Suolahden hylätty Sisä-Suomen Sairaala??

Anonyymi-ap

Hei. Olen kuullut, että Äänekosken Suolahdessa, Sumiaistentiellä sijaitsee Suolahden Hylätty Sisä-Suomen Sairaala, ja olisin ensi viikolla tulossa ehkä käymään Äänekoskella, ja ajattelin että tuon Hylätyn Sairaalan piha olisi kiva käydä tutkimassa, niin ajattelin kysyä teiltä Suolahdessa asuvilta, että onko tuo Paikka kovin turvallinen, että liikkuuko siellä paljon huumeporukkaa? Terveisin 12v Poika:)

27

3709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä haahuilee entisiä tuulitunneli haamuja pidä poju pöksyistä kiinni kääkk

• Anonyymi

Ei se varsinaisesti ole hylätty. Ovet ja ikkunat on ehjiä, ja pihoista pitävät kesäiisin huolta. Asiakkaita siellä ei ole, rakennukset on tyhjillään.

Milenkiintoisempi on vanha hylätty tehdas

• Anonyymi

Ei siellä tehtaalla ole enään yhtään mitään sen sijaan siellä mielisairaalalla on mukavaa laskea portaita pyörätuolilla (kokemusta on)

• Anonyymi

Kyllä siellä liikkuu edesmenneitten henki jotka eivät ole päässeet täältä maanpäältä.
      Varsinkin puolenyön jälkeen vaeltavat ja etsivät pois pääsyä.
      Paras aika nähdä ja kuulla on kello 02-03 täydenkuun aikaan.
      On kuitenkin muistettava että rakennukset ovat yksityisomistuksessa ,mutta pihasta lähtevä metsäpolku on hyvä siellä on tapahtunut kaikenlaista kun vaan osut oikeaan paikkaan kokemuksesi tulee olemaan ainut kertainen ja unohtumaton.

• Anonyymi

Kiitokset tiedosta. Poliisilla on seuraavilla kuukausilla erikoustehtäviä kohteissa

• Anonyymi

Harjoittelevat siellä,

• Anonyymi

Tuokin vain mielikuvituksesi tuotosta

• Anonyymi

Puhelimet ja kamerat kannattaa jättää pois.
      Särkyvät siellä jostain käsittämättömästä syystä.
      Poliisit tuskin harjoittelevat yksityisomistuksessa olevassa kiinteistöissä.
      Eikä sinne ole syytä mennä kenenkään muunkaan.
      Se kyllä on totta, että haamut siellä vaeltavat kun eivät pääse rauhaan.
      Aikoinaan tapahtunut paljon itsemurhia kun toimi mielisairaalana.

• Anonyymi

Seuraava täysikuu on 25.1.24
      Toivotaan että ei taivas ei ole pilvessä,niin kokemuksesi on mieleen jäävä.

• Anonyymi

Ihan sitä vaa että onko sinne mahdollista edes mitenkään päästä sisälle ilman lasien rikkomista

• Anonyymi

takaa pääsee tikkaiden kautta

• Anonyymi

Ei ole. Alue on yksityinen ja sinne ei ole asiaa. Alueella käy myös vartiointiliikeen autot ajelemassa ja tarkistamassa vahingot mitä siellä jatkuvasti nykyään tehdään. Ilkivallan vuoksi ovet on peitetty jo ajat sitten vanereilla niin ei paikkoja rikkovat pellet pääse sisälle. Ainakaan ovista.

• Anonyymi

Tänään käytiin ja vartija heitti sumut naamalle

• Anonyymi

Ei siellä mitään vartijointija ole.

• Anonyymi

Sisis olis oiva ratkaisu Suolahden liikuntapaikkojen pulaan.Hyvät salit painiin ja muihin pelaamisiin.

• Anonyymi

Tästä uusi suolahtisali ja vaikka uusi paikka äkin keskustan kirppiksille

• Anonyymi

Ei siellä käy kun tubettaja Markorepairs välillä kuvaamassa

• Anonyymi

Menis Markokin töihin tehtaale ni ei tarvis valittaa, ettei oo rahhaa nähä lasta.

• Anonyymi

Siinähän oiva tila vastaanottokeskukselle, sopii paljon porukkaa ja kalterihuoneitakin saattaa löytyä raivoaville kauhuja näkeville.

• Anonyymi

Vauraalla kaupungilla pitää olla varaa pitää tyhjiä tiloja aina lämpimänä jos vaikka itäinen naapuri saattaisi tarvita majoitusta yllättäen. Ajatus on myötäillyt paikkakunnan poliitikkojen ajatuskulkuja jo 50-luvulta lähtien eli vuosikymmenien ajan. Miksi sitä pitäisi muuksi muuttaa nykyäänkään varsinkin kun käyttö saattaa tulla hyvinkin pian tarpeeseen entistäkin todennäköisemmin. Pitäisikö vielä nimiäkin tuoda esille jos ei joku muuten tajua? Suolahti on ollut tulipunainen niin kauan kuin miesmuistiin voi luottaa.

• Anonyymi

Pitäskö mun käydä oon 12v

• Anonyymi

ei kannata mennä vetelen suonen sisäsiä aina ja poltellen ruohoo. sen lisäksi kannan veistä mukana aina.

• Anonyymi

Oosko joku joka haluis tulla sinne tehtaalle ja sairalalle oon 13v

• Anonyymi

mää tuun jos meijän auto lähtee käyntiin.otan meijän koirankin mukaan.se tykkää haistella ja nuolla.mut ei sitä kannata säikähtää se tuntuu aluks vähän oudolle mutta kyllä siitä kaikki kuitenkin tykkää.

• Anonyymi

menkäähän kersat nukkumaan, aamulla saatte puuroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

menkäähän kersat nukkumaan, aamulla saatte puuroa

kuule mää mikään kersa ole.taidan olla vanhempi kuin isäs on.mulle mitkään teinit rupea kekkuloimaan

• Anonyymi

Hyvä wokki

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe