Valmistun ammattiin näinä päivinä ja oppisopimus päättyy. Viimeinenkin näyttö meni hyvin. 👍
Jos Varha ei saa YT-neuvottelujaan valmiiksi. Niin soppari loppuu maaliskuun ensimmäinen päivä. Ehkä työpaikan vaihto tekee ihan hyvää, tai sitten keikkahommia ja opiskelua. 🤔
Se hyvä puoli ihmisjätteenä olemisessa on, että voi muuttaa vaikka Lappiin. 😄 Kukaan ei kuitenkaan jää kaipaamaan. Voi vaikka telmiä porojen kanssa kesälaitumilla.
Se olisi valmistuminen piakkoin.
34
399
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä 💪🏻
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Oletko siis omasta mielestäsi ihmisjätettä ja mistähän syystä jos saa kysyä🤔 Ei tuo sinun tekstisi kuulosta siltä😁
Hyvää huomenta. Faktaan perustuvasta tiedosta.
Tunteilla on pelleilty reilusti. Suurinpiirtein kaikki ketkä paljon ihanaksi ym. ovat kutsuneet, ovat he lyöneet aina puukolla naamaan. Imetään kaikki se hyvä irti, mutta sitten kuitenkin paskat nakataan.MunNimiOnJK kirjoitti:
Hyvää huomenta. Faktaan perustuvasta tiedosta.
Tunteilla on pelleilty reilusti. Suurinpiirtein kaikki ketkä paljon ihanaksi ym. ovat kutsuneet, ovat he lyöneet aina puukolla naamaan. Imetään kaikki se hyvä irti, mutta sitten kuitenkin paskat nakataan.Ikävä kuulla😔 ei se silti tee juuri sinusta sitä ihmisjätettä. Eikö ennemmin ne ihmiset ole sitä jotka ovat sinua väärinkohdelleet?
Haaveilija39 kirjoitti:
Ikävä kuulla😔 ei se silti tee juuri sinusta sitä ihmisjätettä. Eikö ennemmin ne ihmiset ole sitä jotka ovat sinua väärinkohdelleet?
Kiitos sympatiasta. Saattaahan se niin olla. Mutta en lähde tuomimaan toisia sen enempää. Ihmisjätteenä oleminen on myös vapauttavaa. 😛 Se on se kolikon toinen puoli.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kiitos sympatiasta. Saattaahan se niin olla. Mutta en lähde tuomimaan toisia sen enempää. Ihmisjätteenä oleminen on myös vapauttavaa. 😛 Se on se kolikon toinen puoli.
Sivusta totean, että meillä on selvästi hyvin erilainen elämänfilosofia. Mun mielestäni jätteenä oleminen olisi rasittavaa ja stressaavaa, sen sijaan se, että olen paras ja täydellinen oma itseni, on vapauttavaa. Kun saa tarpeeksi jaskaa niskaansa, niin sitä huomaa, ettei sillä ole oikeasti mitään vaikutusta.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että meillä on selvästi hyvin erilainen elämänfilosofia. Mun mielestäni jätteenä oleminen olisi rasittavaa ja stressaavaa, sen sijaan se, että olen paras ja täydellinen oma itseni, on vapauttavaa. Kun saa tarpeeksi jaskaa niskaansa, niin sitä huomaa, ettei sillä ole oikeasti mitään vaikutusta.
Tämä on muuten totta. Tulee helkatin paksu nahka, kaikelle Jaskalle..
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta. Kaikenlaista muutakin jaskaa saanut elämässä niskaan. On käyty läpi koulukiusattuna olemiset, pitkät saikut fyysisestä probleemasta, vakava masennus sen seurauksena yms muuta kivaa.
Ei paljon hetkauta pienet ongelmat. Mutta aina se sattuu kovaa, kun ihmiset pelleilee tunteilla. Eipä sitä kovinkaan helposti ihastu enää.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Se on kyllä totta. Kaikenlaista muutakin jaskaa saanut elämässä niskaan. On käyty läpi koulukiusattuna olemiset, pitkät saikut fyysisestä probleemasta, vakava masennus sen seurauksena yms muuta kivaa.
Ei paljon hetkauta pienet ongelmat. Mutta aina se sattuu kovaa, kun ihmiset pelleilee tunteilla. Eipä sitä kovinkaan helposti ihastu enää.Sattuuhan se, mutta toisaalta kun elämässä on kokenut pahempaakin, kuten kuolemaa, niin ei ihmisten perseilyt enää niin satuta. Siihen kuolemaankin sitten tavallaan tottuu. Vaikka se edelleen sattuu (ainakin itseeni) niin maan helvetisti, niin jotenkin sen kanssa vain elää.
Mä en tosin ole koskaan ihastunut helposti, joten tuohon en osaa sanoa mitään. Sellaisia ihmisiä, johon mä ihastuisin, on hyvin vähän. Hyvä, kun just ja just olen saanut kourallisen ihastumisia aikaiseksi koko elämäni aikana. Anonyymi kirjoitti:
Sattuuhan se, mutta toisaalta kun elämässä on kokenut pahempaakin, kuten kuolemaa, niin ei ihmisten perseilyt enää niin satuta. Siihen kuolemaankin sitten tavallaan tottuu. Vaikka se edelleen sattuu (ainakin itseeni) niin maan helvetisti, niin jotenkin sen kanssa vain elää.
Mä en tosin ole koskaan ihastunut helposti, joten tuohon en osaa sanoa mitään. Sellaisia ihmisiä, johon mä ihastuisin, on hyvin vähän. Hyvä, kun just ja just olen saanut kourallisen ihastumisia aikaiseksi koko elämäni aikana.Nojuu. Kuolemaa näen about kerran kuukaudessa. Mutta se on elämän kiertokulkua. Ei se ole koskaan sen kummempia herättänyt.
Lähellä on käynyt omakin kuolema. Ei tainnut olla aika vielä silloin. Mutta jos noutaja tulee, niin mitä sitä suotta miettimään etukäteen. Eipä sille enää siinä kohtaa mitään mahda. Ehkä matka jatkuu tai sitten ei, sen näkee silloin.
En myöskään ihastu kovinkaan usein, mutta ihastun todella vahvasti. Aika harva ihminen edes kiinnostusta herättää. Sitä suuremmalla syyllä se sitten sattuu kovaa.
Tsemppiä ja kaikkea hyvää iltaan sinne! Huomenna aikainen herätys.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Nojuu. Kuolemaa näen about kerran kuukaudessa. Mutta se on elämän kiertokulkua. Ei se ole koskaan sen kummempia herättänyt.
Lähellä on käynyt omakin kuolema. Ei tainnut olla aika vielä silloin. Mutta jos noutaja tulee, niin mitä sitä suotta miettimään etukäteen. Eipä sille enää siinä kohtaa mitään mahda. Ehkä matka jatkuu tai sitten ei, sen näkee silloin.
En myöskään ihastu kovinkaan usein, mutta ihastun todella vahvasti. Aika harva ihminen edes kiinnostusta herättää. Sitä suuremmalla syyllä se sitten sattuu kovaa.
Tsemppiä ja kaikkea hyvää iltaan sinne! Huomenna aikainen herätys.Itsellä ei ole läheisiä niin paljoa, että olisi mitenkään mahdollista jonkun tärkeän kuolla joka kuukausi. Kuulostaa hurjalta. Sulla täytyy olla todella suuri lähipiiri.
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä ei ole läheisiä niin paljoa, että olisi mitenkään mahdollista jonkun tärkeän kuolla joka kuukausi. Kuulostaa hurjalta. Sulla täytyy olla todella suuri lähipiiri.
Nämä ei siis ole läheisiä. Mulla on tosi pieni lähipiiri. Töissä näkee kuolemaa aika usein.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Nämä ei siis ole läheisiä. Mulla on tosi pieni lähipiiri. Töissä näkee kuolemaa aika usein.
No mä puhuin vain läheisistä. En mä rehellisesti sanoen mitenkään reagoi jonkun semitutun kuolemaan. Se on surullista heidän läheisilleen ja toivon heillä olevan tukea surussaan, mutta eihän se nyt mua kosketa juuri mitenkään. Mä puhuin siis ihmisistä, joiden menettämisestä en koskaan toivu ja joita tulen aina kaipaamaan valtavasti ja joiden kuoleman jälkeen olen ollut täysin romuna ainakin vuoden.
Anonyymi kirjoitti:
No mä puhuin vain läheisistä. En mä rehellisesti sanoen mitenkään reagoi jonkun semitutun kuolemaan. Se on surullista heidän läheisilleen ja toivon heillä olevan tukea surussaan, mutta eihän se nyt mua kosketa juuri mitenkään. Mä puhuin siis ihmisistä, joiden menettämisestä en koskaan toivu ja joita tulen aina kaipaamaan valtavasti ja joiden kuoleman jälkeen olen ollut täysin romuna ainakin vuoden.
Aa okei. My bad.
- Anonyymi
Hienoa! Ja äläs nyt kukaan ei ole ihmisjäte mun silmissä!
- Anonyymi
Onnea tulevan valmistumisen johdosta!
- Anonyymi
Onnea ahkeralle opiskelijalle!
Hyvää huomenta ja kiitos! Ahkerasta en tosin tiedä. 😄 Ihmetteli opettajakin, kun mulla ei ollut mitään suunnitelmia pariin näyttöön tai en ollut edes harjotellut.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Hyvää huomenta ja kiitos! Ahkerasta en tosin tiedä. 😄 Ihmetteli opettajakin, kun mulla ei ollut mitään suunnitelmia pariin näyttöön tai en ollut edes harjotellut.
Niissä suunnitelmalomakkeissa onkin aika omituisia kysymysten asetteluja. Ei ihme, jos jää suunnitelma tekemättä. Voit taputtaa itseäsi olkapäälle kuitenkin, kun ohi ovat.
Anonyymi kirjoitti:
Niissä suunnitelmalomakkeissa onkin aika omituisia kysymysten asetteluja. Ei ihme, jos jää suunnitelma tekemättä. Voit taputtaa itseäsi olkapäälle kuitenkin, kun ohi ovat.
Onneksi meillä ei semmoisia ollut. Eikä ollut paljon muutakaan kirjallista tekemistä.
Muiden oppilaitoksen opiskelijoilla tosin olen nähnyt niitä. Pitää yksityiskohtaisesti selittää simppelitkin asiat.
- Anonyymi
Miks just Lappiin????
- Anonyymi
Onnea! Mahtava juttu, että näyttö meni hyvin. 😀 Kun on ammattitutkinto, voi mennä Norjaankin töihin.
Hyvää huomenta ja kiitos. Nojuu sano. Ei kyl välttämättä norjaan. Mut periaatteessa mihin vaan, missä englannilla tai suomella pärjää. 😄
- Anonyymi
Onnea!
- Anonyymi
Oi hienoa Sinä mukavanoloinen!!!
Pyh ja pah muka jätettä 🤍
Eiköhän telmintä seuraa lähempääkin löydy 🦌
Ja jos kesälaitumilla telmiminen oiskin mukavaa,
niin mitenkäs mahtaiskohan olla myös talvella ?Mukavasta en tiedä, mutta kiitos kaunis kuitenkin. 😊
Talvella laitumella telmiminen voi huomattavasti alentaa suorituskykyä. Toisaalta jos on teltta ja teltassa kamiina sekä makuupussi. 😄
- Anonyymi
Aika se olikin jo pappa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877