Olen parisuhteessa yhden aivan ihanan miehen kanssa. Alusta asti minulla on ollut vahvoja tunteita häntä kohtaan, mutta yhtäkkiä aloin miettimään että mitä jos tunteet katoaa häneltä tai minulta. Nyt en enää tavallaan tunne tunteitani. Edelleen haluan olla hänen kanssaan ja näen yhteisen tulevaisuuden. Olen aina todella innoissani kun saan olla hänen kanssaan, mutta sitten kun alan ajattelemaan syvemmin omia tunteitani niin en yhtäkkiä tunne ihastumista tai mitään ihan kuin en enää tuntisi häntä kohtaan mitään. Jos täällä nyt on joku joka osaa kertoa minulle tästä ja selventää asiaa niin olisin kiitollinen vastauksista että onko tunteeni hiipumassa pois vai piiloutuuko ne vain aina kun mietin niitä?
Mistä tietää omat tunteet
9
526
Vastaukset
- Anonyymi
ylianalysoit tunteitasi? tunteet aina elää ja muuttuu, ei sitä kannata pelätä. Aika näyttää mihin suuntaan asiat menee.
- Anonyymi
Muuttuuko rakkaus enemmän ystävyydeksi? Vähän kuin Verho/ Koskinen?
- Anonyymi
Ymmärrän täysin mistä mistä puhut! Oon nainen ite ja sama tilanne.
Hyvä mies, seksi sujuu ja kaikki sujuu, hän niin näyttää minulle tunteet yms ihan kokoajan.
Mutta minä, otan vastaan kyllä,mutta jotain puuttuu!!!!!
Jotain vain puuttuu...
Voin toki näilläkin mennä elämäni, mutta ....
En tiiä, kun en tiiä..
Mut tunnistan täysin sun fiiliksen. - Anonyymi
Mut hei ei se riitä
Et on mukavaa
Sen täytyy olla paljon parempaa
Siinä täytyy olla rakkautta
Siinä täytyy olla unelmii
Mannapuuroa ja mansikkaa
Juuri oikeenlaista kemiaa - Anonyymi
Et vain tiedä mitä haluat ja jätät miehen ilman syytä. Ihan normaali päävika naisilla.
Mutta vain femakko ja tasa-arvo -menstruaattoreilla.
Tunteet latistuvat ja vähenevät kun suhteessa ei ole luonnon mukaista jännitettä.Hetekamies kirjoitti:
Mutta vain femakko ja tasa-arvo -menstruaattoreilla.
Tunteet latistuvat ja vähenevät kun suhteessa ei ole luonnon mukaista jännitettä.Tasa-arvo -suhteessa on vain kaksi ihmistä, samassa taloudessa, jotka tuntevat toisensa tai voivat jopa olla kavereita keskenään.
Femakko -suhteessa on vain yksi ihminen sekä kaakattaja.
- Anonyymi
Itselleni ainakin rakkaudesta kielinyt se että pelkää menettävänsä toisen ei osaa ajatella elämään ilman häntä.
- Anonyymi
Jaahas
Se on sit vakava juttu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007