Olen 50+ mies parisuhteessa. Olen jo pidemmän aikaa haaveillut pääsystä nuolemaan spermaista pillua toisen miehen jäljiltä. Kotona se ei onnistu koska rouva ei ole kiinnostunut kimpasta ja omat jäljet ei kiihota.
Pari kertaa tuttu rouva olisi päästänyt mutta oli etäisyyttä.
Joskus olen ollut kimpassa mutta silloin se jäänyt tekemättä.
Pillun nuolemista seksin jälkeen.
12
754
Vastaukset 12
- Anonyymi
Oletko mistä päin? Terv. Pari 50v
- Anonyymi
Armas1966 kirjoitti:
Tampere
Olemme Hyvinkäällä kokenut bi pari, ymmärrämme moni mies halunut nuolla vaimon kun itse lauennut ensin. Imettänyt myös kaluni sen jälkeen ja päin vastoin. T. Pari 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme Hyvinkäällä kokenut bi pari, ymmärrämme moni mies halunut nuolla vaimon kun itse lauennut ensin. Imettänyt myös kaluni sen jälkeen ja päin vastoin. T. Pari 50v
Pökkikää keskenänne porsaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mennä kansa kouluun, tiedät silloin porsaista pökkiikö ne keskenään🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hylkäsit porsaasi nyt sitten tyydyt omaan käteesi. Tais olla porsaittesi onnenpäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hylkäsit porsaasi nyt sitten tyydyt omaan käteesi. Tais olla porsaittesi onnenpäivä.
Etkö parempaan pysty, mee peilin eteen katso mikä sika olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvitse olethan sä kertonut miten tykkäät porsatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa miten tärkeitä sulle siat on. Näet niitä jo peilistäsi.
- Anonyymi
Minäkin olen haaveillut tästä, mutta en ole koskaan päässyt toteuttamaan sitä. Pelkkä ajatus on superkiihottava.
BiMies hki - Anonyymi
Aina kaikkia toiveita ei kannata kokea
Siinä voi olla pian kipeä. Etkä sinä yksin vaan monet muutkin.- Anonyymi
Sekin on totta. Veneeriset sairaudet ja myös suuseudun syövät vaanivat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta723092Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3681155Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32759Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263656Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä140598Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19579Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31568Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17515Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30508