Mistä päättelette että kohteenne on teistä kiinnostunut? Niin moni täällä kuvittelee, että tunteet on molemminpuolisia. Mitä merkkejä olette saaneet?
Mistä tiedätte että kohteenne on teistä kiinnostunut?
15
433
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä juuri mitään. En kuvittele enää muuta kuin, että joku haluaa minulle pahaa.
- Anonyymi
Jotakin vihjeitä, jotka varmaan olen ymmärtänyt väärin. Kun ihastuu alkaa ajattelemaan ehkä liiankin optimistisesti.
- Anonyymi
Oman päänsisäisiä tuotoksia ja tuntuu hölmöltä että on kuvitellut ne "merkit" kiinnostukseksi. Ei sitä muuten täällä olisi jos toisella olisi kiinnostusta ollut. Näin järkeni sanoo.
- Anonyymi
Sydämet kommunikoi keskenään
Rakkauden kieli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämet kommunikoi keskenään
Rakkauden kieliHienosti sanottu! Voi kun se olisi noin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti sanottu! Voi kun se olisi noin...
Itse en ainakaan ole täällä, seku vain. Yritän jättää hienoisia viestejä mielitietylle, että josko tärppäisi. Ääneen ei uskalla sanoa vaikka toista säännöllisen epäsäännöllisesti näkee. Aina on joku korvat ojossa lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ainakaan ole täällä, seku vain. Yritän jättää hienoisia viestejä mielitietylle, että josko tärppäisi. Ääneen ei uskalla sanoa vaikka toista säännöllisen epäsäännöllisesti näkee. Aina on joku korvat ojossa lähellä.
Ymmärtämättömän ihmisen kanssa ei voi olla se on mahdotonta
En tiedäkään onko kukaan kiinnostunut siinä mielessä. En lähde enää arvuuttelemaan. Sen verran on mennyt harhaan ja pelleilty tunteilla ajan saatossa.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin saa tulla ihan suoraan sanomaan. Muuten olen vain perusystävällinen, enkä elättele minkäänlaisia haavekuvia sen enempää.- Anonyymi
En mitenkään, siksi en lähesty mutta haaveilen kyllä T. Mies
- Anonyymi
Ei mitään mikä olisi tulkittavissa varmaksi merkiksi. Muutama sanamuoto tai lipsahdus pitkällä aikavälillä, jotka olisivat ihastuneen mielessä tulkittavissa molemminpuolisten tunteiden merkiksi... :(
- Anonyymi
pyytänyt ulos, kertonut että on kiinnostunut.
siitä olen päätellyt.- Anonyymi
No mitä teet sitten täällä?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Sitä ei voi tietää, mutta sen näkee! Hän on luonani päivittäin. Hän näytti sen mulle katsellaan ja käsillään😅 😅🤗❤️(yllätysten mies) rakkaani. Hän sai mut hämilleen sillä!! Mutta niiiii söpö ele. Hän stalkkaa ja jäänyt kiinni, mutta oikeastaan hän ei stalkkaa vaan näyttää sen avoimesti.
- Anonyymi
ÖrkkiMörkki ilmestyi minulle unessa ja kertoi että Mitättömyys tahtoisi olla kaverini.
Nauroin itseni kuoliaaksi.
Aamulla heräsin levänneenä kuin olisin nähnyt vain lievästi pahaa unta. - Anonyymi
Se on vaikea selittää. Ensimmäinen merkki oli kun usein juteltiin ja erotessa tuntui kuin "joka askel, jonka otat poispäin musta on kuin kehostaan ois irti, mieli huutaa silti"
Ja sitten oli yksi juttu minkä hän "antoi" mulle. Ja tuntui viihtyvän seurassa. En tiedä jäikö homma molempien saamattomuuteen vai huomasiko hän ettei tykkääkään. Vai oliko vaan sitten immarreltu toisen ihastumisesta ja oli tekemisissä ihan kaverina aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642