. Sä olet ihan himputin herkkä ihminen. Anteeksi En mä halunnut
Mitenkään sua loukata tai muuta. 😔 Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sä et ole ihmisjätettä. Sä olet ihan himputin herkkä ihminen. Anteeksi En mä halunnut
Mitenkään sua loukata tai muuta. 😔😄 Olen ihmisjäte. En ota siitä mitään itseeni. Etkä sä loukkaa mua. Eikä kukaan loukkaa. Mua voi tuntemattomat kutsua ihan millä nimityksellä haluaa. Eriasia on sitten miten lähimmäiset kohtelee.
Jos vaikka random ihminen tulee sanomaan että olen aivokuollut luuseri. Niin siinähän sanoo. Naurahdan vain ja totean "totta", sekä eipä kaverin elämä taida kovinkaan kondiksessa olla, jos pitää tuntemattomille avautua Kai sitäkin joku rakastaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877