lumilingon levennys 62-100cm

Anonyymi-ap

onko kukaan tehnyt levityspaloja lumilingon kitaan esim.62 senttisestä metrinlevyiseksi?
mulla olis telavetoinen 62 senttinen leveys mutta jotenkin olisi mukavampi kun olis leveempi.
kukaan tehnytt tämmöistä" levennystä"

12

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita siivet.

• Anonyymi

Levitys paloilla kierukka menee tukkoon ,eli elä tee virityksiä linkoon !
        Sitten hajoo hihnat ja moottori palaa ylikuumentumisen seurauksena !

• Anonyymi

Redbull antaa siivet.

• Anonyymi

Kyllä tänne saa ja pitääkin näitä näinkin tyhmiä aloituksia tehdä...

• Anonyymi

Älä aloita, niin päästään helpomalla me kaikki !

• Anonyymi

Et sinä ole tekijämies jos täällä pitää kysellä.

• Anonyymi

Mulla ollut pitkään levikkeet joita käytän pakkaslumella, jos suojalunta niin otan ne pois. Säästää moottoria, kun ei tarvitse kiertää niin montaa kertaa.

• Anonyymi

Tyypillisen vaatimaton aloitus, miksi ei levennä samalla kolmeen metriin...

• Anonyymi

oisko että 3 m on liikaa, metri on hyvä tuommoselle 8 hepan koneelle ja 10 cm lumelle.
        mulla on hitsattu saranat lingon sivulle johon ruuvattu fanerilevut jolloin pystyy portaattomasti säätää leveyttä . siivissä on " lukitus" eli rautatanko siivestä toiseen siinä yläpuolella, reikiä johon se rauta laitetaan,melkein kuin haka.
        TOIMIIIIII

• Anonyymi

Ei kannata levittää linkoa patsi jos renkaat ei mahdu linkousuralle.

• Anonyymi

Minä levitin omaa linkoa kymmenen senttiä puoleltaan. Hötölumi menee mutta jos on vähänkään paksummin niin loppuu renkaista pito. Nuoskaan lumeen ei mene ollenkaan. Ei ainakaan kannata mitään hitsata linkoon.

• Anonyymi

Jos kevyttä lunta niin järkevällä käytöllä nopeudella voi toimia levennykset mutta vain ihan tasaisilla alustoilla. Usein on nopeampi käyttää lumikolaa kasaukseen ja heittää vain pois kinoksen lingolla lopuksi. Eipä oikein voi suositella lisäsiipiä kuin kokeeksi ja pika irrottavaksi. Niin ja vaatii kyllä hst vaihteiston sillä kun saa nopeuden hitaaksi. Kiinan lingot jättäisin aina kauppaan ne kun ei kestä tai ole kiinnostuysta usein harsia uuttakin linkoa kasaan nimimerkillä puhun kokjemuksesta oma ja muiden. Nyt japsi iso linko pienen auton hintainen ja vau.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1519
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1315
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      208
      1281
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1265
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1080
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      913
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      828
    Aihe