Onko totta, että tää Ville Valo on sijoittunut
kolmanneksitoista suuret suomlaiset-äänestyksessä?
Jätkä ei tee suomenkielisiä lauluja ja komeilee listalla!Ihme maku noilla äänestäjillä!
Suuret suomalaiset
6
477
Vastaukset
- p-aula89
mä äännestin sitä :)
Se ei tee suomenkielisiä lauluja? :O sehän on vaan hyvä, että sentään OSAA kirjoittaa englanniks, jos Ville kirjoittaisi suomeks, nii eihän se pakosti edes menestyis Amerikassa. Sil on tosi hyvä englanninkieli...- Klintti Westwood
...on se kun muka Ville Valokin pääsee suuret suomalainen -äänestyksessä muka top20 -listalle. Paras oli kyllä se kun Antti Tuisku? äänestettiin sijalle 89. Niin kysynkin: Missä oli Ismo Alanko? Kyllä nyt se on mielestäni ansainnut edes sadan pahaimman joukkoon päästä tollainen legenda. Ihmeellistä porukkaa sitä Suomalaiset suurimmaksi suomalaiseksi äänestävätkin. Ville Valo! Just joo!
- vilkkubaba
Klintti Westwood kirjoitti:
...on se kun muka Ville Valokin pääsee suuret suomalainen -äänestyksessä muka top20 -listalle. Paras oli kyllä se kun Antti Tuisku? äänestettiin sijalle 89. Niin kysynkin: Missä oli Ismo Alanko? Kyllä nyt se on mielestäni ansainnut edes sadan pahaimman joukkoon päästä tollainen legenda. Ihmeellistä porukkaa sitä Suomalaiset suurimmaksi suomalaiseksi äänestävätkin. Ville Valo! Just joo!
ville valo on suomen reilusti tunnetuin artisti maailman laajusesti mut se kyl oli jo aika kusinen juttu jos antti tuisku siel oli
- Klintti Westwood
vilkkubaba kirjoitti:
ville valo on suomen reilusti tunnetuin artisti maailman laajusesti mut se kyl oli jo aika kusinen juttu jos antti tuisku siel oli
Älä urpottele! Ville Valo on kyllä parempi nimi top20 kuin joku saatanan antti tuisku tai vastaava. Mutta ei se Valo vielä ole sellaista vaikutusta tehnyt että olisi ansainnut paikkansa sijalle 13. Kyllä 20 vuoden kuluttua tilanne voi olla toinen. Niin että siinä sinulle postia.
- lavs
...suuri suomalainen. itse minua ei kiinnosta nähdä mitään mannerheimia listoilla. minä ainakin äänestin valoa. hän on mun suuri suomalainen
- bella
Hehän tekevät Suomea tunnetuksi. Niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029