Mikä on kun koko ajan kusettaa?

Anonyymi-ap

Jo muutaman vuoden ollut tämä rasittava vaiva. Eli vaikka en olisi juonut koko päivänä paljon mitään, niin mulla tulee tiheästi kusihätä ja myös kusimäärät tuntuvat suht isoilta siihen nähden, etten todellakaan juo paljoa.

Lääkärissä olen käynyt useaan otteeseen, mitään häikkää ei löydy mistään. Kreatiniini on normaali, virtsanäytteet normaalit, paastosokeri ja pitkäsokeri normaalit. Ei sukupuolitsyteja enkä raskaanakaan ole. Ainoastaan kalium on olöut jatkuvasti liian alhainen jo vuosia mutta sillekään ei ole löytynyt mitään selitystä (otettiin lisää labroja ja selvitettiin onko munuaisissa häikkää jo ennen tämän kusivaivan alkamista, ei ollut, ehkä pitää nuo kokeet otattaa uusiksi tuon kusella juoksemisen takia?) ja sitä hoidetaan aina tarvittaessa kaleoridilla.

Löytyykö täältä kohtalotovereita? Ongelma on siis nimenomaan se, että sitä kusta tulee paljon, ei siis ole vain tunne että kusettaa vaan sitä tavaraa oikeasti tulee paljon ja tiheästi vaikken olisi juonut kuin pari pientä lasia vettä päivässä. Ja ongrlma luonnollisesti pahenee vielä entisestään jos erehdyn juomaan yhtään ylimääräistä. Tämän takia pidän itseäni suorastaan pienessä nestevajeessa koko ajan, ettei tarvitsisi asua vessassa.

4

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minulla ollut samaa ongelmaa. Joku kirjoitti, että kouluta rakkoasi, kotioloissa. Jos käy liian usein pissalla, voi tulla kierre, että pitää käydä useammin. Nyt, kun menen kaupungille, käyn jossain tavaratalossa pissalla. Kerran meinasi käydä hullusti. Rahakkeella toimiva wc ei toiminutkaan. Aloin hätäpäissäni rukoilla. Sitten ovi kuitenkin aukesi. Että jos lähtee jonnekin, vältan paljoa juomista, eritoten kahvin. Nyt kun olen 71-vuotias, ikäkin tekee asiaa. Olen alkanut pärjäillä. Illallakin juon varmaan vähemmän, koska ei tarvi yöllä käydä wc:ssä

      • Anonyymi

        Tässä on vain se outo puoli, että mulla on myös sellaisia päiviä ettei ole mitään ongelmaa ja voin pidätellä tuntitolkulla eikä ole mitään sen kummempaa kusihätää edes. Mutta sitten tulee vähintään pari kertaa viikossa näitä päiviä että saa laukata yhtenään ja kusta valtavia määriä eikä pysty kauaa pidättämään. Olen itse vasta kolmikymppinen.


    • Anonyymi

      Tietenkin käytät jo vaippahousui! Itse käyttänyt niitä vuosia. Vuoto jatkuu 7/24. Mun on nukuttava selälläni.
      Silloin nysä kastelee mahapuolta.

      Kysyin itseäni puolta nuoremmalta naiselta, onko heilläkin sama onkelma. Tietty, se tiuskaisi - rakkovikahan se on, eikä genitaalijuttu.

      • Anonyymi

        En itseasiassa käytä. Ei ole vielä koskaan käynyt vahinkoa, mutta se lienee vain ajan kysymys. Aikalailla olen joutunut kotiin linnoittautumaan tämän takia. Ja olen vielä tosi nuori, kolmikymppinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      93
      1865
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1512
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1025
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      884
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      758
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      721
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      706
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      701
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe