Synnin palkka on kuolema koulunkäynti on kuolemaksi

Anonyymi-ap

Vanhurskas ei käy koulussa ei istu siellä missä pilkkaajat istuu koulunpenkillä vaan elää totuudessa

19

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumalanterve! Esivalta pakoittaa koulunpengille. Esivaltaa toteltava erittäinkin keskusta puoluvetta. jumalanrauhaa.

      • Anonyymi

        älä persläpi hopäjä jumalan valta on ainut esivalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä persläpi hopäjä jumalan valta on ainut esivalta

        Laittomat tapetaan kaikki tuomiovalta on jumalalla


      • Anonyymi

        Voit soittaa Mustan-Maijan piiskamaan ne tykkääl piiskata laittomia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit soittaa Mustan-Maijan piiskamaan ne tykkääl piiskata laittomia

        Unohdan aina että ootte rikollisia henkeen ja vereen tarviitte kyllä tuomarin


      • Anonyymi

        Ihan samaa mieltä. Teikäläisellä on lahjaa saarnamieheksi, oletko harkinnut seurakunnan perustamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä. Teikäläisellä on lahjaa saarnamieheksi, oletko harkinnut seurakunnan perustamista?

        Oon joo jeesuksen seurakunnan ainoan omavanhurskaitten keskellä toimivan perkeleen jossa ei mellakoida mutsin pirit


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä persläpi hopäjä jumalan valta on ainut esivalta

        Ei nyt aivan pidä paikkaansa.
        Oletko Jehovan todistaja?

        Taas Raamattu kertoo sen hyvin selvästi; Matt 28; 18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Oletko samaa mieltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittomat tapetaan kaikki tuomiovalta on jumalalla

        Onko; Mieti se, mitä Raamattu kertoo, Jeesuksen suulla; Joh 5.

        22 ISÄ EI TUOMITSE KETÄÄN, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
        23 jotta kaikki kunnioittaisivat Poikaa niin kuin he kunnioittavat Isää. Se, joka ei kunnioita Poikaa, ei kunnioita myöskään Isää, joka on hänet lähettänyt.
        24 "Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään.

        Oletko samaa mieltä Raamatusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä persläpi hopäjä jumalan valta on ainut esivalta

        Miten nyt, kun valta on Jeesustella?

        Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Sen tiesi jo Daniel 7,14? mutta näyttää, ettei Wellut ole vieläkään sitä tajunneet.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ei nyt aivan pidä paikkaansa.
        Oletko Jehovan todistaja?

        Taas Raamattu kertoo sen hyvin selvästi; Matt 28; 18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Oletko samaa mieltä?

        En koska jumala paattaa eika jeesus voi mitaan jos jumala kadottaa jeesuksen se katoaa sitten on karitsa kuollut oikeesti jeesus kuoli ja joutu maan alle 1000 vuotta sitten eika oo tullu takas


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Onko; Mieti se, mitä Raamattu kertoo, Jeesuksen suulla; Joh 5.

        22 ISÄ EI TUOMITSE KETÄÄN, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
        23 jotta kaikki kunnioittaisivat Poikaa niin kuin he kunnioittavat Isää. Se, joka ei kunnioita Poikaa, ei kunnioita myöskään Isää, joka on hänet lähettänyt.
        24 "Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään.

        Oletko samaa mieltä Raamatusta.

        Emok ja elia erottavat hengen ja lihanja laittomuuden ettei maassa ole yhtaan kuolettavaa paholaista


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Miten nyt, kun valta on Jeesustella?

        Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Sen tiesi jo Daniel 7,14? mutta näyttää, ettei Wellut ole vieläkään sitä tajunneet.

        #Miten nyt, kun valta on Jeesustella?#
        Hyvin harhapastori kuvaa itseään. Ei tosin ole selvittänyt, mistä on saanut vallan jeesutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emok ja elia erottavat hengen ja lihanja laittomuuden ettei maassa ole yhtaan kuolettavaa paholaista

        Jeesus tulee 14.4. Paiva on lukossa yolla 2.01.11. sekunnilleen viisas valvoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        #Miten nyt, kun valta on Jeesustella?#
        Hyvin harhapastori kuvaa itseään. Ei tosin ole selvittänyt, mistä on saanut vallan jeesutella.

        Olen selittänyt sen tällä palstalla ainakin 2000 kertaa, mutta kun ei tahdo "upota".
        Etkö tutki Raamattua?

        Ensiksi; Dan. 7:14; ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.

        Sitten Matt. 11:27 "Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa

        Mutta vielä lopuksi;
        Matt. 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Ota nyt nämä todeksi, nouse penkiltäsi RY;llä, koska nekään ei asiaa tiedä ja julista evankeliumi isoon ääneen ja kerro vielä, että Jeesus kirjoitetaan aina ISOLLA ETUKIRJAIMELLA, muuten in juntti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En koska jumala paattaa eika jeesus voi mitaan jos jumala kadottaa jeesuksen se katoaa sitten on karitsa kuollut oikeesti jeesus kuoli ja joutu maan alle 1000 vuotta sitten eika oo tullu takas

        Kokeile uudestaan Suomen kielellä, niin vastaan.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kokeile uudestaan Suomen kielellä, niin vastaan.

        kokeilen ruudin kielellä hur monga treder gor i kvellennattermitter its taimteciants


    • Anonyymi

      Taitaa elää ihan omassa totuudessaan, jos ei kouluja käy.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole täysin väärässä. Olisi hyvä säilyttää oman elämän hallinta, mutta osata toimia toisten ihmisten kanssa. Me olemme alttiina kaikenlaiselle vaikuttamiselle ja sosiaalistumme sen mukaan. Elämänhallintansa voi menettää, se on kuolemaksi. Jos ei fyysisesti, niin henkisesti. Elämästä on tehty liian vaikeata. Koulujakin voi siitä syyttää. Miksi meidän pitää aina tulla joksikin tai tietää jotakin, jotta saisimme elää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe