Oletko kuollut?

Anonyymi-ap

Miksi sinusta ei kuulu mitään?

207

5309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen saanut uuden ja paremman otteen elämään,menneisyys on menneisyyttä,nyt menossa kohti parempaa

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kuollut jo aikoja sitten....

Silti hengitän vieläkin, hengitä sinäkin

Heihei

https://m.youtube.com/watch?v=E1b90DYXLUU

Toin justaan korillisen pystyuunin lämmitystä varten klapei. Ne palavat kyllä ja syttyvätten kun taitaa niksit, myös antaat lämpyä.
        Kokeneet uunin sytyttäjät tietävät ilman muuta mun niksinsä.

Ne pilkkovat oksattomista klapeista hyvin ohuit tikui. Siit ne ottaa sanomalehtiä pari siivua ja kierittävät tikun aina ja taas ja taas kunnes tikui on koossa pieni kippunta.

Tikkutollon ne jättäät uuniin ladottujen klapien eteen. Havupuusta tehyt sytytystollot räiskyyt kodikkaasti.
        Urospuoliset sytyttäjät kaipaisvat siehen naismurmelin vierelles räiskymistä katselemahan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toin justaan korillisen pystyuunin lämmitystä varten klapei. Ne palavat kyllä ja syttyvätten kun taitaa niksit, myös antaat lämpyä.

Ne pilkkovat oksattomista klapeista hyvin ohuit tikui. Siit ne ottaa sanomalehtiä pari siivua ja kierittävät tikun aina ja taas ja taas kunnes tikui on koossa pieni kippunta.

Tikkutollon ne jättäät uuniin ladottujen klapien eteen. Havupuusta tehyt sytytystollot räiskyyt kodikkaasti.
        Urospuoliset sytyttäjät kaipaisvat siehen naismurmelin vierelles räiskymistä katselemahan.

” Urospuoliset sytyttäjät kaipaisvat siehen naismurmelin vierelles räiskymistä katselemahan.” Thanks i’m good bro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antakaa palaa vain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä mies tulevaisuus näyttää?

Huonolta.

• Lähestulkoon siltä tuntuu. 🫨

🐻

• Miksi susta tuntuu sille? 😔

🦊

• originalpieninainen kirjoitti:

Miksi susta tuntuu sille? 😔

🦊

No tuo fysiikka on hajalla vasemmalta, voisko sanoa päästä varpaisiin.. oikea puoli lähes toimii vielä. 😒

🐻

• UnhappyJoe kirjoitti:

No tuo fysiikka on hajalla vasemmalta, voisko sanoa päästä varpaisiin.. oikea puoli lähes toimii vielä. 😒

🐻

Voi vttu, mul on toisinpäin. Tosin operointia ois pitäny olla vasemmal puolel syyskuus mutta... jätin hoitamatta..

• Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

🐻

Samma här

Voi vttu, mul on toisinpäin. Tosin operointia ois pitäny olla vasemmal puolel syyskuus mutta... jätin hoitamatta..

Kyllä ne kannattaa heti hoitaa, jos on päässyt siihen pisteeseen, että joku on oikeesti hoitamassa. 🙂

🐻

• UnhappyJoe kirjoitti:

Kyllä ne kannattaa heti hoitaa, jos on päässyt siihen pisteeseen, että joku on oikeesti hoitamassa. 🙂

🐻

En nyt ymmärtäny aivot ei vielä toimi.

Huomenta siis!!
        Olo on ku rekan alle jääneellä. 🤧🤕🤒🥺

Niin siis mulla piti olla syyskuussa leikkaus liittyen vakavaan juttuun. Mutta niin, en sitte mennyt.

Eipä ole ketään hoitamassa irl ei..

🦊🤗🐻

• Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

🐻

KETÄ KIINNOSTAA!

• UnhappyJoe kirjoitti:

🐻

Hei

• Peaceofart kirjoitti:

Hei

Hei 👋

🐻

• UnhappyJoe kirjoitti:

Hei 👋

🐻

Kiva kun vastasit. Millainen sun aamu tänään on?

• Peaceofart kirjoitti:

Kiva kun vastasit. Millainen sun aamu tänään on?

Vähän harmaalta näyttää ja hiukan jalkaa kolottaa, mutta eipä tässä muuten mitään kummempia 🙃
        Entäs siellä? 🙂

🐻

• UnhappyJoe kirjoitti:

Vähän harmaalta näyttää ja hiukan jalkaa kolottaa, mutta eipä tässä muuten mitään kummempia 🙃
        Entäs siellä? 🙂

🐻

Aamu hyvällä itsevarmuudella jatkuu ja niin sanotusti täynnä potentiaalia synnyttää sisältöä. Ainakin herkille ja huomioon kaikkia ottaville.

• Peaceofart kirjoitti:

Aamu hyvällä itsevarmuudella jatkuu ja niin sanotusti täynnä potentiaalia synnyttää sisältöä. Ainakin herkille ja huomioon kaikkia ottaville.

Kuulostaa potentiaalisesti hyvältä 🐼💯

🐻

• UnhappyJoe kirjoitti:

🐻

Millainen päivä oli

• Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

🐻

Nyt hämmentää.. tunnetteko te? 🍯

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt hämmentää.. tunnetteko te? 🍯

Ei tietääkseni. 😬 Tosin vaikee sanoo ketä täällä on, nimimerkki ei kerro ja ano vielä vähemmän.

🐻

• Peaceofart kirjoitti:

Millainen päivä oli

Vähän väsynyttä.. hiukka asennushommia ja lopuksi pari "virttä" vissiin veisasin 🤔

🐻

• UnhappyJoe kirjoitti:

Vähän väsynyttä.. hiukka asennushommia ja lopuksi pari "virttä" vissiin veisasin 🤔

🐻

kiva

• UnhappyJoe kirjoitti:

Entäs siellä? 🙂

🐻

Hei, unhappyjoe! Kiinostuit viettää aikaa taas palstalla. Mitä kuuluu? Voisimme tavata jopa

• UnhappyJoe kirjoitti:

🐻

Tarkoitin että kiinnostuiN viettää palstalla aikaa taas.

Hei, originalpieninainen!

Kiinnostuin uudestaan viettää aikaa suomi24 palstalla. Mitä kuuluu?

• Peaceofart kirjoitti:

Hei, unhappyjoe! Kiinostuit viettää aikaa taas palstalla. Mitä kuuluu? Voisimme tavata jopa

Noin niinkuin sokkotreffejä meinasit? :o

• UnhappyJoe kirjoitti:

Noin niinkuin sokkotreffejä meinasit? :o

Ei treffeja. Vain tutustumisen mahdollisuus helpottakseen suhden palstan kanssa(eilen mainitsin että kiinnostuin viettää aikaa palstalla).

Varmistakseeni että ei unohdu jätin tämän viestin palstalle

• Anonyymi

Mulle sopii elämä yksin omassa itsemurhakuutiossani. Olen antisosiaalinen nero todellisuudessa. Muut ihmiset ja yhteiskunta ovat vain tielläni, en tarvitse heitä.

• Anonyymi

En tietääkseni. Ymmärrätkö sinä että tämä on keskustelupalsta?

• Anonyymi

Mieluummin olisin itse kuollut kuin luopunut lähimmistäni.

Palsta on ollut totaalinen pettymys joskus aikoinaan.

En tykkää enää oksentaa tänne mitään.

🙏🏻🌈♡

• Anonyymi

Oot fiksu.

• Sisäisesti olen hyvinkin pitkälti kuollut.

• Anonyymi

Samankaltainen olo itellä.
        Alan nukkumaan koska uni auttaa ja helpottaa

✨️🌾 hyvää yötä.

• Anonyymi kirjoitti:

Samankaltainen olo itellä.
        Alan nukkumaan koska uni auttaa ja helpottaa

✨️🌾 hyvää yötä.

Hyvää yötä ja suloisia unia. 😊 Olkoon se rentouttava.

Mulla alkaa yleensä pääkoppa kuhisemaan nukkumaan mennessä enemmän. Tulee pohdittua avaruudellisia tai filosofisia kysymyksiä. Parhaimmat ideat saa yleensä unen rajamailla. Mutta ei niitä koskaan tule kuitenkaan ylös raapusteltua. Eikä ole oikein ketään kenen kanssa niistä jutellakkaan seuraavana päivänä.

• Anonyymi

Elossa voi olla kuuluttamatta sitä kaikelle kansalle.

• Anonyymi

Ehkä just sunlaisten takia täällä onkin paha olla. Kaikki pitäs lakasta maton alle🤨 ai kun sunlaisia viherpiiperöitä on vähä liikaa. Maailma ois hieno paikka ilman sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä just sunlaisten takia täällä onkin paha olla. Kaikki pitäs lakasta maton alle🤨 ai kun sunlaisia viherpiiperöitä on vähä liikaa. Maailma ois hieno paikka ilman sinua

Etköhän nyt hieman liioittele. Sivusta

• Anonyymi

Olen sanonut jo liikaa ja joutunut katumaan mitä päästin suustani. Alkanut asteittain luopua sanomasta. On otettava etäisyyttä nähdäkseen onko mikään pitänyt paikkaansa. On herätettävä uteliaiaisuus uudelleen. Kuunneltava ja ajateltava. Nyt on horroksen aika. Tämä ei ole tuomio tai kuolemanhiljaisuus.

• Anonyymi

Jos oma kaivattu sanoisi noin, peli olisi minun kannalta jo pelattu. Tuosta tilasta en kaavi häntä enää takaisin.

• Anonyymi

Ai niinku uteliaisuus sitä kohtaan, että mahtaisiko taas tulla yhtä skeidaa?

• Anonyymi

Läheltähän tuo liippasi, nyt parantelen täällä. Olo kuin jyrän alle ois jääny.

• Anonyymi

Huono vuosi viime vuosi, joten tavallaan

• Anonyymi

Yritän unohtaa sinut. Poissa näkyvistä..jne..

• Anonyymi

Aloittaja mies vai nainen? Osoittaako aloituksen miehelle vai naiselle? Missäpäin Suomea? Minkä ikäiseltä minkä ikäiselle?

• Anonyymi

Mene jo elämään omaa elämääsi.
        Täältä sivusta seuraillaan. Luulet tiettyjen ihmisten täällä kirjoittelevan ja näin myöskin luulet itseäsi paremmaksi ihmiseksi.
        Et saa täältä, etkä muualtakaan oletettuja ihmisiä kiinni mistään petoksista.
        Hukkaan menee vuotesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä sivusta seuraillaan. Luulet tiettyjen ihmisten täällä kirjoittelevan ja näin myöskin luulet itseäsi paremmaksi ihmiseksi.
        Hukkaan menee vuotesi.

En ole tänään ehtinyt luulla vielä mitään, vaikka lukaisin pikaisesti tuotoksenne.
        Miksihän hermostut jonkun luuloista, ethän voi tietää mikä luulo on keneltäkin ja mikä kirjoitus keneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hukkaan menee vuotesi.

En luule yhtään mitään. Olen vain kurkkuani täynnä näitä täysin tunnisteettomia ja siksi typeriä aloituksia. Yritin kiskoa aloittajasta edes jotain irti, koska muuten aloitus on yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hukkaan menee vuotesi.

Miten ihmeessä voi tulla mieleen mitkään petosasiat jos joku kysyy onko aloittaja mies vai nainen? Jatkuvastihan tuota täällä kysellään tai vähintään väitetään.

Itse taidat luulla vastaajaa joksikin tietyksi ihmiseksi ja harhaan meni vastauksista päätellen.

Vielä sivumpaa siinä mielessä että tämä on ainoa kannanottoni ketjuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule yhtään mitään. Olen vain kurkkuani täynnä näitä täysin tunnisteettomia ja siksi typeriä aloituksia. Yritin kiskoa aloittajasta edes jotain irti, koska muuten aloitus on yhtä tyhjän kanssa.

Hienoa itsereflektiota mies ottaen aloitukseksesi sisällön huomioon- in or out

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ihmeessä voi tulla mieleen mitkään petosasiat jos joku kysyy onko aloittaja mies vai nainen? Jatkuvastihan tuota täällä kysellään tai vähintään väitetään.

Itse taidat luulla vastaajaa joksikin tietyksi ihmiseksi ja harhaan meni vastauksista päätellen.

Vielä sivumpaa siinä mielessä että tämä on ainoa kannanottoni ketjuun

Mutta jos tämä aihe millä aloittajamies vitsailee, mistä ei saisi vitsailla ku kustannuksellaan pilailun suhteen. Fantasioijat on toinen alalaji myös joille voi nauraa pienesti. Kolmanneksi mustan huumorin kaksoisstandardi ei ole tätä päivää, vaikka olisit kuinka täynnä itseäsi ja konservatismiasi

• Anonyymi

Minusta ei kuulu mitään koska en usko että minusta haluttaisiin kuulla mitään.

• Anonyymi

Joo, olen
      😒

• Anonyymi

toivotaan että teillä kaikilla, menee elämässä, jo piakkoin,

jo, paremmin,

en, ole kovin sosiaalinen, kun väsyttää joka päivä ja on jonkisen,

verran kognitiivisia, heikkenemiä,

mutta, ei siinä mitään, vuodet kuluvat, ja, rakas tiede kehittyy joka

vuosi yhä nopeammin ja nopeammin,

joten, toivotaan ja toivotaan,

että, olen jo tulevaisuudessa, jo jotain,

eikä, vain, jotain,

• Anonyymi

Harvemmin kuolleet vastaa, että turha kysymys.🤣

• Anonyymi

Harvemmin vastaavat, mutta tuo harvemmin merkitsee että joskus vastaavat, vai?
        Koputtaako ne vai pitääkö olla ne aavedatan laitteet?

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Tuntuu siltä kun katson lapsiin leikkiviin.

• Anonyymi

Bon the replay? Huano

• Anonyymi

Kaiken maailman lesbot keksitty ym. Olen out loppuun käytetty.

• Anonyymi

I don’t believe it relyes on that bro

• Anonyymi

Lopussa

• Anonyymi

Olen kuollut vain sinulle. :)

• Anonyymi

Kuollut ei kirjoittelisi noin

• Täällä olen äänessä harva se päivä.

• Hei

• Peaceofart kirjoitti:

Hei

No hei.

• Hei, mustasusi. Kiinnostuit taas viettää aikaa suomi24 palstoilla. Mitä kuuluu?

• Peaceofart kirjoitti:

Hei, mustasusi. Kiinnostuit taas viettää aikaa suomi24 palstoilla. Mitä kuuluu?

Hyvää kuuluu. Mutta en mä ole täältä pois ollut juuri ollenkaan. 🙂

• mustasusi kirjoitti:

Hyvää kuuluu. Mutta en mä ole täältä pois ollut juuri ollenkaan. 🙂

Kiva. En tiedä miten parhaiten törmään sinuun. Aion viettä lukemisen kanssa paljon aikaa. Toivon että palaillan

• Peaceofart kirjoitti:

Kiva. En tiedä miten parhaiten törmään sinuun. Aion viettä lukemisen kanssa paljon aikaa. Toivon että palaillan

Mukava törmäillä. 😊

• Anonyymi

Töissä ollut...

• Anonyymi

Olen. Henkisesti. 🖤

• Anonyymi

Niitäkin on jotka toivoo toisten kuolemaa,.,.,,,

• Anonyymi

Tiedän, jotai nazei persui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, jotai nazei persui

Onneks sentään sama jääkiekkojoukkue yhdistää ja väri oli oranssi jeah?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneks sentään sama jääkiekkojoukkue yhdistää ja väri oli oranssi jeah?

You sleezy bold prune

• Anonyymi

En halua enää koska olet välinpitämätön minua kohtaan. Kaipaan minäkin huomiota.

• Anonyymi

Molemmat kaipaavat huomiota ja kumpikaan ei tee mitään.
        Voi surkeus tätä elämää.

• Anonyymi

Samaistun tähän! Siksi olenkin kuin kuollut hänelle. Hän on vain ilmaa minulle, jos ikinä missään näenkään, toivottavasti en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaistun tähän! Siksi olenkin kuin kuollut hänelle. Hän on vain ilmaa minulle, jos ikinä missään näenkään, toivottavasti en.

Jos olisin hän, toivoisin,että sanoisit tuon suoraan. (Et halua nähdä ja niin pois päin) Kyllähän se kirpaisisi ja tuntisin itseni vielä p as kemmaksi kuin normaalisti,mutta miten muuten voi kehittyä ihmisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisin hän, toivoisin,että sanoisit tuon suoraan. (Et halua nähdä ja niin pois päin) Kyllähän se kirpaisisi ja tuntisin itseni vielä p as kemmaksi kuin normaalisti,mutta miten muuten voi kehittyä ihmisenä.

Pakkohan se itsensä kylmettää, kun toinen on täysin välinpitämätön eikä vastaa yhteydenottoihin, niin miksen sitten minäkin? Hän hylkäsi kylmästi.

• Anonyymi

Joo mä elän vieläkin.

• Anonyymi

Pahempaa muutin Savoon ja häpesin niin etten kehdannut kertoa.

• Anonyymi

Jospa perävalot näky kumminki?

• Anonyymi

Ap voisi ihan itse ottaa yhteyttä kyseiseen ihmiseen eikö ihmetellä jollain anom palstalla asiaa.
      -> oma aloiteisuus ...

Siis jos AP ei Ghostattu .
      Eli sen toisen osapuolen kiinostus loppui ja hän katosi niiku tässäajassa on tapana mitään selittämättä.

• Anonyymi

And crazy bit*hes do that all the time for you?

• Anonyymi

Ei vaan kinnosta, aika aikaa kutakin, olit lian passiivinen

• Hei, täällä ollaan edelleen, oikein iloista ja siunattua viikonloppua

• Anonyymi

Mitä haluaisit kuulla?? Elää elämäänsä sinusta irrallaan kuin et olisi olemassakaan?

• Anonyymi

Juuri niin. Tai ihan miten vain. Olen jo kääntänyt selkäni teille.

• Anonyymi

Selvästi gei sitten lolz. Sivusta

• Anonyymi

Hassu olet, jos luulet minun vonkuvan. Yritä herätä nykypaskan horroksesta.

• Anonyymi

en ole kuollut, olen vain vähän väsynyt,

ja, iän myötä, pitäisi, kun aivo, jumpat kehittyvät, niin, treenata mahdollisimman

paljon aivoja, ja, kohtuudella, aina välillä liikuntaa,

niin, kaikki, menee ihan hyvin,

mutta, vuosia, siihen vielä menee, sille ei mahda mitään,

N

• Anonyymi

Henkihieverissa, puolitajuttomana, välillä koomassa...
      Oliks sul jotain asiaakin?
      Sano nyt nopeesti ennen kuin mä vaivun taas koomaan.

• Anonyymi

Olen minä elossa vielä. Keitin aamukahvit. Paleltaa niin että tärisen. En nukkunut koko yönä.

• Anonyymi

Syö jotain se lämmittää. Laita villapusero päälle ja villasukat jalkaan ja juo lämmintä paljon.
        Peittoja päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö jotain se lämmittää. Laita villapusero päälle ja villasukat jalkaan ja juo lämmintä paljon.
        Peittoja päälle.

Kiitos ohjeista. koitan selviä.

• Anonyymi

Varmaan ne mun ostamat kahvit 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan ne mun ostamat kahvit 😂

Ihan itse ostetut kahvit. Mulla on monta pakettia jemmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peittoja päälle.

Koro na?

• Anonyymi

Et osaa etsiä häntä oikeista oikeasta paikasta

• Anonyymi

Okei, nyt oon sanaton

• Anonyymi

No minusta ei löydy mitään tietoja, olen kuitenkin elossa.

• Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi

olen lisko ja vain ihmisen kropassa täällä

• Anonyymi

Sen huomasin,
        E

• Anonyymi

Sikaliskona vielä siis elävien kirjoissa.

• Anonyymi

Kyllä mä olen 😇

• Anonyymi

Siis sisilisko 😀

• Anonyymi

Eikö ollut freudilaine?

• Anonyymi

Jos olet huolissaan miksen kysy oikeasti?

• Anonyymi

En ole kuollut, mutta tänne ei voi laittaa ääniviestejä 🤔😏
      Sarkasmi kunniaan 👍🏻

• Anonyymi

Smoke weed everyday! Polta hatsit niin ei masenna enää niin paljoa . Pääset samalla oman pääs sisälle

• Anonyymi

Nii just, ei jaxa möykätä ja reuhata kuten spiidisakut- just netflix and chill

• Anonyymi

Olen kuollut. En jaksa olla elossa nyt hetkeen. Ehkä ensi viikolla sitten taas.

• Anonyymi

Taidan hyvinkin olla kuollut kun ei kuulu mitään ehkä se vain johtuu sinusta kun vartoon viestiäsi

• Anonyymi

En ole kuollut. En vain halua tällä hetkellä tuoda sinulle itseäni julki. En tiedä mitä ajatella. En taida soveltua boheemielämääsi, kuitenkin jollain oudolla tavalla kaipaan sinua...

• Anonyymi

Oletko mistä kuullostellut?
      Olin tässä jokunen päivä sitten näkevinäni sinut, mutta en viitsinyt alkaa tuijottamaan, jos et olisi ollutkaan siinä.

• Anonyymi

Emmäoo kuollu mutta siirryin eteenpäin elämässä...

• Anonyymi

Olen kuollut..

• Anonyymi

Olet lapsi vielä

• Anonyymi

Laikku täällä lapsia

• Anonyymi

Kuka kuoli? vastaileeko täällä kuolleetkin?

• Anonyymi

Näköjään.

• Kyllä hengissä ollaan.

• Hei

• Peaceofart kirjoitti:

Hei

Olet uusi. Tervetuloa joukkoon. 👩🏻

• Anonyymi

Ennole kuollut täällö on sun ihana t-mies edelleen ole sinä minuun yhteydessä 🥰🥰🥰 olisi ihana saada viestiä että välität minusta 😘😘😘

• Anonyymi

dunaan sulle arkkua

• Anonyymi

Olen kyllä halunnut tuhkauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä halunnut tuhkauksen.

Jatkuu.. En halua Keskustalaista työnjälkeä enkä tekijää sille, enkä missään tapauksessa Keskustalaista luomumäntyä tai muutakaan luomu puuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuu.. En halua Keskustalaista työnjälkeä enkä tekijää sille, enkä missään tapauksessa Keskustalaista luomumäntyä tai muutakaan luomu puuta.

Millaista mies se eiluomupuu on?

• Anonyymi

Tunnetko olosi touhukkaaksi? Sivusta

• Anonyymi

Ei oikeen kiinnosta kaveri pojan rooli.

• Anonyymi

Ei jaksa enää humpuuki palstat, heh.

• Anonyymi

Amen to this preacher

• Anonyymi

död yeara oi livona

• Anonyymi

Jussi missä olet.myyrymäki naapurin rouva kysyy

• Anonyymi

Juuh. Pötkärin nurin marketin kivilattialle ihan selällein. Se kauppa kertoi hyviä uutisia; se ei laskuta minua lattiaan tulleesta kuopasta.
      Onneks se korkkaamaton koskispullo säily ehjänä.

Vartuin, että sinä naismurmelini olisit tullut minua nostamaan, mut ne olivatkin lanssin henkilöitä. Kuunnellaan!

• Anonyymi

Otahan koskista molemmille jaloille sitte jos kerran niille taas pääsit

• Anonyymi

moni näistä alustajista varmaan kuolee omiin "hakkauksiin ja varkauksiinsa". hyvä niin, pysyvät poissa kiusaamasta.

• Anonyymi

Jaa ätmi, ei sevväliä

• Anonyymi

toivottavasti päästään häpäisemään kotinne ja tuhoamaan elämänne, ja "hakkaamaan ja polttamaan kotinne ja kaikki tärkeä teiltä". toivottavasti kärsitte ja saadaan inasrua kaikki pois elämästänne ja tehtyä teille oikein kunnon "kidutusta".

• Anonyymi

Millä tavalla tarinamies lähtisit itse etenemään tässä asiassa ja missä järjestyksessä?

• Anonyymi

Olen tietääkseni hengissä, itse asiassa tuntu siltä että olen nousemassa takaisin pinnalle täältä suosta.

• Anonyymi

Kuka porstuarsta porkat vei, sian sorkat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka porstuarsta porkat vei, sian sorkat

Se on vaa laulu tämäkin

• Anonyymi

En ole kuollut. En vain ole enää kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi

Ei lu uistakaan sina parempi hiljaisuus kuin melu.

• Anonyymi

Kumpaa sinä kaipaat- hiljaisuutta vai rauhaa? Molemmat kiitos, kakofonia sucks

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei minulta. Toivon, että hän ei kuluta aikaa täällä kurjaksi menneellä palstalla. Haluan suojella häntä. 🐆🦁

• Anonyymi

Kiitos... Hengissä olen ja täydessä tikissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa. Tikissä... Mietin onko mahdollista, että hän käyttäisi tuota sanaa. Ketkä käyttävät sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes bitch, me fit too

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuu Miehelle.

hrrhrrhrhrrr? 😼

• Anonyymi

Eilen olin. Nyt taas hengissä. Synnyin aamuyöstä uudelleen.

• Anonyymi

Joo, kuolin eilen.

• Anonyymi

Moneskos päivä nyt on?

• Anonyymi

17 tammikuuta herran vuonna

• Anonyymi

Ei tietenkään ole. Valitettavasti ette ole vain kohdanneet. Toivottavasti niin tapahtuu
      vielä joskus.

• Anonyymi

Pistin siis tarkoituksella kolmannessa persoonassa, koska eihän palsta ole tarkoitettu kahdenväliseen viestintään ollenkaan. Voi olla, että sadoille sopii tuo kysymys.

• Anonyymi

Olen kuollut. Mutta luojan kiitos vain sisäisesti 😆

• Anonyymi

Kyllä, olen myös kuollut sisäisesti ku en ymmärrä naisia vainoavien kannatusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, olen myös kuollut sisäisesti ku en ymmärrä naisia vainoavien kannatusta

But you know, if you seek hate it will come, so enjoy now your portions

• Anonyymi

Jep.

• Anonyymi

Onpa kiinnostavan iänen teema trollimies. Many people are dead to me in spirit

• Anonyymi

No laitahan sä välillä viestiä minulle päin

• Anonyymi

Ei ole paras päiväni. Huonot yöunet saavat minusta ujon.

• Anonyymi

Kuolin ikävään. Mutta palaan vielä kummittelemaan sinulle.

• Anonyymi

En ihan, mutta huoli on suurempi, kun sinua ei näy.

• Anonyymi

Joskus kieltämättä tuntuu että kuoleman nielussa pääedellä vajoamassa.
      Olo on pimeää ja ahdistavaa!!

Mutta hengissä ollaan vielä💗
      I love Elämä💗💗💗

• No en. Tos toki lähinen heitti hsnkensä, eli siinoklu kiinni... (mummu) 😐😐

• Anonyymi

Kiitos hyvää kuuluu tänne taivaan takaisiin. Sattui vastaanottajilla pieni virhe. Painiskelen tässä nyt kuudenkymmenen neitsyen kanssa.

• Anonyymi

en ole, sisään saatiin jo, odotellaan että päästään viimein tästä, saadaan raha virtaamaan sopuisasti ja rakkaiden tulevaisuus pelastettua heiltä. päästään heistä ja vittumaisesta vaikutuksesta. en voi sietää enkä muuta kuin halveksua. itsellä asiat paranee, enkä pahaa tee jos ette tee, teidät ja teidän vaikutus halutaan kokonaan pois. meidän elämää tuhositte vuosia, mutta kovan sodan jälkeen tuleva on taas meidän, meistä lähtevää ja meidän omaa. juuri nyt odotan että saa olla oma itsensä 24/7 ja rahaa odotetaan kun kuuta nousevaa, kiitos enkelit, tämä kevät meidät pelastaa. älkää huoliko emme ota mitään teiltä vaan elämme itsenämme ja nostamme ihan omaa hedelmää.

• Anonyymi

En ole kuollut. Älysin lähteä TÖIHIN.

• Anonyymi

onneksi tehtiin joskus exän kanssa viimeinen hätäratkaisu, ja sidottiin rahaa omiin töihin. jaettu jo aiemmin eli kumpikin saa osansa ja hedelmänsä omista töistä, pikkuhiljaa sieltä alkaa sitä tulemaan, ja tehty lisähommiakin, onneksi on tietotaito myös vähällä elämiseen, toistaiseksi ei ole tarvinnut pitkiä aikoja ihan köyhyydessä elää. autoa on ikävä, samoin piha, mutta puolensa kaikessa. ei meistö rikkaita tule rahassa, mutta selvitään ja saadaan monta asiaa mitä halutaan.

• Anonyymi

ainoa menetys on se rivari, sen olisin halunnut pitää sijoitusmielessä ja myöhemmin lapsille, mutta paikataan muuten, tulevina vuosina.

• Anonyymi

business tuo epävakautta mutta antaa toivoa ja monesti pelastaa. tämän päivän narri voi olla huomisen arvostettu henkilö. se antaa toivoa, ja sitä pitää olla, tuo työpaikkoja ja antaa mahdollisuuksia, mutta tuo myös paljon mielipahaa.

• Anonyymi

kuulutaan exän kanssa siihen vanhan businekseen, se ei onnistu kaikilla aloilla, esim lääketiede ja turvallisuusala syö pois monia mahdollisuuksia, koska vaatii liian paljon. me ollaan tehty töitä siellä, busineksessä rehellisesti yli 20 vuotta, joten se ei monelle enää onnistu, enemmän hyötyä exälle, kyllä se siitä vielä nousee, suvut on enää suurin rasite, ja kolikolla on kaksi puolta, saa enemmän aikaa töille ja lapsille mutta suku jää taakse. me emme kulje enää samoja polkuja, mutta jotain jäi molemmille, opimme toisistamme ja me olemme perhe vaikka eritavalla, ja perhe on laajentunut. ja laajenee.

• Anonyymi

ja elämä alkaa uudelle, jatkuu eritavalla, teette vielä legendaarisia matkoja, ja mekin. tämä muutos tuntuu kuin jotain kuolisi mutta elämää on edessä. jos joku nauraa, anna nauraa, me tiedämme että asiat menee kohti parempaa ja sitä rahaakin tulee.

• Anonyymi

Parahin pieceoffart, en ole kuollut, mutta miksi olen syntynyt?

• Anonyymi

Heräsin koomasta kun tajusin että kaikki on vielä mahdollista sen miehen kanssa vaikka asiat onkin solmussa. Vain silloin on myöhäistä, kun on kuollut. Aattelin laittaa viestiä hänelle.

• Anonyymi

Ei ole tapana jahdata ihmistä, jolle en ole tärkeä.

• Anonyymi

Toisaalta olisinkin ei tarttis jännittää haluaako joku nainen vielä yrittää satuttaa mu si taas on liikaa menetettävää kun on lapset

• Anonyymi

teille olen.

• Anonyymi

tunnet oikeat sielunystävöt siten että suhde on harmonen, hitaasti eteen päin vievä, ehkä opettsvskin, tunnet itsesi kuitenkin omaksi itseksi, etkä koe suhdetta taakaksi. teidän välillä on kunnioitus, ei halu saada hyvää tai hyötyä, vaan suhde on harmoninen. joskus koet ehkä väsymystä mutta kenenkään ei pitäisi tuntea aggressiota tai suurta ahdistusta kenenkään puolesta. rakkaussuhteissa tunteet ja yhteydet ovat voimakkaampia. mutta tuotakaan suhdetta ei ole luotu businekseen tai tuottamaan hyvää muille. te teette väärin, kaikkia tulee kunnioittaa, heidän vapaata tahtoa ja oikeutta olla oma itsensä. ei voi kehenkään lähettää vihaa, lukea väkisin ajatuksia tai alistaa, jos ei mihinkään kuulu. kyllähän erilaisia lahkoja on olemassa, jossa on omat säännöt, itse en kuulu noihin. se on aina väärin tehdä muille väkivaltaa, et nää väkisin psyykettä tai seksuasalisuutta. tai viedä väkisin tietoisuutta tai imeä itseensä energiaa ihmisistä, tuon energian ymmärrän joskus ihmiset ovat loppu, mutta sekin on väärin. hyvää energiaa voi saada itseensä oikein.

• Anonyymi

et voi sanoa kenestäkään onko hullu tai ihastunut, tai onko paniikissa teidän vainosta. te teette väärin ja siksi tuo teidän porukka halutaan hajauttaa, joukossa on voimaa ja käytätte sitä väärin. pidätte myös kiinni semmoisista ihmisistä jotka ei sitä halua. se on väärin. näitä ei pysty todistamaan ja monet sairastuu mutta näistä on hyvä puhua, koska se touhu on siinä mielessä sairasta että moni ei ymmärrä ja tekee väärin ja moni haluaa hyväksikäyttöä ja siitä saatavaa hyötyä ja tekee sen väärin. mutta moni on oikeasti sairas ja kyllähän sairastamieltä voi tavallaan levotyää, tai lähettää ihmiseen aggressiivista energiaa ja jopa manata. toivottavasti nämä jäisi pois, ja tietyn alan hyviä puolia tuotaisiin esiin. kuten luontaistiedettä, hoitoja ja viestejä enkeleiltä joskus ennustukset ovat hyviä, mutta ei niitä liiaksi kannata uskoa, ehkä jotain vinkkiä tai varmuutta milloin mihinkin.

• Anonyymi

en usko itsestäni että voisin ikinä tuoda kenenkään elämään sitä samaa "hyvää" kuin henkilö itse. kuinka voisinkaan. mutta voin fyysisesti kestustella ihmisten kanssa, suojaten oman minäni ytimen, mitä heille kuuluu mitä tahtovat ja mikä voisi tuoda heille hyvää. enkä usko että siitä touhusta kukaan lopulta saa, mitään iloa, mutta joskus ystäviltä voi saada, apua ja tukea, joskus vaikka telepaattisestikin. mutta kaikki läökejutut, velat, aggressiot ja muu menee itseltä ohi. jos ajatusleikkinä, jos minulla on aikaa hyvin voisin istahtaa ja lähettää hyvää, jos siitä hyvää tulee, mutta sitähän minä en tiedä. lähetän siis vai kevyesti jotta ei häiritse liiaksi tai aiheuta mitään mikä joku ei halua tai estää olemasta oma itsensä. se mikä minusta on hyvää joku muu ei ehkä pidä. lähetän siis vain yleensä puhtautta, ja suojsuspyyntöjö, voimaa jaksaa tai pientä helpotusta arkeen varovaisuudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en usko itsestäni että voisin ikinä tuoda kenenkään elämään sitä samaa "hyvää" kuin henkilö itse. kuinka voisinkaan. mutta voin fyysisesti kestustella ihmisten kanssa, suojaten oman minäni ytimen, mitä heille kuuluu mitä tahtovat ja mikä voisi tuoda heille hyvää. enkä usko että siitä touhusta kukaan lopulta saa, mitään iloa, mutta joskus ystäviltä voi saada, apua ja tukea, joskus vaikka telepaattisestikin. mutta kaikki läökejutut, velat, aggressiot ja muu menee itseltä ohi. jos ajatusleikkinä, jos minulla on aikaa hyvin voisin istahtaa ja lähettää hyvää, jos siitä hyvää tulee, mutta sitähän minä en tiedä. lähetän siis vai kevyesti jotta ei häiritse liiaksi tai aiheuta mitään mikä joku ei halua tai estää olemasta oma itsensä. se mikä minusta on hyvää joku muu ei ehkä pidä. lähetän siis vain yleensä puhtautta, ja suojsuspyyntöjö, voimaa jaksaa tai pientä helpotusta arkeen varovaisuudella.

talousjutuissa tsivihnissuhdeasioissa, hyvää tahtoen en osaisi ketään auttaa henkilökohtaisessa elämässä. yksilön elämä ei ole mustavalkoista, siksi jokaisella on omat aivot ja suu voi jutella, miettiä ja tehdä virheitäkin. joskus voi saada tukea mutta tuen antamisessakin on omat juttunsa, auttaako jos autat vain alkuun tai jonkun jutun yli, jos joku siihen tottuu. tai tekeekö tai viekö joku tietämättä, näiden kanssa on oikeasti oltava, varovainen ja tehtävä päätökset itse. 6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

talousjutuissa tsivihnissuhdeasioissa, hyvää tahtoen en osaisi ketään auttaa henkilökohtaisessa elämässä. yksilön elämä ei ole mustavalkoista, siksi jokaisella on omat aivot ja suu voi jutella, miettiä ja tehdä virheitäkin. joskus voi saada tukea mutta tuen antamisessakin on omat juttunsa, auttaako jos autat vain alkuun tai jonkun jutun yli, jos joku siihen tottuu. tai tekeekö tai viekö joku tietämättä, näiden kanssa on oikeasti oltava, varovainen ja tehtävä päätökset itse. 6

ihmissuhdeasioissa piti kirjoittaa.

• Anonyymi

Nämä tekstit vaikuttaa ihan mielisairaan kirjoittamilta. Mitä ihmettä sulle on tapahtunut? Tiedän kyllä kuka olet ja olen oikeasti huolissani!

• Anonyymi

Edelleen hengitän JA VTTU on kyllä ihme 🤣

• Anonyymi

No en saatana ole kun ei kellään ole ollu pokkaa edes yrittää tappaa mua olen yrittäny lähes kaikkeni että joku edes uskaltas yrittää

• Anonyymi

Tule käymään niin näet.

• Anonyymi

No en sentää, laiska vaan vaikka

• Anonyymi

jos olisin kuollut olisit nähnyt aaveen eilen tai siis toissapäivänä 😁🤣

• Anonyymi

Mä sanoin että mä en ota yhteyksiä ellein oma tilanne
      parane ja isompaa ihmettä ei vieläkään ole tapahtunut ja muutokset mihin itse pystyn on tosi pieniä .
      Etkä mies ikinä osoittanut mitään aitoa ja oikeaa
      halua autaa minua.
      Halusit vain vituilla hetkellä jolloin olisi pitänyt käyttäytyä ihan toisella tavoin jos minä olisin aidosti ollut tärkeä.
      Sinulle merkitsi vain sinä ja sun bisnekset
      Naiselta

• Anonyymi

Kyllä räjähdin

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      214
      3534
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2083
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1724
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      207
      1717
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1568
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1466
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1304
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1251
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1228
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1141
    Aihe