Täällä, niin sut kalutaan tyhjiin kuin nälkäisen sikalauman jäljiltä 🐖🐖🐖🐖. Luut jauhetaan ja käytetään taikauskoisiin käyttötarkoituksiin näin kuvaannollisesti sanottuna. Tuhkat pesästä. Mitäs luulet miltä keskimääräinen netin huutelija mahtaa oikein näyttää, monstrosityltä vaiko enkeliltä, mahdollisesti langenneelta sellaiselta? Mua on aina lähinnä haukuttu silloin kun olen avautunut tänne sydämeni asioista. Tarkoitan laajemminkin tätä suhteet-palstaa enkä nimenomaan tunteet-palstaa. Ehkä niin monia on satutettu tai niitä v*tuttaa miten asiat ovat menneet tunne-elämän ja rakkauden suhteen että reaktiona on epäinhimillinen käyttäytyminen toisia kohtaan. Valtapeliä: Kun kerran minua on satutettu niin tehdään sitten sama muille ja pistetään "hyvä" kiertämään.
Jos avaudut
Anonyymi-ap
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan turha tulla avautumaan...tana!
- Anonyymi
Juurikin näin. Olemme ilmeisesti yhä armeijassa. "Ei avauduta!" :D.
- Anonyymi
Ikävää et sulle on käynyt noin. En mä silti lähtis muita kiusaa. On muakin tallottu täällä ja irl. Itselleni tulee ainakin aika paha olo jos alkaa lyttäämään jotain toista tunteiden purkaamisesta ellei sitten ole tahallaan ilkeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803