Pori valittiin Suomen liikunnallisimmaksi kaupungiksi

Anonyymi-ap

Mitäs tähän sanoo tämän palstan sohvaperunat? Jaksatteko kävellä jääkaapille hakemaan seuraavan kaljan ja kanankoiven?

24

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin kaupassa kampuksen nurkilla ja siellä katseli nuoria asiakkaita voi sanoa että dataprosenttia ylipainoisia, joillakin ei takki yltänyt möhömahan kohdalta, ihan järkyttää kuinka suuria ihmisiä. Entäs sitten kun tulee lapsia ja ikää niin mikä lainkaan elopaino mahtaa olla. Eikö yhtään hälytyskellot soi, katsotaanko peilistä muuta kuin naamaa ja terveysriskit ihan kauheat. Kuka nostaa 120 kilosen jos sattuu tarvitsemaan apua. Kyllä sitä vähän vois miettiä mitä ahmii ja mitä juo.

      • Anonyymi

        Punttisalilla käyneille ei nostohommat pelota samoin kun rimpuileva pienokainen.Ainoastaan tahdistimet estää nostelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punttisalilla käyneille ei nostohommat pelota samoin kun rimpuileva pienokainen.Ainoastaan tahdistimet estää nostelun.

        Tahdissako nostat aivosoluasi :D


      • Anonyymi

        Tuon ehkä hyvä pointti, siihen naamaan ei monesti tarvitsisi niin paljon kiinnittää huomiota. Kuin ehkä siihen sen alla olevaan osaan ihmisessä. Mutta on se helpommin sanottu kuin tehty!

        Pakottakaa itsenne liikkumaan, se voi koukuttaa ja silloin se pakotus voi tuoda hyviä tuloksia. Kokeilkaa! Jos ei toimi, voi harmi, kun niin olen itse innostunut liikunnasta.

        Oikean lajin löytäminen ei toki ole mikään itsestäänselvyys.

        Tiedän, että ei se helppoa ole, mutta yrittäkää, ja toivon, että se kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punttisalilla käyneille ei nostohommat pelota samoin kun rimpuileva pienokainen.Ainoastaan tahdistimet estää nostelun.

        "Ainoastaan tahdistimet estää nostelun "Voin kertoa että minulla on menossa kolmas tahdistin eikä yksikään niistä ole estänyt punttien nostelua jollei sitten siinä tapauksessa että penkillä lasket suoraan tahdistimen päälle lepäämään.Harrastan vielä astetta raskaampaa treeniä eli vapaata grosfitiä jossa on paljon enemmän vapaita treenikuvioita joissa tulee suurempia lihasryhmiä mukaan,eli raakaa niin raakaa.Sydän tykkää treenistä ja lenkkeilystä sen suoritan tosin kävellen ja lepoa sitten väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainoastaan tahdistimet estää nostelun "Voin kertoa että minulla on menossa kolmas tahdistin eikä yksikään niistä ole estänyt punttien nostelua jollei sitten siinä tapauksessa että penkillä lasket suoraan tahdistimen päälle lepäämään.Harrastan vielä astetta raskaampaa treeniä eli vapaata grosfitiä jossa on paljon enemmän vapaita treenikuvioita joissa tulee suurempia lihasryhmiä mukaan,eli raakaa niin raakaa.Sydän tykkää treenistä ja lenkkeilystä sen suoritan tosin kävellen ja lepoa sitten väliin.

        Jos porilainen kaatuu, ei sitä kannata pystyyn nostaa. Pysyköön siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos porilainen kaatuu, ei sitä kannata pystyyn nostaa. Pysyköön siellä.

        Pierrään vaan niin saa**nasti!
        Sitten pääle vielä HUUDETAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punttisalilla käyneille ei nostohommat pelota samoin kun rimpuileva pienokainen.Ainoastaan tahdistimet estää nostelun.

        Punttisali ei laihduta vaan turvottaa.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kanankoiven? Hakeeko joku tosiaan sohvalta lähdettyään jääkaapista kanankoiven?

      Minä en ole koskaan tuota tehnyt, kaljan olen toki, sanotaanko nyt että useitakin kertoja hakenut.

      Silti joka päivä liikuntaa myös ulkona, tai ainakin lähes, ei -20 astetta ole syy olla tekemättä tunnin lenkki ulkona, jos työmatka ei sitä tarjoa ihan luonnostaan!

      • Anonyymi

        Eiköhän niitä kanankoipia myydä kaupoissa ihan sitä varten että jotkut niitä ostavat ja myös syövät.


    • Anonyymi

      Tottakai liikunnallisin kun ihmisillä ei ole töitä ja on aikaa kipittää. Pori on näivettyvä entinen savupiippukaupunki.

    • Anonyymi

      Vaikea uskoa kun katsoo paikallista väestöä.

      Etenkin naiset ovat kunnostautuneet siiderin lipittelyssä ja se kyllä näkyy. Mutta ei komeita ole miehetkään.

      • Anonyymi

        Onpas. Täällä.


      • Anonyymi

        Panisitko?
        Varmaan panisit!


    • Anonyymi

      Lapsena olin pullea kun tykkäsin hyvästä ruuasta enkä tykännyt liikunnasta.

      Ympäristön paineen alla teini-iässä aloin harrastaa liikuntaa ja vähensin herkkujen syöntiä. Alle parikymppisenä olin todella atleettisessa kunnossa.

      Vaan eipä se tehnyt elämää paremmaksi tai onnellisemmaksi. Liikunta oli aina väkinäistä enkä tykännyt siitä. Päälle vielä kaikki elämän mukanaan tuoma paska.

      Aikuisiällä olenkin keskittynyt nautintoihin ja lipitän ennemmin kaljaa sohvalla kuin kiusaan itseäni salilla tai lenkillä. Ei se liikunta tee onnelliseksi jos siitä ei tykkää.

    • Anonyymi

      Urheilullinen hyvinkin. Ainoat mitkä juoksee on vesi viemäreissä ja silmäpako.

    • Anonyymi

      Iso tai pieni, laiha tai lihava, mitä väliä. Kunhan on hyvä olla ja saa olla terveenä.

    • Anonyymi

      Käyn salilla, mutta tuntuu olevan tämäkin niitä homosaleja.
      Surullista katsoa, kun mieshenkilöt käy salilla vain peilaamassa itseään. Ihan sama onko salilla laitteita vai ei, kunhan on peilit.
      Miehistä on tullut naisia voi helvetti.

      • Anonyymi

        Bodaajien keskuudessa hinttailu on yleistä, painonnostajat sekä voimanostajat ovat eri juttu.
        Bodaaminen nyt on tietynlaista meikkaamista ja kertoo ihmisestä melko paljon, turhamaisia, narsistisia hinttapuleja.


      • Anonyymi

        Porissa on joku mennyt totaalisesti pieleen. Porilaiset "miehet" juoruilee selän takana kuin mitkä juoruämmät. Päin naamaa ei uskalleta mitään sanoa. Muutenkin olemukseltaan velttoja vässyköitä.

        Porissa naisetkin ovat maskuliinisempia kuin miehet. Toki ei se ole viehättävää kun naisella möreä ääni ja jykevät leukaperät.

        Onko Porin vesistössä jotain myrkkyä vai mitä hittoa?


    • Anonyymi

      Älä ny viitti naurattaa! Nää Stupidoa äänestäneet muka lähtis liikkeelle. Ei persut liiku eikä etenkään kokoomulaiset, ku niitte pitää päästä näyttää joka paikkaan velkasta autoaan. 😃 Persut käy tiputtamas korkeitaa fillaril Kelan luukusta työttömyyskorvauslappunsa. Siin sul liikunnallinen kaupunki.

      • Anonyymi

        Ei kyllä se hoituu netissä ja ilman fillaria.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe