Sekä palsta että taloyhtiö ovat ihastuttavan rauhallisia, kun veivät törkyturvan suljetulle.
Homma vaati 6 henkilöä kun 4
piti kiinni raajoista 1 päästä ja 1 aukoi ovet. Mylvintä pelotti lähialueen lapsia ja vanhuksia.
Operaation jälkeen porraskäytävä tuli pestä ulosteista ja tuulettaa. Ei varmasti palaa tähän rappuun.
Hoito auttoi
10
303
Vastaukset
- Anonyymi
Ai nyt Sauna Timppakin vietiin, noh olihan tämä odotettavissa. Neuroleptejä turpa täyteen, niin kyllä se siitä vielä.
Kieltämättä epäilyttävän hiljainen on tämä palsta kun pörröpäinen törkyturpa on viety lukkojen taakse kauhoittumaan viranomaisten toimesta
- Anonyymi
Minäki ihmetelly, että miten täällä on niin poikkeuksellisen hiljaista jo toista viikkoa!
- Anonyymi
Se vain on karu fakta, että rappioalkoholisteja tulee ja menee, niitä kupsahtelee yhtenään ja aivan kokoajan. Käymään vaan tänne on tultu, eikä olemaan..
-faktaa vakioista Anonyymi kirjoitti:
Se vain on karu fakta, että rappioalkoholisteja tulee ja menee, niitä kupsahtelee yhtenään ja aivan kokoajan. Käymään vaan tänne on tultu, eikä olemaan..
-faktaa vakioistaNäin on. Sain juuri viestin korvanappiini että palstan kiistaton kuningas on taas laskeutunut tänne rahvaan pariin täydessä terässä kun on viikon huilannut tukevasti lääkittynä oys osasto 78 liinavaatevarastossa. Lääkäri antoi vapauttavan päätöksen kun huomasi tämän fyysisesti rajottautuneen henkiset mittavat kyvyt joilla savusti koko osaston tyhjäksi oikeista potilaista
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Näin on. Sain juuri viestin korvanappiini että palstan kiistaton kuningas on taas laskeutunut tänne rahvaan pariin täydessä terässä kun on viikon huilannut tukevasti lääkittynä oys osasto 78 liinavaatevarastossa. Lääkäri antoi vapauttavan päätöksen kun huomasi tämän fyysisesti rajottautuneen henkiset mittavat kyvyt joilla savusti koko osaston tyhjäksi oikeista potilaista
Et voi mitenkään todistaa, että oikea aito Kylmis olisi enää keskuudessamme.
Anonyymi kirjoitti:
Et voi mitenkään todistaa, että oikea aito Kylmis olisi enää keskuudessamme.
No tässähän me kirjoitellaan
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
No tässähän me kirjoitellaan
Tiedät, kuinka kuollut tämä osio on ilman Kylmistä ja sinua, joten miksi ette vain käy väittelyitänne ja dialogejanne siellä somen puolella?
Víttuako Suomi24:sta vaivaatte hömosteluillanne? Jättäkää meidät rauhaan!
-Kuolema Kylmäkädelle Ry - Anonyymi
Totta. Kuollut ja kuopattu. Elämä jatkuu..
- Anonyymi
Kupittaalla on opittu, että kärpäset pyörivät paskan ympärillä kuin sontasepot köyrivät kiljusaavin äärellä.
Kupittaalla otetaan potilas huomioon.
Saniteettitilojen käsisuihkut vaihdetaan kauhan varteen lisäksi saunassa on kauhoja riittävästi eri mallisia. Osa wc-tiloista on varustettu kahden istuttavilla pöntöillä.Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419