Siitä on neljäs vuosi kun soittelin sinulle.Olin ihan rikki, niin huonossa kunnossa 😞 Onneksi selvisin. Ja nyt olen tässä...kaipaamassa sinua edelleen. Mä en voi ymmärttää tätä, miksi olen niin sinussa kiinni, vaikkei meidän välissä tapahtunut ikinä mitään?
Miehelle...
15
438
Vastaukset
- Anonyymi
Sun silmissä kuitenkin olen nähnyt , että halusit sitä sama mitä minäkin.....
- Anonyymi
Kenelle miehelle?
- Anonyymi
Varmaan olisi tapahtunut jos ......
- Anonyymi
Ei uskallettu.
- Anonyymi
Olisi tapahtunut jos mitä????
- Anonyymi
Oletko Ap? Joka aloituksen takana. Poistuisit, että toisetkin saa kirjoittaa, olet palstahäirikkö!
- Anonyymi
Ei "ap" ole aina sama ihminen. 😂 Ap tarkoittaa alkuperäistä postaajaa, eli kyseisen ketjun aloittajaa.
- Anonyymi
Ketää ei kiinnosta sinun palstarauhan julistus ja normaali ei ihminen ei koe näitä miehen byhyyprovoja yhtä intensiivisesti
- Anonyymi
Tämä on ainoa aloitus joka kirjoitin tänään.
- Anonyymi
Olet sinä mies kirjoittanut jo kymmeniä tässä vaiheesa päivää, korppikotkat muistaa kierrellä ympärillä, no worry
- Anonyymi
Harmi, jos ei vastannut. Jospa ei vain huomannut soittoasi.
- Anonyymi
Vastasi.
- Anonyymi
Vastasi, mutta ei ollut kiinnostunut....
- Anonyymi
Vastasi, mutta ei ollut kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasi.
Ok. No sitten voit kyllä mennä rauhallisin mielin eteen päin. Sinulle on tarkoitettu joku sopivampi. Ajattelin vain, kun usein ei suoraan puhuta, mutta kaivataan silti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379