Mistä tietää omat tunteet

Anonyymi-ap

Olen parisuhteessa yhden aivan ihanan miehen kanssa. Alusta asti minulla on ollut vahvoja tunteita häntä kohtaan, mutta yhtäkkiä aloin miettimään että mitä jos tunteet katoaa häneltä tai minulta. Nyt en enää tavallaan tunne tunteitani. Edelleen haluan olla hänen kanssaan ja näen yhteisen tulevaisuuden. Olen aina todella innoissani kun saan olla hänen kanssaan, mutta sitten kun alan ajattelemaan syvemmin omia tunteitani niin en yhtäkkiä tunne ihastumista tai mitään ihan kuin en enää tuntisi häntä kohtaan mitään. Jos täällä nyt on joku joka osaa kertoa minulle tästä ja selventää asiaa niin olisin kiitollinen vastauksista että onko tunteeni hiipumassa pois vai piiloutuuko ne vain aina kun mietin niitä?

9

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ylianalysoit tunteitasi? tunteet aina elää ja muuttuu, ei sitä kannata pelätä. Aika näyttää mihin suuntaan asiat menee.

    • Anonyymi

      Muuttuuko rakkaus enemmän ystävyydeksi? Vähän kuin Verho/ Koskinen?

    • Anonyymi

      Ymmärrän täysin mistä mistä puhut! Oon nainen ite ja sama tilanne.
      Hyvä mies, seksi sujuu ja kaikki sujuu, hän niin näyttää minulle tunteet yms ihan kokoajan.
      Mutta minä, otan vastaan kyllä,mutta jotain puuttuu!!!!!
      Jotain vain puuttuu...
      Voin toki näilläkin mennä elämäni, mutta ....
      En tiiä, kun en tiiä..
      Mut tunnistan täysin sun fiiliksen.

    • Anonyymi

      Mut hei ei se riitä
      Et on mukavaa
      Sen täytyy olla paljon parempaa
      Siinä täytyy olla rakkautta
      Siinä täytyy olla unelmii
      Mannapuuroa ja mansikkaa
      Juuri oikeenlaista kemiaa

    • Anonyymi

      Et vain tiedä mitä haluat ja jätät miehen ilman syytä. Ihan normaali päävika naisilla.

      • Mutta vain femakko ja tasa-arvo -menstruaattoreilla.

        Tunteet latistuvat ja vähenevät kun suhteessa ei ole luonnon mukaista jännitettä.


      • Hetekamies kirjoitti:

        Mutta vain femakko ja tasa-arvo -menstruaattoreilla.

        Tunteet latistuvat ja vähenevät kun suhteessa ei ole luonnon mukaista jännitettä.

        Tasa-arvo -suhteessa on vain kaksi ihmistä, samassa taloudessa, jotka tuntevat toisensa tai voivat jopa olla kavereita keskenään.

        Femakko -suhteessa on vain yksi ihminen sekä kaakattaja.


    • Anonyymi

      Itselleni ainakin rakkaudesta kielinyt se että pelkää menettävänsä toisen ei osaa ajatella elämään ilman häntä.

      • Anonyymi

        Jaahas

        Se on sit vakava juttu


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe