Hoito auttoi

Anonyymi-ap

Sekä palsta että taloyhtiö ovat ihastuttavan rauhallisia, kun veivät törkyturvan suljetulle.
Homma vaati 6 henkilöä kun 4
piti kiinni raajoista 1 päästä ja 1 aukoi ovet. Mylvintä pelotti lähialueen lapsia ja vanhuksia.
Operaation jälkeen porraskäytävä tuli pestä ulosteista ja tuulettaa. Ei varmasti palaa tähän rappuun.

10

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai nyt Sauna Timppakin vietiin, noh olihan tämä odotettavissa. Neuroleptejä turpa täyteen, niin kyllä se siitä vielä.

    • Kieltämättä epäilyttävän hiljainen on tämä palsta kun pörröpäinen törkyturpa on viety lukkojen taakse kauhoittumaan viranomaisten toimesta

      • Anonyymi

        Minäki ihmetelly, että miten täällä on niin poikkeuksellisen hiljaista jo toista viikkoa!


      • Anonyymi

        Se vain on karu fakta, että rappioalkoholisteja tulee ja menee, niitä kupsahtelee yhtenään ja aivan kokoajan. Käymään vaan tänne on tultu, eikä olemaan..

        -faktaa vakioista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se vain on karu fakta, että rappioalkoholisteja tulee ja menee, niitä kupsahtelee yhtenään ja aivan kokoajan. Käymään vaan tänne on tultu, eikä olemaan..

        -faktaa vakioista

        Näin on. Sain juuri viestin korvanappiini että palstan kiistaton kuningas on taas laskeutunut tänne rahvaan pariin täydessä terässä kun on viikon huilannut tukevasti lääkittynä oys osasto 78 liinavaatevarastossa. Lääkäri antoi vapauttavan päätöksen kun huomasi tämän fyysisesti rajottautuneen henkiset mittavat kyvyt joilla savusti koko osaston tyhjäksi oikeista potilaista


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Näin on. Sain juuri viestin korvanappiini että palstan kiistaton kuningas on taas laskeutunut tänne rahvaan pariin täydessä terässä kun on viikon huilannut tukevasti lääkittynä oys osasto 78 liinavaatevarastossa. Lääkäri antoi vapauttavan päätöksen kun huomasi tämän fyysisesti rajottautuneen henkiset mittavat kyvyt joilla savusti koko osaston tyhjäksi oikeista potilaista

        Et voi mitenkään todistaa, että oikea aito Kylmis olisi enää keskuudessamme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et voi mitenkään todistaa, että oikea aito Kylmis olisi enää keskuudessamme.

        No tässähän me kirjoitellaan


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        No tässähän me kirjoitellaan

        Tiedät, kuinka kuollut tämä osio on ilman Kylmistä ja sinua, joten miksi ette vain käy väittelyitänne ja dialogejanne siellä somen puolella?

        Víttuako Suomi24:sta vaivaatte hömosteluillanne? Jättäkää meidät rauhaan!

        -Kuolema Kylmäkädelle Ry


      • Anonyymi

        Totta. Kuollut ja kuopattu. Elämä jatkuu..


    • Anonyymi

      Kupittaalla on opittu, että kärpäset pyörivät paskan ympärillä kuin sontasepot köyrivät kiljusaavin äärellä.
      Kupittaalla otetaan potilas huomioon.
      Saniteettitilojen käsisuihkut vaihdetaan kauhan varteen lisäksi saunassa on kauhoja riittävästi eri mallisia. Osa wc-tiloista on varustettu kahden istuttavilla pöntöillä.Tervetuloa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe