Muualla maassa padel-huuma hiipuu. Joko sama suunta Oulaisissa vai alkoiko huuma edes koskaan? Kaatuuko kallis halli kaupungin vastuulle?
https://www.is.fi/urheilu/art-2000010105647.html
Joko kaatuu padel-halli?
10
715
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaadu, kyllä me harrastajat ja kaupunki yhdessä yksi halli pystyssä pidetään.
- Anonyymi
Eihän tuolla näy ikinä auton autoa
- Anonyymi
Ei sitä autolla pelata.
- Anonyymi
halli ei ole kallis ja sille löytyy kyllä muuta käyttöä, mm. jalkapalloilijat tarvii sisähallia kun eivät voi talvella kentillä pelata..
- Anonyymi
Tuli kaupunkilaisille aika kalliiksi tehdä pohjat yksityiselle yrittäjälle ja sitoutua lisäksi ostamaan vuoroja.
- Anonyymi
Kyllä kaupunki tukee, että pysyy pystyssä!
Se on jo hallituksessa päätetty, kuten muutkin tärkeät asiat PJ:n johdolla. - Anonyymi
Hulluuttahan tuota oli edes näin pienelle paikkakunnalle ottaa!
- Anonyymi
Ei muuta ko jalkapallohalliksi vaan, sit ei tarvi odotella käyttäjiä. Eihän tänne muuten tuommosta hallia saada.
- Anonyymi
Teräsrunko nii ei kaaju
- Anonyymi
Onko Oulaisissa miten paljon aktiivisia pelaajia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984