Vaikeuttaa isojen autojen peruuttamista tavaran toimituksissa KaraokeKarhuun. Kuin myös muuta asiointia. Aurausta myös ja siksi on korkeat vallit jalkakäytävien sivulla.
Valitetaan kyllä että miks ei aurata, ja silti vaikeutatte itse autoinenne. Lukiolla on kyllä patkkitilaa.
Autot kadun varressa
6
605
Vastaukset 6
- Anonyymi
"Autot kadun varressa" eikait niitä keskellä tietä voi pittää.
- Anonyymi
😁No juu, ei mielellään keskellä tietä!
- Anonyymi
Jaahas, tuli sinne väärä kirjain...sattuuhan näitä:(
- Anonyymi
Näitä sattuu. Tarkkana pitää kuitenkin olla, koska keskustelun tasoa pyritään pitämään mahdollisimman korkeana. Minkäänlaisia virheitä tai ylilyöntejä ei tässä asiaryhmässä sallita....Kiitos, sinulle kuitenkin, on ihan tosi virkistävää kun joku aina joskus YRITTÄÄ saada tänne jotain asiaa ja järkevää keskustelua...
- Anonyymi
Ja pokkaa oli silläkin rouvalla joka just auraajan työskennellessä siinä lukiota vastapäätä. jätti autonsa just siihen . Kadun varteen kasattu lumikinos myöhenpää siirtoa varten oli hyvä pakittaa sen eteen, ettei vaan kukaan taaksensa aja...mutta työskentelyä tuo koko päivän seisonut auto siinä hankaloitti. Meinasin itse siihen hetkeksi pysähtyä, kun huomasin auraajan tulevan pihasta. Ihmettelin seuraavaa kun jätti siihen ja meni koululle?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45519
- 45498
- 44456