Noloin tilanne

Anonyymi-ap

Mikä on noloin tilanne tai asia mitä sulle on sattunut ikävöimääsi ihmiseen liittyen ?

Palaan kommentoimaan omat noloudet myöhemmin. 😬😌

41

835

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soitin hänelle ja sanoin rakastavani, vaikka meidän välissä ei tapahtunut koskaan mitään.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­­­N­y­­m­­f­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Nähnyt mun valtavan mahan.

• Anonyymi

Tuskinpa se häntä haittasi millään tavalla.

• Anonyymi

l nainen haluaisi kovasti askarrella, mutta harmillista näkö estää, ja K naiset kokee vähän takaiskuja piakkoin. annetasnnhwkvetinnkiertäö jotta jokainen kokee kaikkea pahaa ja paskaa. saatte rakkautta sitten kunhan ensin saatte kunnolla "turpaan". ajattelen sinua Soile kuinka sytytät n tilan pian tuleen. samaan aikaan P naisen kaasu polttaa, asunnon ja talokin menee kun työpaikka lähtee alta. mutta saat jonkun körilään, voit sitten mittaa sinne 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😘😆😆😆

• Anonyymi

Ehkä se että luuli/luulee että toisellakin on kiinnostusta ja tietystihän sitä yritti selvittää ja huonosti kävi. Kiinnostukseni liiallinen tyrkyttäminen muinoin.

• Anonyymi

Samoin
        T. nainen

• Anonyymi

Kaikki ne viestit jolla epätoivosesti yritin saada jotain keskustelu yhteyttä takaisin. 🤦🏼‍♀️

• Anonyymi

Voit saada syytteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit saada syytteen.

Ei hän kyllä mitään sanonut että aikoo syytteen nostaa. 😂

• Anonyymi

Eipä mua sun ulkomuoto kiinnosta. Noista nyt kuitenkin aikaa yli 15 vuotta. Nolottaa edelleen. Että en tiedä kuka sulle kirjoitellut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän kyllä mitään sanonut että aikoo syytteen nostaa. 😂

Naura vielä kun voit. Seksuaalisesta häirinnästä voi saada linnatuomion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naura vielä kun voit. Seksuaalisesta häirinnästä voi saada linnatuomion.

Sinä sen varmaan tiedät. Eipä niissä mitään seksuaalista ole ikinä ollut. Jonninjoutavia juttuja. Ois varmaan sanonut jos viestini häiritsee jotenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sen varmaan tiedät. Eipä niissä mitään seksuaalista ole ikinä ollut. Jonninjoutavia juttuja. Ois varmaan sanonut jos viestini häiritsee jotenkin.

Viimeinen varoitus, lopeta jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä? Jätä sinä hullu mut rauhaan kuka lienet. Sulle e ole ikinä laittanut viestin viestiä. Tämä avoinpalsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos kuka niin minä voisin nostaa syyteen laittomasta urkinnasta ja kunnialouksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos kuka niin minä voisin nostaa syyteen laittomasta urkinnasta ja kunnialouksesta.

Mene hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hoitoon.

Mene itse. Teen elämästäsi h* lvetin jos haluat. V*i?tun vammane.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hoitoon.

Miksi minun pitää mennä hoitoon. Kun sinä omit minun viestejä ja häiritsen ja ahdistelet julkisesti? Ei ole sulle osoitettuja. Vai öötkö niin väjää ettet ymmärrä.

• Anonyymi

No voi voi kun ei v* ttu tommoselle rumalle,
        läskille, letrppamunalle mun viestit. Niin älä tuu avautuu. Minkä minä sille voin.

• Anonyymi

En halua edes ajatella koko asiaa, hävettää niin oma typeryyteni...

• Anonyymi

Kyllä varmasti toinen ymmärtää jos kertoo että asia vieläkin hävettää (mikä se nyt sitten sinulla onkaan). Rehellisyys maan perii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmasti toinen ymmärtää jos kertoo että asia vieläkin hävettää (mikä se nyt sitten sinulla onkaan). Rehellisyys maan perii.

Rehelliseltä

• Anonyymi

Mulla ei tule yhtäkään mieleen. Noloja tilanteita saattaa sattua ihan arkielämässäkin ja niitä on kyllä ihan turha jäädä vatvomaan.

• Anonyymi

Kertonut ummet ja lammet viestissä eikä mitään käryä kiinnostiko toisella enää tippaakaan. Sinnikkäästi jatkoin ja massapommitin viesteillä. Ap

• Anonyymi

Ehkä se, miten mä ihastelin ja kuolasin häntä ja hän työnsi mut sinne kuuluisalle friendzonelle vitsailemalla.

• Anonyymi

Koko elämäni on yks nolo vitsi kunpa kuolis pois nii yks kiusaajaporukka sais hyvät naurut

• Anonyymi

Älähän nyt! Olet arvokas.

• Anonyymi

Voi raukkaa kaikki kiusaa yhyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ketjussa ei ainakaan muut kiusaa kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti N

• Anonyymi

Olen vilautellut hänelle paikkoja, hän varmaan nauraa nyt..

• Anonyymi

Tekisit ittelles jotakin

• Anonyymi

Järkyttävä törmäily

• Anonyymi

Täh töh autolla? vai kävelet kopiksi häneen tuon tuosta vai törmäilet seiniin, puihin ja roskiksiin kun hän on lähettyvillä vai mitä? 😀 Kerro lisää..

• Anonyymi

Varmaan kun laitoin viestin ja ei vastannut. En osaa ilman viinamiehen neuvoja suhteitani hoitaa.

• Anonyymi

Ei taida olla kunnolla sellaista. Ehkä se, kun sain hänet pelkotilaan ja hän meni valkoiseksi ja se kun tein uudelleen yhden jutun, hän alkoi vapista. Rakastan häntä eikä tarkoitukseni ollut säikytellä.

• Anonyymi

En muista mitään erityisen noloa. Noloa on se jos sillä ei ole mitään tunteita ja toivon tyhjää, mutta tuskinpa sitä saan koskaan tietää.

• Anonyymi

Olen aina ihmetellyt ihmisen ymmärryskykyä jolle tollainen asia olisi nolo

• Anonyymi

Se kun epäsuorasti vihjailin että tunteita on alkanut syttymään ja hän fyysisesti vetäytyi pois. Se reaktio oli välitön ja selkeä.

• Anonyymi

Olen joskus kääntynyt häntä päin, ajatellut mielessäni että haluan halata häntä heti ja kun teen sen nopeasti, kukaan ei ehdi huomata. Olen käyttäytynyt epätahdikkaasti ja hänen tapauksessa aivoihin tulvahtaneen kemikaalicoctailin johdosta, menettänyt otteeni elämänhallinnastani. Tilanteen johdonmukaisesta päättymisestä ei ole muistikuvaa. Onneksi aivojen selkiinnyttyä, hän näytti olevan kunnossa ja katsoi korkeintaan vinoon, häntä tuijottaessani. Joskus tämänkaltaisten toilailujen takia ystävyys loppuu tai yhteistyö ainakin vähenee, mutta usko, luotan ja tiedän hänen olevan ymmärtäväinen ja ihmisläheinen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe