Syksyllä 2022 uutena ostettu Lenovo Legion toiminut tähän asti täysin OK (vielä tänään aamullakin). Nyt illalla 3 käynnistysyritystä. Virtanappulan merkkivalo syttyy, samoin näppiksen valaistus (se tosin vain hetkeksi). Näyttö pysyy täysin pimeänä, mikään näppiskomennot eivät saa siihen eloa. Koneen saa sammumaan vain virtanappulasta. Mitä voisi epäillä? Tämä viesti lähetetty puhelimesta.
Läppärin näyttö pimeä
8
820
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla on taskulamppu pistä se näyttöö kiinni silläin että ei ihan vasen yläkulma. että näet jos siellä on tekstiä, taskulamppu korvaa hitusen taustavaloa jos se pimeenä.
- Anonyymi
WINDOWS ONGELMISTA EI KANNATA SYYTTÄÄ KONETTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WINDOWS ONGELMISTA EI KANNATA SYYTTÄÄ KONETTA.
Windows 10 pilaa elämän :(
Olen nyt seurannut kaverini Windows 10-elämää muutaman kuukauden ajan. Jatkuvasti tulee jotain ongelmia! - Anonyymi
TAISI WINDOOSI HALKASTA BIIIOKSEN!
- Anonyymi
Siihen loppu windows 11 käyttö nyt!!! Näin nyt täällä!!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kiitos saadusta taskulamppuvinkistä! Ongelma näyttää ratkenneen: sain toisaalta vinkin, jonka mukaan voi kokeilla pitää käynnistettäessä F8 alaspainettuna. Se tepsi. Nyt laite tuntuu käynnistyvän ja sammuvan taas normaalisti. Ei toistaiseksi aihetta uusiin vinkkeihin!
- Anonyymi
Kiinalaishakkerit piileskelivät USA:n kriittisissä järjestelmissä vuosikausia, pahantahtoisin aikein
9.2.202422:15
Hakkeriryhmän kerrottiin operoineen ainakin parin vuoden ajan, mutta lopulta totuus on vielä hurjempi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079063
- 936880
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666635Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345601Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665243- 553571
- 503395
- 513182
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko553007- 562962