Suojatyöpaikat ovat mennyttä

Anonyymi-ap

Mihin laitamme sellaiset ihmiset töihin jotka eivät syystä taikka toisesta pärjänneet yhtä hyvin koulussa kuin Riikka Purra, tässä tapauksessa hyvä kun läpäisivät peruskoulun. Sellaisia suojatyöpaikkoja ei enää kauheasti ole, mihin voisi apinankin laittaa, ja vaikka olisi on tuntipalkka noin 10€ millä et elä täällä maassa. Onko siis niin, että tulevaisuudessa näistä ihmisistä tehdään bio robotteja, jotka työskentelevät 16 tuntia päivässä vain sen takia kun koulussa ei pysynyt neropattien tahdissa mukana.

On täyttä pötyä, että me kaikki lähdemme samalta viivalta ja että meillä kaikilla on samanlaiset mahdollisuudet ja rahkeet riittävät mihin vain ja pelkästään mielikuvitus on rajana.

Minä heittelin kuminpalasia edessä istuvan matemaattisen neron takaraivoon koulussa, kun olin jo pudonnut kärryiltä 2 vuotta aikaisemmin, koska ei minulla ollut muutakaan tekemistä tunnilla kun en enää ymmärtänyt mistä ja mitä se opettaja selittää.

Vankila tietenkin on aina yksi hyvä vaihtoehto sille että suostuisin alkaan tekemään 16 tuntisia työpäiviä, vain sen takia että ihmiset ovat ahneita ja alkaisin heidän orjaksi.

Minä en orjaksi ryhdy.

5

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sotien aikaan teitä kutsuttiin hiippareiksi, vellihousuiksi ja käpykaartilaisiksi.
      Siivoustyöhön ei älyä tarvita, jos se liian vaativaa niin kesäisin variksenpelätin ja talvisin aurausmerkki.
      Kesäviikonloppuna olutpalkalla veronmaksajien kesämökeille juoksevaksi tikkatauluksi elleivät köytä pihakoivuun.

      • Anonyymi

        Ay-liike on osa ongelmaa kun ajanut 80-luvulta asti palkkamalttia ja palkankorotukset ollu 43 vuotta jäissä. Nyt ne ihmettelee et miksi jengi ei pärjää palkoillaan. Tosin kapitalistikaan ei pääse rikastumaan kun ei sille tee ketään töitä eikä osta sen tuotteita siis muut kun kapitalistit ja niitä porvareita ei ole suhteessa niin paljoa että pystyisivät ruokkimaan toinen toisiaan. Tulisi asteroidi ja tuhoisi koko planeetan tai joku rutto joka tuhoaisi ihmiset sukupuuttoon.


    • Anonyymi

      on hyvä olla joutoväkeä mistä ottaa tykinruokaa

    • Anonyymi

      Ei sitä työtäkään ole mitään syytä työn itsensä takia tehdä eikä sellaisesta työstä kukaan halua edes maksaa mitään. Työlle on tarvetta ainoastaan, jos joku haluaa siitä maksaa käyvän hinnan ja käypä hinta on sellainen jolla tulee toimeen.

      En ymmärrä sellaisia idiootteja jotka nauttivat ja ovat tyytyväisiä siitä, että joku tekee työtä mille ei ole mitään tarvetta olemassa. On päivänselvä asia jos jostain työstä ei makseta palkkaa sille ei ole myöskään mitään tarvetta.

      Mitä enemmän näitä palkattomia työntekijöitä on sitä vähemmän tarvitsee ylipäätänsä mitään tuottaa, koska rahattomilla ei ole varaa myöskään ostaa mitään. Tilanne on käytännössä sama jos maanviljelijä säästää siemenviljassa kylvöaikaan ja odottaa siitä huolimatta hyvää satoa syksyllä korjattavaksi.

    • Anonyymi

      Kun purkautuu, en kestä kiimaa

      Duunia ei kaipaa,. Vaan sontaseppo kaipaa sontailoittelua ja.paskartelua

      Asd

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe