Toisen ihmisen kosketus

Anonyymi-ap

Voiko ihminen elää ilman toisen (vastakkaisen sukupuolen) kosketusta, hyväilyä, vierellä oloa vuodesta toiseen? Minulta tämä puuttuu ja voin sen takia huonosti.

38

298

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kosketus on todella törkeä ihmisille että voivat hyvin. Niin lapsille kun aikuisillekin
      Joten usein on niin että ihminen alkaa oireilemaan terveytensä kanssa kun on ihan yksin.
      Siksi niin monella yksinäisellä on lemmikki eläimiä että niitä taa silitellä !

      • Anonyymi

        Arvasin, että ehdotetaan jotain lemmikkieläintä. Onko tosiaan joku, joka korvaa ihmisen kosketuksen jollain eläimellä! Siis ihan oikeesti, ettei edes kaipaa ihmistä? En voi uskoa todeksi jos on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin, että ehdotetaan jotain lemmikkieläintä. Onko tosiaan joku, joka korvaa ihmisen kosketuksen jollain eläimellä! Siis ihan oikeesti, ettei edes kaipaa ihmistä? En voi uskoa todeksi jos on.

        Ei ole mitenkään ehdotettu vaan ainoasta todettu että monella on niin , sinä ero.
        Ei lemmikki korvaa ihmisen tarvetta toiseen ihmiseen, mutta moni tuntee vaan yksinäisyytensä niin pahana että ottaa lemmikin itselleen.
        Joten älä tulkitse väärin asiaa. Ehdotus kirjoitetaan ihan eri tavalla kun se että todetaan miten moni ottaa itselleen lemmikin. Sittenhän se on niinki; että itse kukin saa vapaasti valita miten täyttää kosketuksen kaipuunsa ja jos kaipaa toista ihmistä niin miksi ei etsi itselleen sellaista . Ei ne tule itsestään kotiin , vaan jotain on tehtävä senkin asia hyväksi itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitenkään ehdotettu vaan ainoasta todettu että monella on niin , sinä ero.
        Ei lemmikki korvaa ihmisen tarvetta toiseen ihmiseen, mutta moni tuntee vaan yksinäisyytensä niin pahana että ottaa lemmikin itselleen.
        Joten älä tulkitse väärin asiaa. Ehdotus kirjoitetaan ihan eri tavalla kun se että todetaan miten moni ottaa itselleen lemmikin. Sittenhän se on niinki; että itse kukin saa vapaasti valita miten täyttää kosketuksen kaipuunsa ja jos kaipaa toista ihmistä niin miksi ei etsi itselleen sellaista . Ei ne tule itsestään kotiin , vaan jotain on tehtävä senkin asia hyväksi itse.

        Näin olen toiminut jo aikoja. Ei vain löydy ketään. Ei se niin mene että kun liikkuu aktiivisesti kodin ulkopuolella, törmää siihen mielenkiintoiseen ihmiseen. Useat minun ikäiseni ovat varattuja eivätkä etsi ketään. Käyvät vaan harrastuksissaan. Niin että ei tämä vapaaehtoista minulla ole. Lamaannuttaa, ärsyttää ja vie mielen matalaksi. Osaa harrastuksistaan ei jaksa viedä läpi kun niin keljuttaa. Vuosien piina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen toiminut jo aikoja. Ei vain löydy ketään. Ei se niin mene että kun liikkuu aktiivisesti kodin ulkopuolella, törmää siihen mielenkiintoiseen ihmiseen. Useat minun ikäiseni ovat varattuja eivätkä etsi ketään. Käyvät vaan harrastuksissaan. Niin että ei tämä vapaaehtoista minulla ole. Lamaannuttaa, ärsyttää ja vie mielen matalaksi. Osaa harrastuksistaan ei jaksa viedä läpi kun niin keljuttaa. Vuosien piina.

        Sekin on ihmisillä erilaista miten löytää seuraa. Itse olen aina kyllä törmännyt vaan niihin ihmisiin joissakin tilanteissa, ilman että edes olen hakenut ketään .
        Mutta viime vuodet olen ollut ihan vaan yksikseni, ei edes mieli kaipaa oikeastaan ketään. Joskus toki puhe kumppania jolloin soitan ystäville .
        En edes olisi kuvitella että joku toinen asuisi minun kodissani , koska kun on yksin saa tehdä miten haluaa eikä tarvitse ottaa muita huomioon.esim kirjasto on paikka missä saattaa tavata uusia ihmisiä, kursseilla myös, ja se joka tanssii löytää sieltä ystävän, vaikka nykyisin ei enää monessa paikassa tanssita.
        Laivamatkoilla on aina ihmisiä joiden kanssa voi tehdä tuttavuutta, kuunnellut monien kertomuksia miten he ovat vaan sattumalta löytäneet ihmisen elämäänsä. Jotkut jopa deitti sivuilta löytäneet ihmisen jonka kanssa ovat sitten avioliitossa. Vaikka itse en ole sitä tyyppiä että edes menisin deitti sivuille, mutta monelle se on luonnollista, mikä todistaa että me ihmiset olemme erilaisia, se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on ihmisillä erilaista miten löytää seuraa. Itse olen aina kyllä törmännyt vaan niihin ihmisiin joissakin tilanteissa, ilman että edes olen hakenut ketään .
        Mutta viime vuodet olen ollut ihan vaan yksikseni, ei edes mieli kaipaa oikeastaan ketään. Joskus toki puhe kumppania jolloin soitan ystäville .
        En edes olisi kuvitella että joku toinen asuisi minun kodissani , koska kun on yksin saa tehdä miten haluaa eikä tarvitse ottaa muita huomioon.esim kirjasto on paikka missä saattaa tavata uusia ihmisiä, kursseilla myös, ja se joka tanssii löytää sieltä ystävän, vaikka nykyisin ei enää monessa paikassa tanssita.
        Laivamatkoilla on aina ihmisiä joiden kanssa voi tehdä tuttavuutta, kuunnellut monien kertomuksia miten he ovat vaan sattumalta löytäneet ihmisen elämäänsä. Jotkut jopa deitti sivuilta löytäneet ihmisen jonka kanssa ovat sitten avioliitossa. Vaikka itse en ole sitä tyyppiä että edes menisin deitti sivuille, mutta monelle se on luonnollista, mikä todistaa että me ihmiset olemme erilaisia, se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle

        Helppoa se on naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on ihmisillä erilaista miten löytää seuraa. Itse olen aina kyllä törmännyt vaan niihin ihmisiin joissakin tilanteissa, ilman että edes olen hakenut ketään .
        Mutta viime vuodet olen ollut ihan vaan yksikseni, ei edes mieli kaipaa oikeastaan ketään. Joskus toki puhe kumppania jolloin soitan ystäville .
        En edes olisi kuvitella että joku toinen asuisi minun kodissani , koska kun on yksin saa tehdä miten haluaa eikä tarvitse ottaa muita huomioon.esim kirjasto on paikka missä saattaa tavata uusia ihmisiä, kursseilla myös, ja se joka tanssii löytää sieltä ystävän, vaikka nykyisin ei enää monessa paikassa tanssita.
        Laivamatkoilla on aina ihmisiä joiden kanssa voi tehdä tuttavuutta, kuunnellut monien kertomuksia miten he ovat vaan sattumalta löytäneet ihmisen elämäänsä. Jotkut jopa deitti sivuilta löytäneet ihmisen jonka kanssa ovat sitten avioliitossa. Vaikka itse en ole sitä tyyppiä että edes menisin deitti sivuille, mutta monelle se on luonnollista, mikä todistaa että me ihmiset olemme erilaisia, se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle

        Käyn paljon salilla ja onhan siellä naisia, joiden kanssa tulee jutusteltua. Ovat joko liian nuoria tai niin, että vanhemmilla on aina joku tai eivät ole kiinnostuneita jutteluun.

        Olen käynyt muutamia kertoja kuukauden sisällä avannossa ja saunassa. Siitä hommasta oletusarvona pitäisi olla todella rento ja hyvä olo. Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta minulle tulee hyvin huono olo. Tarkoitan, että masentaa nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa. Yksinäisiä naisia ei juuri näy. Lopputuloksena kotiinviemisiksi katkera olo! Sauna ja avanto kiinnostaa, mutta sen jälkeinen olo etukäteen aina arveluttaa. Että kannattaako lähteä sinne itseään kiusaamaan.

        Ylipäätään tämä kosketuksen puute on johtanut siihen, että syön useampaa melko vahvaa mielialalääkettä. Jopa Xanoria. En söisi, jos ei olisi ongelmia. Kai ne vähän helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn paljon salilla ja onhan siellä naisia, joiden kanssa tulee jutusteltua. Ovat joko liian nuoria tai niin, että vanhemmilla on aina joku tai eivät ole kiinnostuneita jutteluun.

        Olen käynyt muutamia kertoja kuukauden sisällä avannossa ja saunassa. Siitä hommasta oletusarvona pitäisi olla todella rento ja hyvä olo. Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta minulle tulee hyvin huono olo. Tarkoitan, että masentaa nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa. Yksinäisiä naisia ei juuri näy. Lopputuloksena kotiinviemisiksi katkera olo! Sauna ja avanto kiinnostaa, mutta sen jälkeinen olo etukäteen aina arveluttaa. Että kannattaako lähteä sinne itseään kiusaamaan.

        Ylipäätään tämä kosketuksen puute on johtanut siihen, että syön useampaa melko vahvaa mielialalääkettä. Jopa Xanoria. En söisi, jos ei olisi ongelmia. Kai ne vähän helpottaa.

        "masentaa nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa."

        Minusta on ihana nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa ja toimivat hienosti yhdessä. Sellaista ei näe usein. Sen sijaan näkee paljon pareja, joilla mikään ei toimi. Erotaan, vaihdetaan paria ja taas sama juttu. Se on surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "masentaa nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa."

        Minusta on ihana nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa ja toimivat hienosti yhdessä. Sellaista ei näe usein. Sen sijaan näkee paljon pareja, joilla mikään ei toimi. Erotaan, vaihdetaan paria ja taas sama juttu. Se on surullista.

        Ilmeisesti et ole elä yksin tai elänyt yksin riittävän kauaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn paljon salilla ja onhan siellä naisia, joiden kanssa tulee jutusteltua. Ovat joko liian nuoria tai niin, että vanhemmilla on aina joku tai eivät ole kiinnostuneita jutteluun.

        Olen käynyt muutamia kertoja kuukauden sisällä avannossa ja saunassa. Siitä hommasta oletusarvona pitäisi olla todella rento ja hyvä olo. Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta minulle tulee hyvin huono olo. Tarkoitan, että masentaa nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa. Yksinäisiä naisia ei juuri näy. Lopputuloksena kotiinviemisiksi katkera olo! Sauna ja avanto kiinnostaa, mutta sen jälkeinen olo etukäteen aina arveluttaa. Että kannattaako lähteä sinne itseään kiusaamaan.

        Ylipäätään tämä kosketuksen puute on johtanut siihen, että syön useampaa melko vahvaa mielialalääkettä. Jopa Xanoria. En söisi, jos ei olisi ongelmia. Kai ne vähän helpottaa.

        Kurjaa että sinun pitää voida huonosti , usko vaan että tulet terveeksi ja että tulet löytämään jonain päivänä jonkun ystävän itsellesi. Osaatko olla ulospäin suuntaava ja aloittaa keskustelun ihan vieraan ihmisen kanssa ?
        Usein oma rentous tekee ihmisen mielenkiintoiseksi , joten yritämpitäämitsesinhenkisesti vireillä niin masennus hellittää vähitellen , minullekin musiikki usein hyvä asia olemassa kuuntelen eri tyylin musiikkia riippuen mielialasta , lukemisessakin kuluu aika jos on hyvää luettavaa niin unohtaa hetkeksi oman itsensä kokonaan
        Kun vaan jaksaa uskoa että se elämä siitä taas menee oikeaan suuntaan niin se etuilee tapahtumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "masentaa nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa."

        Minusta on ihana nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa ja toimivat hienosti yhdessä. Sellaista ei näe usein. Sen sijaan näkee paljon pareja, joilla mikään ei toimi. Erotaan, vaihdetaan paria ja taas sama juttu. Se on surullista.

        Kyllä minä ainakin ymmärrän että jos hän itse kaipaa elämäönsä toista henkilöä, niin kyllä se masentaa kun näkee pareja toistensa kanssa.
        Siinä olet kyllä ,oikeassa ettei ne kaikki parit edes ole onnellisiakaan eroja on joka puolella
        Ja riitaisia eroja joissa lapset kärsii eniten
        Joten elämä ei aina ole helppoa kellään ,kaikilla omat murheensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti et ole elä yksin tai elänyt yksin riittävän kauaa?

        Olen elänyt 18 vuotta yksin leskenä, mutta tosi on, ettei ole kosketuksen puutetta vielä tullut, ei ainakaan mielenterveyttä uhkaavaa. Ehkä ensi vuonna sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin, että ehdotetaan jotain lemmikkieläintä. Onko tosiaan joku, joka korvaa ihmisen kosketuksen jollain eläimellä! Siis ihan oikeesti, ettei edes kaipaa ihmistä? En voi uskoa todeksi jos on.

        Aika aggressivisesti reagoit. Ei eläin tietenkään ihmistä korvaa, mutta voi lievittää ihmisen kosketuksen ikävää ja varmasti saa moneksi hetkeksi ikävän unohtumaan.

        Eläin myös saa sinut tuntemaan itsesi tarpeelliseksi, koska se on täysin riippuvainen huolenpidostasi. Se palkitsee huolenpitosi pettämättömällä uskollisuudella. Ei huono vaihtoehto uskottomalle ihmiskumppanille!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn paljon salilla ja onhan siellä naisia, joiden kanssa tulee jutusteltua. Ovat joko liian nuoria tai niin, että vanhemmilla on aina joku tai eivät ole kiinnostuneita jutteluun.

        Olen käynyt muutamia kertoja kuukauden sisällä avannossa ja saunassa. Siitä hommasta oletusarvona pitäisi olla todella rento ja hyvä olo. Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta minulle tulee hyvin huono olo. Tarkoitan, että masentaa nähdä pareja, jotka viihtyvät toistensa seurassa. Yksinäisiä naisia ei juuri näy. Lopputuloksena kotiinviemisiksi katkera olo! Sauna ja avanto kiinnostaa, mutta sen jälkeinen olo etukäteen aina arveluttaa. Että kannattaako lähteä sinne itseään kiusaamaan.

        Ylipäätään tämä kosketuksen puute on johtanut siihen, että syön useampaa melko vahvaa mielialalääkettä. Jopa Xanoria. En söisi, jos ei olisi ongelmia. Kai ne vähän helpottaa.

        On ahdistavaa lukea pakonomaisesta kumppanin etsinnästäsi. Sulje silmäsi hetkeksi, unohda asia kokonaan. Se on helpotus itsellesi. Silloin myös joku ihana ihminen voi kiinnostua sinusta, kun et ole heti hellyyttä odottamassa. Ei väkisin mitään saa. Pitää antaa toisen löytää arvokkaat puolesi.


    • Anonyymi

      Ihminen elää ja voi hyvin ilman jatkuvaa toisen ihmisen koskettelua (ja häirintää) vaikka koko elämänsä.

      Huono vointi johtuu jostain muusta kuin toisen ihmisen läheisyyden puutteesta.
      Parielämä voi olla hetkittäin hyvää, mutta välttämätöntä se ei ole.

      Miksi muuten ihmiset eroavat ja vaihtavat paria alvariinsa? Jotain vikaa aina?

      Olen vahvasti sitä mieltä, että jos ei tule toimeen itsenäisesti ilman paria ei tule toimeen myöskään parin kanssa. Kyllä onnellinen elämä lähtee itsestä, ei kumppanista.

      • Anonyymi

        Ei voi. Ja koskettelu on täysin eri asia kuin kosketus!


      • Anonyymi

        Katsos kun ollaan erilaisia jokainen, sinä näet toisen ihmisen häirintänä joku toinen tarpeellisena elämässään . Niitä ei voi vertailla mitenkään kaikilla omat tarpeensa .
        Totta on kyllä se että ensin on pärjättävä oma;itsensä kanssa niin silloin pystyy pärjäämään toisenkin kanssa. Mutta sekin tie voi olla erilainen kaikilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun ollaan erilaisia jokainen, sinä näet toisen ihmisen häirintänä joku toinen tarpeellisena elämässään . Niitä ei voi vertailla mitenkään kaikilla omat tarpeensa .
        Totta on kyllä se että ensin on pärjättävä oma;itsensä kanssa niin silloin pystyy pärjäämään toisenkin kanssa. Mutta sekin tie voi olla erilainen kaikilla

        Minulla tällä hetkellä yli 12 vuotta vasten tahtoani ilman naisen kosketusta, hyväilyä. Ei se tietysti ole ainut väline hyvinvointiin. Mutta voin sanoa, että elämäni on tämän takia päin helvettiä! Kun sitä niin kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla tällä hetkellä yli 12 vuotta vasten tahtoani ilman naisen kosketusta, hyväilyä. Ei se tietysti ole ainut väline hyvinvointiin. Mutta voin sanoa, että elämäni on tämän takia päin helvettiä! Kun sitä niin kaipaan.

        Sinulta puuttuu naisen kosketus ja hyväily. Onko sinulla rahaa maksaa niistä?


    • Anonyymi

      Elin suhteessa, jossa vastakkainen sukupuoli ei koskaan omatoimisesti ottanut mitään aloitetta kosketuksiin tai muuhun. Jossain vaiheessa havahduin, että olen ainoa joka kaipaa kontaktia. Toinen lopulta myönsi, että ei välitä moisesta ja miksi pakon uhalla on huomioitava toista. Elettiin pitkään sitten saman katon alla ilman koktaktia ja lopulta kerroin, etten pysty moiseen ja jatkoin matkaa. Televisio ja äly sai kaiken tämän eliön huomion. En minä. Onko kyseessä lopulta edes ihminen, jos ei kaipaa muita ihmisiä?

      • Anonyymi

        Useimmat ihmiset kaipaavat toisten ihmisten seuraa. Mutta ei kai se tarkoita, että sinulla pitäisi koko ajan olla joku kotona iholla?

        Takanani on kaksi avioliittoa, joista ensimmäinen päättyi eroon, toinen puolison kuolemaan. Yksinäiseksi en silti itseäni koe, sillä aina voi tavata muita ihmisiä työssä, harrastuksissa ja vaikka missä. Ystäviä on pieni joukko, heitä tapaan heidän luonaan tai omassa kodissani. Puhelut ovat joka viikkoisia. Sen kummempaa kosketusta en todellakaan kaipaa enkä haluakaan.

        Elän mielestäni hyvää elämää tavallista paremmalla eläkkeellä. En todellakaan aio tehdä parisuhteen tai kosketuksen puuttumisesta itselleni ongelmaa! Kaikkein vähiten haluaisin olla se, jonka kosketuksen varassa olisi jonkun reppanan mielenterveys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat ihmiset kaipaavat toisten ihmisten seuraa. Mutta ei kai se tarkoita, että sinulla pitäisi koko ajan olla joku kotona iholla?

        Takanani on kaksi avioliittoa, joista ensimmäinen päättyi eroon, toinen puolison kuolemaan. Yksinäiseksi en silti itseäni koe, sillä aina voi tavata muita ihmisiä työssä, harrastuksissa ja vaikka missä. Ystäviä on pieni joukko, heitä tapaan heidän luonaan tai omassa kodissani. Puhelut ovat joka viikkoisia. Sen kummempaa kosketusta en todellakaan kaipaa enkä haluakaan.

        Elän mielestäni hyvää elämää tavallista paremmalla eläkkeellä. En todellakaan aio tehdä parisuhteen tai kosketuksen puuttumisesta itselleni ongelmaa! Kaikkein vähiten haluaisin olla se, jonka kosketuksen varassa olisi jonkun reppanan mielenterveys.

        Olet aika omituinen ihmiseksi! Et kaipaa kosketusta, täysin kylmä tunneköyhä olio olet. Onko sinua joku satuttanut fyysisesti nuorempana? Kyllä minullakin juttukavereita riittää enkä koe itseäni edes yksinäiseksi. Mutta ilman naisen kosketusta puuttuu jotain hyvin tärkeää. Ihmisen perustarpeita kosketus ja läheisyys on. Ei kyse ole mielen sairaudesta.


      • Anonyymi

        Juurikin noin, samoja piirteitä vaimossani. Ei ole koskaan osoittanut hellyyttä edes lapsiamme kohtaan mitä nyt tähän hätään muistan. Puhumattakaan hellyydestä minua kohtaan. Ei pidä itsestään huolta mikä minusta jo vastenmielinen piirre ihmisessä. Kaikkien osapuolten hyvinvointi lähtee omasta minästään. Jos itse voi hyvin, on helppo antaa muillekin hyvää oloa ja lämpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika omituinen ihmiseksi! Et kaipaa kosketusta, täysin kylmä tunneköyhä olio olet. Onko sinua joku satuttanut fyysisesti nuorempana? Kyllä minullakin juttukavereita riittää enkä koe itseäni edes yksinäiseksi. Mutta ilman naisen kosketusta puuttuu jotain hyvin tärkeää. Ihmisen perustarpeita kosketus ja läheisyys on. Ei kyse ole mielen sairaudesta.

        Kosketuksen ja läheisyyden kaipuu ei tietenkään ole mielen sairautta, ei sellaista kukaan väitäkään.
        Mutta ainakin yksi tässä ketjussa kertoo niiden puuttumisen vuoksi tarvitsevansa vahvoja mielialalääkkeitä, Xanoriakin. Eiköhän tässä olla sairauden puolella, vai? Mielestäni terveempää olisi tulla hyvin toimeen ilman jatkuvaa toisen ihmisen läheisyyttä. Se ei ole tunnekylmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketuksen ja läheisyyden kaipuu ei tietenkään ole mielen sairautta, ei sellaista kukaan väitäkään.
        Mutta ainakin yksi tässä ketjussa kertoo niiden puuttumisen vuoksi tarvitsevansa vahvoja mielialalääkkeitä, Xanoriakin. Eiköhän tässä olla sairauden puolella, vai? Mielestäni terveempää olisi tulla hyvin toimeen ilman jatkuvaa toisen ihmisen läheisyyttä. Se ei ole tunnekylmyyttä.

        Mutta jos itsestään tuntuu, että kaipaa naisen kosketusta ja läheisyyttä. Ei kai sitä tunnetta vastaan voi olla! Kaikki minun tunteeni ovat minulle oikeita. Sinun tunteesi olla kokematta läheisyyttä on sinulle oikein. Olemme erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos itsestään tuntuu, että kaipaa naisen kosketusta ja läheisyyttä. Ei kai sitä tunnetta vastaan voi olla! Kaikki minun tunteeni ovat minulle oikeita. Sinun tunteesi olla kokematta läheisyyttä on sinulle oikein. Olemme erilaisia.

        Sovitaan näin.
        Ethän enää väitä mitään minun tunne-elämästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika omituinen ihmiseksi! Et kaipaa kosketusta, täysin kylmä tunneköyhä olio olet. Onko sinua joku satuttanut fyysisesti nuorempana? Kyllä minullakin juttukavereita riittää enkä koe itseäni edes yksinäiseksi. Mutta ilman naisen kosketusta puuttuu jotain hyvin tärkeää. Ihmisen perustarpeita kosketus ja läheisyys on. Ei kyse ole mielen sairaudesta.

        Kosketuksen kaipuulla ja tunteilla ei ole juurikaan tekemistä toistensa kanssa. Sinä kaipaat kosketusta mutta ainakaan myötäeläviä tunteita en tekstistäsi löydä. Sen sijaan tuot esiin halveksuntasi sitä ihmistä kohtaan, joka on osannut hoitaa elämänsä itselleen hyväksi eikä ole jumittanut elämäänsä loppumattomaan kosketuksen kaipuuseen.


    • Anonyymi

      Ajattelitko, että eläkkeellä voit olla puu. Mieti jos nuorena sä oisit asunut jonkun jääpuikon kanssa. Et ois varmaan ees hengissä.

      • Anonyymi

        Miksi olisin koskaan muuttanut yhteen jonkun jääpuikon kanssa? Sinäkö olet niin tehnyt?

        En ymmärrä puhettasi eläkkeellä olosta ja puusta!


    • Anonyymi

      Sinä, joka kaipaat vastakkaisen sukupuolen kosketusta, hyväilyä ja vierellä oloa vuodesta toiseen, olet vaikeassa tilanteessa. Pelkästään näitä on mahdoton saada, sillä pitäisi hyväksyä koko ihminen hänkin omine tarpeineen.

      Mitä sinulla olisi tarjota vastakkaiselle sukupuolelle?

    • Anonyymi

      Tässä on menty ilman näitä vuosia. Ilmankin pärjää jotenkin.

    • Anonyymi

      joo jumalauta kyllä ottais päähän jatkuva kosketus ja hyväily toiselta, aikuisena. Sitten jos se ei ole edes pyyteetöntä vaan tarkoitus johdatella sänkyhommiin. en ymmärrä näitä juttuja täällä mutta kyllä ihmiselle on rasitus jos ei saa tai voi jostain syystä olla itsekseen ja joku velvollisuus tai yksinäisyyden pelko saa olemaan epätyydyttävässä suhteessa. ihan kaikkia virikkeitä on saatavilla muutenkin niin halutessaan. rakkaus tulee jos on tullakseen ja jos ei niin ei sitte.

      • Anonyymi

        Kun jää lapsena vaille vanhempien hellyyttä ja hoivaa, sitä etsii koko ikänsä pakkomielteisesti.

        Vähän luulen kuitenkin, että aloittajalla on kyse seksielämän puutteesta, mutta puhuu siitä noin kiertoteitse. Mitään kiinnostusta syvän ihmissuhteen luomiseen ei näytä olevan. Neuvoisin maksullisten palvelujen pariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun jää lapsena vaille vanhempien hellyyttä ja hoivaa, sitä etsii koko ikänsä pakkomielteisesti.

        Vähän luulen kuitenkin, että aloittajalla on kyse seksielämän puutteesta, mutta puhuu siitä noin kiertoteitse. Mitään kiinnostusta syvän ihmissuhteen luomiseen ei näytä olevan. Neuvoisin maksullisten palvelujen pariin.

        Maksulliset naiset on tietty yksi vaihtoehto mutta eipä se kovin paljoa mieltä ylennä kun joutuu maksamaan asiasta jota muut saa ilmankin.

        Ahdistunut Mies


    • Anonyymi

      Ei ongelmaa. Inhoan ihmisiä ja sitä että minuun kosketaan enkä halua itse koskettaa ketään. En pidä myöskään eläimistä. Saan ihmiskontakteista tarpeekseni työaikana enkä halua vapaa-aikanani olla kenenkään kanssa tekemisissä.

    • Anonyymi

      Itseäkin ahdistaa niin paljon yksinäisyys ja seksin puute että tekee sen takia mieli ryypätä ja vetää bentsoja. Yritän silti olla ilman ainaki jonkun aikaa.

      Ahdistunut Mies

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä kaipaa jokainen kosketusta, mutta ei se mikään ihmisoikeus ole. Koita olla mukava ihminen (pyyteettömästi!), saatat löytää joskus jonkun joka pitää sinusta. Mutta jos vonkamieli paistaa kilometrin päähän ja mahdollisesti jopaviha siitä "ettei saa" niin... Kylläinen tiikeri on kiinnostavampi.

      • Anonyymi

        Tottuu kaikkeen

        Siihen koskemattomuuteenkin

        Mut se ei oo ihanne

        Haluaisin halinallen

        Sen tietyn


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe