Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Veikkaus kaupan kassalla

Anonyymi-ap

Niin monet kerrat kun itse ja moni muu, seistään sulavien pakasteiden, töihin tai vaikka kotona odottavan kipeän lapsen luo kiireen kanssa siinä kassajonossa parhaillaan jo puolta tuntia kun siinä tarkistetaan veikkausta, tehdään veikkausta, pistäppä sitä vielä parilla eurolla ja kun on saatu maksettua niin ai unohdin että piti ottaa vielä sitä ja tuota porukkapeliä. Ja ketään mollaamatta mutta yleensä iäkkäämpää väkeä niin muutenkin hidasta... Oisko mitää ideaa mihin vois ottaa yhteyttä että jos vaan yhellä kassalla ois, sais ne ei veikkaajat ostaa ostoksensa ilman että tarvii päivää jonottaa. Koska mielestäni on kauppa, ei veikkausmyymälä.

69

1542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene itsepalvelukassalle

      • Anonyymi

        Siinäpä se olikin ohje. Mihin itsepalvelukassalle. Eihän niitä ole kuin harvoissa paikoissa. Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Perheellisellä ihmisellä varsinkin on aina kiire ja pakasteet on myös aika määräävä tekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se olikin ohje. Mihin itsepalvelukassalle. Eihän niitä ole kuin harvoissa paikoissa. Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Perheellisellä ihmisellä varsinkin on aina kiire ja pakasteet on myös aika määräävä tekijä.

        No menee niihin paikkoihin missä se on ja lopettaa ruikuttamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se olikin ohje. Mihin itsepalvelukassalle. Eihän niitä ole kuin harvoissa paikoissa. Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Perheellisellä ihmisellä varsinkin on aina kiire ja pakasteet on myös aika määräävä tekijä.

        Pitää valita kauppa missä on itsepalvelukassa se kun jonotella muualla


    • Anonyymi

      ylihitaille vätys wanhuksille omat hidastelu kassat..

    • Anonyymi

      Käsitellään samalla sitä, miten tympii odotella muutaman ostoksen kanssa, kun edellä menevä tuskastunut perheenäiti täyttää liukuhihnaa täydestä ostoskärrystä. Voisko niitä ostoksia tehdä vaikka joka päivä penemmillä ostosmäärillä, niin sujuis se minunkin lottoaminen vähän vikkelämmin. Siihen jäät vielä pakkaamaan, kun minä jo rahalappusten kanssa olen parkkipaikalla. Kuka on se hidastuttaja?

      Pakasteille on omat kassinsa keksitty. Niihin, kun laittaa altaasta suoraan, niin eipä ehdi kylmäketju katketa. Ei ole ainakaan minulle tuottanut ongelmaa käyttää omaa kylmäkassia tai kylmälaukkua jo myymälän puolella. Kassalla "piipataan" kaikki ostokset jouhevasti eikä pakkaamiseen kulu ylimääräistä aikaa.

      • Anonyymi

        Mene itsepalvelukassalle. Haapaveteläisten järjenjuoksu on kovin mystistä, kun oikein haluamalla halutaan jonottaa kassalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itsepalvelukassalle. Haapaveteläisten järjenjuoksu on kovin mystistä, kun oikein haluamalla halutaan jonottaa kassalle.

        Ai, voiko nykyään pistää loton vetämää, itsepalvelukassalla? Missä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, voiko nykyään pistää loton vetämää, itsepalvelukassalla? Missä päin?

        Netissä arvon vetelä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itsepalvelukassalle. Haapaveteläisten järjenjuoksu on kovin mystistä, kun oikein haluamalla halutaan jonottaa kassalle.

        No entäpä jos on tuotteita joita ei voi maksaa itsepalvelu kassalla, esim miinuslappuisia. Että mieti vaan omaa järjenjuoksuas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entäpä jos on tuotteita joita ei voi maksaa itsepalvelu kassalla, esim miinuslappuisia. Että mieti vaan omaa järjenjuoksuas.

        En ookaan köyhä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ookaan köyhä

        Joo, etkä polta tupakkaa, etkä juo kaljaa tai situkkaa ja maksat kortilla. Hyvä Poka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, etkä polta tupakkaa, etkä juo kaljaa tai situkkaa ja maksat kortilla. Hyvä Poka!

        Kiukuttaako köyhää punalappujen poimijaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itsepalvelukassalle. Haapaveteläisten järjenjuoksu on kovin mystistä, kun oikein haluamalla halutaan jonottaa kassalle.

        Mutta kun kaikki eivät käytä alkohoolia. Nimittäin itsepalvelukassoja kehoitetaan käyttämään humalassa. Se automaattihan sanoo aina lopuksi että kiitos KÄNNISTÄ ja tervetuloa uudelleen.


      • Anonyymi

        Jokaisella on omanlaisensa tilanteet ja tarpeet. Voi olla, että sillä perheen äidillä on puoliso reissutyössä ja pääsee siksi harvemmin kauppaan. Ja koitappas itse jaksaa muutaman ostoksen vuoksi pukea erinnäinen määrä lapsia vauvasta leikki ikäisiin kiukuttelijoihon joka päivä ja ahtaa autoon, pystyä tekemään ostokset siinä lapsia paimentaen ja vauva tuskastuu talvivaatteissa sisällä. Tuskin tulisi sinullakaan tehtyä tuota ponnistusta useasti viikossa vain, jotta ostosten määrä olisi perässä jonottavaa ajatellen pienempi. Sitten sopeutat kauppareissut lasten pöiväunitarpeisiin ja ruuanlaitto- tai imetyd rytmiin. Ensikerralla tarjoudu kantamaan autolle sen tuskastuneen äiti ihmisen ostoskassit tai edes hymyile hänelle kannustavasti.

        Jokaisesta meistä tulee myös vanha joskus ja toiminta kestää kauemmin. Usko pois, kyllävanhukset stressaa sitä kiireellä toimimisen painetta kassalla, uutta tavaraa pukkaa päälle ennen kuin nyorempikaan ehtii kunnon ruokaostokset kasseihin pakata.

        Veikkaus tuo iloa niille, ketkä pelaa. On varmasti myös ihmisiä, joille myyjän kanssa vaihdetut vähäiset sanat saattaa olla päivän ainoat puheet toiselle ihmiselle.

        Ja ne pakasteet voi laittaa toki pakasteille tarkoitettuun kuljetus kassiin. Itse olen päästänyt jonossa ohi ja mennyt taaemmas vanhuksen tai pikkulapsiperheen jonotellessa. Vanhus ei jaksa seisoa kauan, jo ostosten haku on hänelle ponnistus. Sokos on laittanut istuimen keskelle kauppaa, siinä vanhus voi puolessa välissä huokaista, hienosti tehty. Ei se meiltä nuoremmilta ole paljoa pois, jos annetaan vanhuksen mennä aina ensin ja hänellekin hymyillään kannustvasti ja autetaan jos näyttää tarvitsevan ja huolivan apua.

        Miksi kaikki on aina toistensa kimpussa. Aina hirveä kiire ja sietokyky ja ystävällisyys matalalla erilaisia ihmisiä kohtaan. Me voisimme lisätä onnellisuutta ja hyvinvointia huomattavasti vain olemalla kilttejä toisillemme. Ja mikä ilo on huomata, kun sattuu se hyvä tulemaan omalle kohdalle. Ehkä juuri silloin mustan puseron päivänä, kun pienikin kiva asia tuntuu todella hyvältä ja tuntuu ihan nostavan omaa arvoa ihmisenä. Annetaan se arvo toisillemme. 🇫🇮👍


      • Anonyymi

        Minä jos näen kassajonossa takanani jonkun nuoren ihmisen joka on vaan pari tavaraa maksettavana niin annan aina mennä edelleni jos minulla on viikon ostokset kärryssä jotka ottaa hieman enemmän aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itsepalvelukassalle. Haapaveteläisten järjenjuoksu on kovin mystistä, kun oikein haluamalla halutaan jonottaa kassalle.

        perusta oma kauppa ei tarvitse jonottaa eikä valittaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        perusta oma kauppa ei tarvitse jonottaa eikä valittaa.....

        Haapaveteläisen järjenjuoksun näette tässä. Kun on nimen omaan kerrottu, miten ei tarvitse jonottaa eikä valittaa, niin haapavetelä kääntää asian niin, että tässä jonotetaan ja valitetaan.


    • Anonyymi

      Olisipa vielä Ärrä. Odotin 15 min. että saan paniinin ja kahvin.. yksi lappu kerrallaan

    • Anonyymi

      Varmaan osasyy ärrän kanattamattomuuteen kun nettiin siirty pelaaminen

    • Anonyymi

      Vaatikaa kauppiaalta että kaupassa on oltava erillinen veikkaus piste niin ei hidasta kassojen toimintaa.

      • Anonyymi

        Aloittaja paljasti nyt osaltaan, kuinka Haapavesi ON ikärasistinen paikkakunta.

        Vain lapsiperheillä on oikeus elää.

        Että kehtaatte vanhoja, niitä veronsa maksaneita ja ilman tukiaisia koko elämänsä työtä tehneitä pilkata ja ajaa tieltänne . Unohtuiko, mistä ruokarahanne tulevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja paljasti nyt osaltaan, kuinka Haapavesi ON ikärasistinen paikkakunta.

        Vain lapsiperheillä on oikeus elää.

        Että kehtaatte vanhoja, niitä veronsa maksaneita ja ilman tukiaisia koko elämänsä työtä tehneitä pilkata ja ajaa tieltänne . Unohtuiko, mistä ruokarahanne tulevat?

        ME tehdään töitä jotta TE saatte eläkkeenne. Niin hyvin olette asiat aikanaan itsellenne pelanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ME tehdään töitä jotta TE saatte eläkkeenne. Niin hyvin olette asiat aikanaan itsellenne pelanneet.

        Miten sitten oli kiireisellä ,perhetukia nauttivalla perheenisällä aikaa haukkua
        vanhoja, hitaita ihmisiä netissä klo 11.24.08.

        Menisit töihin js elättäsit etes perhees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten oli kiireisellä ,perhetukia nauttivalla perheenisällä aikaa haukkua
        vanhoja, hitaita ihmisiä netissä klo 11.24.08.

        Menisit töihin js elättäsit etes perhees.

        Mistä tiedät että kyseessä on isä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja paljasti nyt osaltaan, kuinka Haapavesi ON ikärasistinen paikkakunta.

        Vain lapsiperheillä on oikeus elää.

        Että kehtaatte vanhoja, niitä veronsa maksaneita ja ilman tukiaisia koko elämänsä työtä tehneitä pilkata ja ajaa tieltänne . Unohtuiko, mistä ruokarahanne tulevat?

        En ole perheellinen ja itse tienaan ruokarahani. Minulla ei ole mitään vanhuksia tai ketään muutakaan vastaan mitään, pointti oli se että miksi jokainen kassa pitää tukkia sillä veikkauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole perheellinen ja itse tienaan ruokarahani. Minulla ei ole mitään vanhuksia tai ketään muutakaan vastaan mitään, pointti oli se että miksi jokainen kassa pitää tukkia sillä veikkauksella.

        Edelleenkin kaupassa on vain yksi kassa, joka ottaa vastaan veikkauksia. Valinta on sinulla minkä kassan valitset. Kärsi valintasi seuraukset, jos veikkaus-kyltti jäi huomioimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin kaupassa on vain yksi kassa, joka ottaa vastaan veikkauksia. Valinta on sinulla minkä kassan valitset. Kärsi valintasi seuraukset, jos veikkaus-kyltti jäi huomioimatta.

        Edelleenkin esim Haapaveden s-marketissa kaikilla kassoilla voi veikata. Että turhaa tuut iniseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin esim Haapaveden s-marketissa kaikilla kassoilla voi veikata. Että turhaa tuut iniseen.

        Ei muuten voi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten voi!

        Kyllä muuten voi. Juuri seisoin s marketin kassajonossa ja muistin nähneeni tämän keskustelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja paljasti nyt osaltaan, kuinka Haapavesi ON ikärasistinen paikkakunta.

        Vain lapsiperheillä on oikeus elää.

        Että kehtaatte vanhoja, niitä veronsa maksaneita ja ilman tukiaisia koko elämänsä työtä tehneitä pilkata ja ajaa tieltänne . Unohtuiko, mistä ruokarahanne tulevat?

        Silloin kun minun muksut oli pieniä ja oli pakko ottaa mukaan kauppaan niin tein selväksi jokaiselle että kun kauppaan mennään niin siellä ei juoksennella, eikä kosketa tavaroihin vaan kuljetaan äidin vierellä kiltisti, ei tarvinnut koskaan tuntea että heistä olisi ollut vaivaa mitenkään, kilttiä olivat.. joten kyllä se niin on että jokainen asiakas on saman arvoinen ostajana, ja jos ihminen on joustava niin voi päästää edelleen sellaisen jolla on hermot kireällä ja lapsia jotka ei kuuntele mitä niille sanotaan. Kovasti syytellään että lapset pitkästyvät jonossa ja pienin tuskastuu kuumissa vaatteissa. Ne ovat asioita mitä
        Pitää ajatella ennen kauppaan menoa , lapset opetetaan ymmärtämään että jonoja on ja silloin pitää osottaa, ja vauvan voi pukea niin että sisällä voi hieman vähentää vaatetusta ja ennenkaikkea syöttää vauva ennen kauppaan menoa. Ei se niin ole että maailma pyörii toisten lasten ympärillä ja pitäisi kosåvasti ottaa huomioon että lapset pitkästyvät jonossa . Silloin kun lapsella on rajat ja sanottu miten käyttäydytään niin heistä ei ole mitään vaivaa.
        Jokaisen on saatava maksaa ostoksensa vuorollaan , niin se vaan on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten voi!

        No ei kai kukaan kauppias niin tyhmä voi olla että laittaa joka kassalle veikkaukset. Riittää kun se on yhdellä kassalla ja siinäkin ilmoitus mikä kassa ottaa vastaan.
        Ja sitten nämä veikkaajaa. Miksei ihmiset veikkaa kotonaan !miksi on kauppaan mentävä sitä tekemään. Itse olen veikannut jo kauan netissä ja hyvin toimii ja voittokin tulevat aina heti minun veikkaus tililleni .
        En ymmärrä miksi joku vielä nykyaikana haluaa mennä kauppaan veikkaamaan kun mahdollisuudet on veikata kotonakin


    • Anonyymi

      No kiireinen bisnes rouva voi hoitaa asiansa niin ettei rahvas ole häiritsemässä . Valinta kysymyshän se on niin voi pitää saarnan kotona pennuilleen ja ukolleen jos vituttaa .

    • Anonyymi

      Tärkeintä on näyttää kiireiseltä lauloi joku biisinikkari aikoinaan. MINÄ, MINÄ, MINÄ , kiireisimmät työntelee toisten ostoksia sivummalle KIIRE, KIIRE KIIRE.
      Ajankäytön hallinta täysin hukassa jos ei muutamaa minuuttia jouda kassajonossa odottamaan. Paskan tärkeänä valitetaan milloin mistäkin.

    • Anonyymi

      Pakkoko se on siihen kassalle mennä missä veikkauksia otetaan vastaan. Se on yleensä "ykköskassa" siinä tarkoituksessa ja se on veikkaus-kyltein osoitettu, niin että silimä kätteen ja ennakoimaan.
      H-H ei tieten ota veikkauksia, joten voi ihan miettiä sitä vaihtoehtoa kauppakohtaisesti.

      Niillä veikkausvaroilla pyörii moni teijänkin perheen asia, joten älä nyt veikkaajille suutu. Kansanterveyden kartuttajille.

      • Anonyymi

        Jokaisella kassalla Haapaveen s-marketissa voi veikata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella kassalla Haapaveen s-marketissa voi veikata.

        Korkeintaan yhessä saarekkeessa eli kahella kassalla. Tarkistappa vain..


    • Anonyymi

      Aloittajan perusajatus on ihan oikeanlainen.
      Toisaalta ymmärrän kyllä sitä veikkauksen jättäjääkin.

      Ei kaikilla ole nettiä jolla voi veikata ja kun ja jos on paljon lipukkeita tarkastettavana ja muutenkin niin ottaahan se aikaa. Jos vielä paljon asiakkaita muutenkin.

      Kehittämisen paikka. Isommissa kauppapaikoissa on Infotiski, josta voi veikkaukset jättää ja muutenkin asioida. Haapavedellä ei vain taida olla tätä varten asiakaskuntaa tarpeeksi.

      Ylivieskan Cittarissa näyttää olevan kanssa jossa on se infopiste samassa, eli tietää siihen mennessä että saattaa olla hitaampaa.

      • Anonyymi

        Tyhmää se on täällä asiakkaita haukkua, KPO n vikahan se on, jos se ei osaa eikä halua asiakaspalveluaan järjestää toimivaksi.

        Miksei aloittaja osoittanut viestiään KPO lle, vaan haukkuu kunnialliset asiakkaat, jotka toimivat oikein noissakin nurkissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmää se on täällä asiakkaita haukkua, KPO n vikahan se on, jos se ei osaa eikä halua asiakaspalveluaan järjestää toimivaksi.

        Miksei aloittaja osoittanut viestiään KPO lle, vaan haukkuu kunnialliset asiakkaat, jotka toimivat oikein noissakin nurkissa!

        Myymälän vika, jep.


      • Anonyymi

        Mutta jos heillä on kännykkä niin silläkin sujuu veikkaus hyvin. Mutta suurin syy siihe; ettei veikata netissä on se että pelätään niin kovasti kaikkea mitä netissä eikä uskalleta avata peli tiliä mutta omakanta on uskallettu avata , siis ihan sama asia sinänsä .
        Vanhemmat voisivat ehkä opetella ja pyytää asia lapsiltaan tai lasten lapsilta , he opettavat ihan mielellään, sillä en usko että oikein monta vuotta enään voimkaupassa veikata edes se on niin että kaupassa ostetaan ruokaa pääasiallisesti, siksi se on olemassa . Meidän kaupungin osassa ovat lopettaneet kokonaan veikkaukset kaupoissa. Joten ottakaa ja opetelkaa netti veikkaus netissä voi myös raaputtaa arvaakin jos ostaa sen sieltä .


    • Anonyymi

      Aikaa aikaa kutakin. Ei sinne kukaan ole loppuelämäksi eikä yöksi jäänyt. Kyllä sieltä kotiin on kaikki päässyt. 🤗

    • Anonyymi

      Jos et veikkaa et voi voittaa .

    • Anonyymi

      Pelkääkö ihmiset noita itsepalvelukassoja?? Monesti hirvee jono kassalla ja ip kassat ihan tyhjiä. Suosittelen testaamaan IP kassaa, on nopea ja helppo käyttää.

      • Anonyymi

        KPO n vika.
        Joku tytteleistä voisi seistä opastamassa, että ip- kassat saataisiin sisäänajettua.


      • Anonyymi

        Valitsen kassan, jossa on myyjä. Toivon ettei koneet vie ihmisiltä työpaikkoja. Asioin mieluummin ihmisen, kuin koneen kanssa. Myyjältä voi tarvittaessa kysyä asioita, koneelta et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsen kassan, jossa on myyjä. Toivon ettei koneet vie ihmisiltä työpaikkoja. Asioin mieluummin ihmisen, kuin koneen kanssa. Myyjältä voi tarvittaessa kysyä asioita, koneelta et.

        Eivät kassat yleensä osaa vastata mihinkään.

        Ja jos joskus jää joku kurkunpätkä punnitsematta, itse saa juosta takaisin, kuten koneeltakin.


      • Anonyymi

        Ei pelkää, mutta ne on haapavetelille liian vaikeita käyttää. Aina kun näet jonkun itsepalvelukassalla, niin tiedät että se on tavallista vetelää fiksumpi.


      • Anonyymi

        Minä ostan asioita mitä ei ole skannattu itsepalvelu kassaan siksi menen tavalliselle


    • Anonyymi

      On teillä sitten vitun pienet murheet.

      • Anonyymi

        me persut ollaan tämmösiä.joka asiasta naristaa


      • Anonyymi

        Mee töihin pummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        me persut ollaan tämmösiä.joka asiasta naristaa

        17:13
        Puhu vain omasta puolestasi äläkä persujen puolesta, trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:13
        Puhu vain omasta puolestasi äläkä persujen puolesta, trolli.

        Hän ei kuitenkaan homostele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei kuitenkaan homostele.

        Eikös kaupassa ole palaute laatikko,tai voi kai kassalle sanoa terveiset..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kaupassa ole palaute laatikko,tai voi kai kassalle sanoa terveiset..

        Juu, kaupan vika. Ja Edustajanne. Jos pappishenkilö ei veikkaa? tulisi edustajanne kuitenkin huolehtia kaikkien jäsenten asiat.

        Ei ole hoksanneet, tai piitanneet, vaikka ABC - suurimman Veikkauspisteen lakkauttivat


    • Anonyymi

      Jos et veikkaa et voi voittaa .

    • Anonyymi

      Mikset veikkaa netissä niin ei tartte jonottaa.
      Itse olen jo neljättä vuotta veikannut ja lotonnut netissä hyvin vaivatonta ja ei tartte tuntea kenenkään hengitystä niskassa .en enää kyllä vaivautuisi edes menemään kauppaan jonottelemaan , että saisi jättää kuponkinsa , kun sen voi tehdä ihan vaan omassa kodissaan

      • Anonyymi

        Nykyäänhän tehhään kaikki ja varsinki mainostettaa
        ja pakotettaan tekemään kaikki KOTISOHVALLA.

        Todellakaan EI KIITOS.


    • Anonyymi

      Menkää hakemaan kaljaa!!

    • Anonyymi

      Jos et veikkaa et voi voittaa .

      • Anonyymi

        Haapavetisillähän on oma äänestetty edustajansa KPO ssa.

        Miksi ette käänny hänen puoleensa ??

        Edustajahan on etujen ajamista varten , paikallisten, niin
        KPO antaa ymmärtää, vai kenen eduista on kysymys ?


    • Anonyymi

      Jos et veikkaa et voi voittaa .

      • Anonyymi

        Valittaminen kannattaa aina.


    • Anonyymi

      Jos et veikkaa et voi voittaa .

    • Anonyymi

      Kaikki olette joskus vanhoja, ei mene niin kuin siellä yhdessä paikassa!!

    • Anonyymi

      Jos et veikkaa et voi voittaa .

    • Anonyymi

      Jos et veikkaa et voi voittaa .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe