Kun lukee näitä juttuja,niin osa näyttää kadehtivan hänelle tulevaa rahaa.Lopettakaa hänen seuraaminen tiktokissa niin hän ei saa rahaa.Parempi muutenkin jos ette seuraisi,niin loppuisi tuo vöyhötys siellä hänelläkin.Menisi oikeisiin töihin!
Pottukoiran seuraajat
56
1217
Vastaukset
- Anonyymi
minä ainakin olen kiinnostunut hänestä, rikas menestyvä kommee mies.
pitäisikö kiinnostua 1000€ tienaavasta haisevasta lantahaalarista kun on tarjolla 60 kilon tienestillä oleva mies?
ihmettelen kyllä miksi toiset ei saisi menestyä?
t.tyty- Anonyymi
Yllämainitussa kirjoituksessa oli mainittukin nämä kateelliset.Ilmeisesti se on tarkoitettu heille,ei ihailijoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllämainitussa kirjoituksessa oli mainittukin nämä kateelliset.Ilmeisesti se on tarkoitettu heille,ei ihailijoille.
lantahalarix?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lantahalarix?
Taitaa olla tuttujuttu teillä päin
- Anonyymi
ammatti jossa saa pimua kokeilla joka päivä + 50 kiloo euroi kuukaudes ni eikö kelpais?
- Anonyymi
ja jos kerran kokeilee äijää mitä siit, ei se homox too. suihkut on keksitty jol voi suihkutel ja rusinarubiini on akoillakii ni et olkaaha iäneti.
raha puhuu 2024 eikä automerkki!!!!- Anonyymi
kyllä silti merkilläki on merkityst siks tähti löytyy keulast ja miehet takapenkilt tarvittaes.
-ent tojomies- - Anonyymi
mut oo varuilla jos on "härkitty" krubiini niin suora vesi voi satuttaa. käytä jotain kostutettu kangaslla tjsp.
- Anonyymi
Ja 300 triljoonan aadi ei kellää semmousta ou
- Anonyymi
tuo mies on suanu enempi naista 10 päevän aakana ku nämä peräkammarin aikapojat voi kuvitellakkaa unelmis.+
yli 50 kiloo massii kuukaudes.
kysyn kuka pystyy parempaa, aivan. EI KUKA!!- Anonyymi
Onko se jokin elämän ehdoton tavoite että saa 10 päivän aika mahdollisimman paljon naista??
Joillakin on oma vaimo niin voi saada naista jopa kokonaisen vuoden tai enemmänkin.
Lieneekö tuo niin herkkua kun itse on umpitummelissa eikä kaikkia asioita edes muista.
Mieluummin selvinpäin ja naista kunnioittaen ja harvemmin kuin änkyrä kännissä ja viinalle sekä tupakalle haisevana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se jokin elämän ehdoton tavoite että saa 10 päivän aika mahdollisimman paljon naista??
Joillakin on oma vaimo niin voi saada naista jopa kokonaisen vuoden tai enemmänkin.
Lieneekö tuo niin herkkua kun itse on umpitummelissa eikä kaikkia asioita edes muista.
Mieluummin selvinpäin ja naista kunnioittaen ja harvemmin kuin änkyrä kännissä ja viinalle sekä tupakalle haisevana.Pyäuttukrora pn savpn kunikas! Kukkaa ou miin paljolo tehnny tieijän ettwen mitä joko kräkkäinme
- Anonyymi
Huuhaa tyyppi koko kääpiö!
- Anonyymi
Lähes kaikki Potun mollaajat, haukkujat ovat ehkä hiukan kateellisia.
Jos tuo alkoholin käyttö verottaa terveyttä niin kyllä se "oikea työkin" verottaa terveyttä. Hyvin harva sitä eläkkeelle terveenä jää. - Anonyymi
60 kiloo rahoja taskuun kuukaudessa ja eri tavara joka päivälle, ei mahda lantahaalari poikaset pystyy😅
- Anonyymi
Mänehän nyt pottu muualle ihtees kehumasta 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mänehän nyt pottu muualle ihtees kehumasta 😆
Siinä yks lantahaalari🤣🤣 perkelerunkkoo vuan sinä tuvassas siellä pakkasessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä yks lantahaalari🤣🤣 perkelerunkkoo vuan sinä tuvassas siellä pakkasessa.
Noh noh pottu. Älä tee itsestäsi enempää pelleä kuin jo oot 😅😅
- Anonyymi
Mittee ei asiallista juttelua,kun pelkkää kaverin mollaamista.Arin pitäs loppuajaksi tehdä oma subaton.
- Anonyymi
ARI ON HOMO
- Anonyymi
Ootteko tavannut mokoman öyhlttäjän?joku pikku mies.Suuret puheet Ei se mitään pilluja saa.Toivotaan verottaja muistaa,sit itkee..Työtönkö lie muuten tuben ohella?kalasta ei enää??On muuten iisalmelainen nykyään kun joutuu ulos Kiurun talosta..se näkyi videoilla ei tartte niistä.Julkinen video oli.
- Anonyymi
pien mies mutta kurkipotkulla yli 3 viiteen männöö,tukka lähtöö.
- Anonyymi
1m 30cm pituutta tällä ruttopotulla
- Anonyymi
On tavattu. Jotain siinä vinkui, mutta pikkuläpsystä tipahti kanveesiin.
- Anonyymi
ette pysty estää sitä
- Anonyymi
rotat on pesiytyny modern estäen den
- Anonyymi
Miten tonttu kiertää ulosoton?
- Anonyymi
harteet levveenä mennee läpi rupusakista, mutta uhhoojaksi nämä pellet päätyy. kuten aina.
- Anonyymi
Sääliksi käypi koko supaton.Ovatko unohtaneet ,että kottiinkin pittäis palata.Tulleeko runnilta sitten kovvoo liveä.
- Anonyymi
tulloo älä hättäile. se on suomen suurin striimoja ja 60 kilo€ taksussa.
- Anonyymi
katteellissuus näkkyy taimmaasseen asti😅😅😅😅😅
- Anonyymi
nii tekkee ok
- Anonyymi
Netis luki viros kirjoilla,mihin verot maksaa?vai maksaako veroja ensinkään?verot taas suomal.huonoosaiset maksaa veronkiristyksenä.Ei ole omaa asuntoa,huono vanha aadi.Missä se rikkaus on,ei ainakaan pääkopassa.Pojatkin haluaa lukioon tulevaisuudessa.Lopetin seur.tuo vanha minä minä ukko on pohjanoteeraus koko iisalmelle.Julkinen hahmo.
- Anonyymi
Mistä se ulosottomies ottaa jos ei ole mitään ulosmitattavaa? Eiköhön noita tilejä mihin massit kerää saa semmosista maista mihin ei ulosottomiehen käsi yllä. Sitten vaan vinguttelee pankkikorttia misttä päin maalimaa vaan ja nauraa paskasesti. Uhkasakkojakin voi laittaa vaikka miljoonan kun ei ole mistä periä. Siinä saa kirjoitella mitä lehdet haluaa mutta pottu vaan porskuttaa ja tekee tiliä.
- Anonyymi
Kyllä ne kuule perii saatavansa. Ei vaan ole vara silloin Suomessa asustella.
Velkoja ei pääse karkuun.
- Anonyymi
Audi lähtee ulosottoon välittömästi kun johtaja kotiutuu
- Anonyymi
Luulisin, että ulosotolle on enemmän haittaa kuin hyötyä jostain loppuunpoljetusta ja ruosteenraiskaamasta autonraadosta.
- Anonyymi
Mitenkä se ulosottomies perui saataviaan jos ei ole mistä ottaa. Suomitili tyhjö, ai omasta kuin kuin vaatteet päällä. Onkohan auto ja vene omissa nimissä. Ei niitä ulosmitata vaikka niillä ajelee jos ne on jonkun muun. Aika kynnetön on ulostotto kun ei siitä linnankaan joudu jos ei ole velkoja maksaa eli kertokaa jos joku tietää konstit millä ulosotto pistäisi potin koville? Herra vaan nauraa paskasesti.
- Anonyymi
Velallisen epärehellisyys eli uo tekee (kait) rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velallisen epärehellisyys eli uo tekee (kait) rikosilmoituksen.
Ja sitten kun tutkitaan niin homma jää siihen. Tulot ulkomailla niin kovin huonosti suomen lait koskettaa. Suomessa varaton mies niin siitä on huono velkoja maksaa vaikka kuin kateelliset tekee ilmotuksia.
- Anonyymi
mestari nauttii kylmistä drinkeistä, oletteko huomanneet miten suupielet nauttivat kun drinnkkiä ottaa.
eilenkin vain 1300€ tuli palkkaa päivän kun kävi seikkailemassa baarissa, unohtamatta kuukausittain maksettavaa ylimääräistä 60 k bonusta.
nauttii mestari. - Anonyymi
Pottu se nöyryytti liivikalluja👍
- Anonyymi
Ja otti pataan nuorisolta
- Anonyymi
ja nyt nauttii,trongmama huolehtii sätissä
- Anonyymi
Ei sil oikeesti mitään masseja ole.Viimeisin video mitä pärskii siin niin et jerrykin lähtee ökkäilemään.Tervettä onko..Mitä ihmeen kadehtimista tossa on..??ei mitään Huuhaata kaikki.Ja te uskotte.Itse sanoi kaikkee se leipä elättää,no niinpä..
- Anonyymi
Nyt mentiin inhimillisenpään suuntaan mikä olikin parasta perunaa aikoinaan Anteeksi pyyntö video julkinen.Kohta 42v ukko voisi alkaa käyttäytyy kuin ikäisensä ,nuorten jolppien kanssa on omat juttunsa.Ei vanhukset aja räminä putki audeilla,popista niin et paaslahti kaikuu.Roolimalli nuorille,mutta myös omille muksuille,aikuistu.
- Anonyymi
Nyt uusimmilla videoilla käynyt selkeäksi,Virossa kirjoilla.Kalastusvideoita kohta enpä kato niitä.Ei kiinnosta veneet eikä kalastus.Meil oli merellä kaksikin pulpetti venettä,kajuutassa tilaa 6lle nukkumapaikat toisessa,toisessa 4lle.Soutuveneelläkin olin merellä vieläpä laiva reitillä.Saako kalastamalla edes leipää pöytään.Muuta ammattia onkokaan.?
- Anonyymi
Paljoko pottukoira on pitkä?
- Anonyymi
151cm
- Anonyymi
Onko mitattu joskus armeija-aikana? 20 - 40 vuodessa ihminen ehtii jo "painua kasaan".
- Anonyymi
Jakkaralla seisten ja sulka päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakkaralla seisten ja sulka päässä.
Aivan sama, onko ihminen metrin vai kaksi vai siltä väliltä.
Pääasia on ihmisen pää ja miten sitä käytetään.
- Anonyymi
rahoja on, onko teillä?
- Anonyymi
Kohta tulloo taloon koiranpenikka.Kukaan ei myy kunnon koiraa potulle.
- Anonyymi
Laittomalla veneellä ajeloo,kun ei rekisterinumeroita kyljessä.Ei voi laitttaa ,kun trafin sivuilta näkee,kun vene on rekisteröity.Olisko mikan nimillä.
- Anonyymi
Koira on kyllä ihana.Kun muistaa saken kasvattaa lempeästi.Mut rahahommaen usko,itekki sanoi nyt totuuden eräällä videollasn,nyt ampu yli tuo pappiramattu ytbideo.Talossa kummittelee tuon tiesin jo kevät talvella kummitustalo.Kun ei itse demonia manais vaan jos yrittää manata ilmeisesti.Siinnä ei Raamatut auta,repii yöllä naarmut jalkoihin.Jne.On Suomessakin noita yliluonnollisuuksia.En suosittele yöpymään niissä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579