onko kukaan tehnyt levityspaloja lumilingon kitaan esim.62 senttisestä metrinlevyiseksi?
mulla olis telavetoinen 62 senttinen leveys mutta jotenkin olisi mukavampi kun olis leveempi.
kukaan tehnytt tämmöistä" levennystä"
lumilingon levennys 62-100cm
12
304
Vastaukset
- Anonyymi
Laita siivet.
- Anonyymi
Levitys paloilla kierukka menee tukkoon ,eli elä tee virityksiä linkoon !
Sitten hajoo hihnat ja moottori palaa ylikuumentumisen seurauksena ! - Anonyymi
Redbull antaa siivet.
- Anonyymi
Kyllä tänne saa ja pitääkin näitä näinkin tyhmiä aloituksia tehdä...
- Anonyymi
Älä aloita, niin päästään helpomalla me kaikki !
- Anonyymi
Et sinä ole tekijämies jos täällä pitää kysellä.
- Anonyymi
Mulla ollut pitkään levikkeet joita käytän pakkaslumella, jos suojalunta niin otan ne pois. Säästää moottoria, kun ei tarvitse kiertää niin montaa kertaa.
- Anonyymi
Tyypillisen vaatimaton aloitus, miksi ei levennä samalla kolmeen metriin...
- Anonyymi
oisko että 3 m on liikaa, metri on hyvä tuommoselle 8 hepan koneelle ja 10 cm lumelle.
mulla on hitsattu saranat lingon sivulle johon ruuvattu fanerilevut jolloin pystyy portaattomasti säätää leveyttä . siivissä on " lukitus" eli rautatanko siivestä toiseen siinä yläpuolella, reikiä johon se rauta laitetaan,melkein kuin haka.
TOIMIIIIII
- Anonyymi
Ei kannata levittää linkoa patsi jos renkaat ei mahdu linkousuralle.
- Anonyymi
Minä levitin omaa linkoa kymmenen senttiä puoleltaan. Hötölumi menee mutta jos on vähänkään paksummin niin loppuu renkaista pito. Nuoskaan lumeen ei mene ollenkaan. Ei ainakaan kannata mitään hitsata linkoon.
- Anonyymi
Jos kevyttä lunta niin järkevällä käytöllä nopeudella voi toimia levennykset mutta vain ihan tasaisilla alustoilla. Usein on nopeampi käyttää lumikolaa kasaukseen ja heittää vain pois kinoksen lingolla lopuksi. Eipä oikein voi suositella lisäsiipiä kuin kokeeksi ja pika irrottavaksi. Niin ja vaatii kyllä hst vaihteiston sillä kun saa nopeuden hitaaksi. Kiinan lingot jättäisin aina kauppaan ne kun ei kestä tai ole kiinnostuysta usein harsia uuttakin linkoa kasaan nimimerkillä puhun kokjemuksesta oma ja muiden. Nyt japsi iso linko pienen auton hintainen ja vau.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020