Varaatko tontin Nivakankaalta?

Anonyymi-ap

Itse mietin neljän - viiden tontin varaamista heti 1.2.2024 klo 12.00.
Hinnat vaikuttavat huokeilta ottaen huomioon erinomainen sijainti suhteessa keskustaajamaan versus harrastepaikkoihin.

Toki noin viisituhatta neliömetriä käsittävä kokonaisuus tulee hieman kustantamaan enemmin, mutta on vaan sitten tilaakin, mihin rakentaa reilusti.

Hirrestä olen ajatellut toteuttaa omat projektini.

61

1285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mulla iso suku jos varrais muutamia kappaleita aluksi.

    • Anonyymi

      Joko hinnat on tiedossa. En löytänyt pikaisella haulla nopeasti hintoja

      • Anonyymi

        iijokisetu näyttää hinnat intervebissä


    • Anonyymi

      Näin hyvää rakennusmaata ei ole ollutkaan tarjolla keskustan läheisyydessä koskaan. Ei tarvi kuin pintamaa raapaista pois ja aloittaa rakentaminen hiekkapedille.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      Nuolenuole

    • Anonyymi

      Äkkiä menevät kaupaksi

    • Anonyymi

      Kelle muka? Kuka hullu rakentaa tämmöisenä aikana ja vielä Pudasjärvelle:)

      • Anonyymi

        Kyllä meillä jollain rahaa on. Nyt on oikea aika rakentaa. Sopulit rakentaa kun talouden sykli on loppusuoralla ja hinnat korkeimmillaan. Nyt saa alennusta, korot tulevat nopeasti kohta alas jne. On sen verran monta taantumaa jo nähty että tämä on varma tieto.


    • Anonyymi

      Siis kellä on rahaa?

      • Anonyymi

        Ensimerkiksi mulla on niin paljon omaisuutta että voi rakentaa Nivankankaalle hulppean Kontion hirsitalon ilman velkaa ja ei edes kaikki mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimerkiksi mulla on niin paljon omaisuutta että voi rakentaa Nivankankaalle hulppean Kontion hirsitalon ilman velkaa ja ei edes kaikki mene.

        Mukava nähdä kuka leuhkii rahoilla ja rakentaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava nähdä kuka leuhkii rahoilla ja rakentaa

        En ole sanonut että rakennan, mutta sen verran rahaa löytyy sijoitussalkusta. Osuuspankista soitellaan aika ajoin. Olen jollain speciaaliasiakastittelillä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimerkiksi mulla on niin paljon omaisuutta että voi rakentaa Nivankankaalle hulppean Kontion hirsitalon ilman velkaa ja ei edes kaikki mene.

        Mullapa on enempi. Mulla on niin paljo ettei pazkalle taivu. Jos pörssi putoaisi taskusta niin suap varoa ettei varpaille putoa. Siinä kävis jaln huonosti.


    • Anonyymi

      Ajattelin rakentaa Mammutin hirsitalon kun Kotiolta ei saa. Mutta eri asia minne:)

      • Anonyymi

        Kontiolta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kontiolta

        Kontiola ei nykyään saa mitään hirsitaloja ne on liimapalkki rysiä.


      • Anonyymi
        Pudasjärvinen kirjoitti:

        Kontiola ei nykyään saa mitään hirsitaloja ne on liimapalkki rysiä.

        Tosiasia


    • Anonyymi

      Mikäli haluaisi rakentaa sijoitusmielessä niin Pudasjärvellä on miinus merkkinen sijoitus ainoa mahdollinen. Oulun alue on lähinnä se joka tuottaa.

      • Anonyymi

        Pudasjärvellä tuottoprosentti sijoitusasunnoissa voi olla jopa toistakymmentä, sillä maapohja niin halpaa verrattuna Ouluun tai etelän keskuksiin. Kaupungissa tuotto voi olla 5%. Asuntoja myydessä tilanne on sitten toinen ja usean asunnon myynti Pudasjärvellä tuottaa tuskaa.


    • Anonyymi

      Kaupungin johtajana on kuulemma saanut varata ensimmäisenä tontin ja yllätys parhaan. Kontio sponssaa talon
      Näin Pudasjärvellä

      • Anonyymi

        Tåmä on vale.


      • Anonyymi

        Posiolle on vielä vaikeampaa saada asukkaita kuin Pudasjärvelle. Rantsilasta sai aikoinaan tontin eurolla kaikkien liittymineen.


      • Anonyymi

        Vaikka saisin Posiolta tontin ilmaiseksi niin siihen käpylään en lähtis.


    • Anonyymi

      No mietippä vielä onko?

      • Anonyymi

        Kyllä on


      • Anonyymi

        Ostat tontin Helsingin laitamailta niin maksata 500 neliön tontista 300 tonttua, merenrantatonteista maksat miljoonia.


      • Anonyymi

        Aina voit muuttaa Posiolle jos koet että elämänlaatu on siellä parempaa. Terveiset täältä rikkaasta öljyvaltiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostat tontin Helsingin laitamailta niin maksata 500 neliön tontista 300 tonttua, merenrantatonteista maksat miljoonia.

        Mitä sitten


    • Anonyymi

      Tänään on suuri päivä ja tontteja pääsee varaamaan. Ei mene kauan kun kaikki tontit on varattu.

      • Anonyymi

        Posiolta saa halvemmalla parempia


    • Anonyymi

      Yritin varaussivulle, mutta mutta, jumissahan ne sivut olivat.

      Tuli viesti puhelimaan, että kirjaamme varauksia ja otamme yhteyttä, mikäli jokin tonteista on varattavissa myöhemmin.

      Pohdin, että menevätpäs nopeasti nämä tontit.

    • Anonyymi

      Vit... mikä vitsi

      • Anonyymi

        Saattaa se perämettän miehelle olla kova paikka jos joku ostaa tontin Nivankankaalta. :)


    • Anonyymi

      Varmasti joku reppana ostaakin:) Kaupungin kermapyllyt saa lahjaksi hyvin hoidetuista hommista

      • Anonyymi

        Mitä reppanuutta siinä on jos ostaa tontin ja vielä rakentaa sinne. Ei taas ymmärrä.


    • Anonyymi

      Kyllä on reppana jos Pudasjärvelle rakentaa;) Sääliksi käypi ja ei ikinä omiansa pois

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En varaa

    • Anonyymi

      Mitä, kummaa? Tontithan piti mennä,kuin kuumille kiville.Olisin ostanut jo useita,mutta luulin myöhästyneeni Junasta. Voi Voi,tätä harmituksen paikka,kun ehdinjo sijoittaa tämän sioituserän muunalle?

      • Anonyymi

        Yllätys


      • Anonyymi

        Papan sioituserä.... Tainnut örmiä sioituserän poroihin ja Juurikkarannantien asfaltointiin!


    • Anonyymi

      Eikö sielä ole kontion tolpat pystyssä kaupunginjohtajan tulevalle talolle?

    • Anonyymi

      Ei kai niitä tontteja kerralla varata pois. Nyt ajatellaan tulevaisuutta. Kaupunki tulee saamaan tonteista hyvät kiinteistöverot seuraavien vuosikymmenien kuluessa, Vain tyhmä näkee rahan mikä on juuri nyt kukkarossa.

    • Anonyymi

      Vai niin luulet

    • Anonyymi

      Nämä on vaihtoehdot,1.Kepun tuulipuisto alueeksi. 2.lumenkastopaikka,valumat Kivarinjokeen. 3.Riekinkangas 2.uurnalehto rikkaille tehdä.

      • Anonyymi

        Pappa örmii lumenkastopaikan.... mikä sitten liekään? Pitäähän toki lunta kastella säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa örmii lumenkastopaikan.... mikä sitten liekään? Pitäähän toki lunta kastella säännöllisesti.

        Papalla pettää pumppu kun joku ensimmäisen tontin ostaa ja alkaa rakentamaan.


    • Anonyymi

      Pappa on tietäjä.Se aina näyttää olevan oikeassa.

      • Anonyymi

        Kuka on tämä teidän pappa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on tämä teidän pappa?

        Eipä tuota nimeä kehtaa tänne laittaa, mutta Facebook kirjoitukset kyllä melkoisella varmuudella paljastaa. Samanlaista epäselvää ja kielioppivirheitä vilisevää tekstiä.


    • Anonyymi

      Melkoisella varmuudella sinä oot se poliisin juoruämmä,kaikkien naapurien kyttääjä.🤫🧚.Jännästi Nivakangas jopa unohtu.😃

      • Anonyymi

        Pappa innostuu örmimään hymiöitä, onhan se mukavampi noin itselleen vastailla.


    • Anonyymi

      Siihen kaupunki voisi rakennuttaa pienkerrostalon.Alakertaan kahvio Tuuritupa 2.Toiseen osaan Kairan kuitu2.Ja jos vielä olisi vähän tilaa niin Pvon tuulitoimiston/Valtapuolueen jäsenhankinta konttorin.Kyllä olisi syrjäkylän Hesse Jonnet kateellisia,kun eliitillä menee hyvin.

      • Anonyymi

        Pappa osaa suunnitteluhommat, kirjoitustaidolla ei niin väliä!


    • Anonyymi

      Pappa on mun sankari, tappaa sisällä ja puutarhassa.☠️👹

      • Anonyymi

        Joko tontit on loppu?


    • Anonyymi

      Päivitys Nivankankaan varaustilanteeseen 11.4.2024 klo. 7:40: Tontteja varattavissa 17, vapaita 17. Varausprosentti kahden kuukauden jälkeen 0%. Milloin alkaa imu?

      • Anonyymi

        Olipa yllätys;) No sillä on ajateltu pelkästään suviseuroja ja yllätys, kun saavatkin alueen käyttöön


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe