Kulta. Rakas. Muru. Omani. Halaus. Nenät vastakkain. Anna suukko kun ilma on kylmä niin lämmittää. Sitä mitä tykkäisit tehdä nyt niin tehtäisiin yhdessä, ihan mitä haluaisit että tulisit vain hyvälle tuulelle.
Hyvää iltaasi
22
527
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin sulle. Vastasin kuin hälle.
- Anonyymi
Ihana postaus jollekkin. Pidä hyvä ilta sinäkin.
- Anonyymi
Upea aloitus tuo ois ihan super kivaa... 😊💗
- Anonyymi
Ihan samaa mitä sinäkin tekisit, ruokaa? Siivoamista, leipomista...ihan mitä vaan. 😊💕
- Anonyymi
Oohhh😮
WoWittaa ja Wemputtaa? Harrastaa haureutta samalla kun pelataan?
Tosin olen melkein aina hyvällä tuulella. Niin ei tämä sitten onnistu.
Eikä tämä minulle ollutkaan. Kas siinä pohdintaa.- Anonyymi
Nii
Oon ollu huonolla tuulella
- Anonyymi
Kotikokkii ruokaa tehdes voi lämmitellä takaapäin naku naku keittiös UUUHH
- Anonyymi
Ihanaa kun edes ajattelet noin toisesta ihmisestä. Ensin on sulatettava jää, jotta olisi edes mahdollista tulla hyvälle tuulelle. Se vaatisi tietenkin paljon lämpöä ja rakkautta. Hyvää iltaa kauniille naiselle.
- Anonyymi
Et kai niin jäässä ole. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai niin jäässä ole. 😊
Voi kun tietäisit. Siinä mielessä elämä on hienoa, että hetkessä voi alkaa keho heräämään aivan kuin kevään ihme.
- Anonyymi
Morjesta Aaapo Raatiniemi nuppulinnalainen wona korsteeni
- Anonyymi
Curpää voiton cerceen ja silleen portto-pasi
- Anonyymi
Kiitos silti
- Anonyymi
Että autoit näkemään eteeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että autoit näkemään eteeni
Ole hyvä metsäsianvittunaama
- Anonyymi
Minusta aloitus on kamala.
- Anonyymi
Ala-asteikäisen sellainen rallatus tulee mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala-asteikäisen sellainen rallatus tulee mieleen.
Rallattelee Raaatoniemen Tuomo
- Anonyymi
Enpä ole mitään menettänyt kun en ole ketjuja lukenut! Onko tää palsta nykyisin Kiipulan kehareiden valloittama?
- Anonyymi
Ehkä näin 💋
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642