3vrk viikossa voi tehdä asioita muina päivinä on migreeni kohtaus ,nuo muut päivät ovat kun otan tapletin että pystyn tekemään välttämättömät toimet ,kaupassa käynti ,laskut maksaa ,kylässä käydä sukulaisilla ainakin 1 kerran kuussa 1h vähintään joskus saattaa mennä kauan ennen migreeni kohtausta muisti rupeaa pätkimään se on uusi oire jos kirjoittaa silloin tulee kirjaus virheitä kovasti numerot,kirjaimet hyppivät ,kirjaimia,numeroita jää pois ,tai sama sana monta kertaa .Alussa kun aloitin uuden migreeni lääkkeen tämä on huippu pilleri imigarm 50mg alussa sitä sai 1 viikon ajan pystyi tekemään töitä nyt sitä ei saa enää aina joku vastaava ,ei vaikutus ole sama 1 taplettia ota vaikutus alkaa 1h kuluttua...Kesto 9h, ota taas uusi 12 taplettia menee äkkiä resepti loppu uusi 3vrk menee käytä sinä aikana jotakin muuta ainetta panadol 500mg ei tehoa ,buranaa ei voi syödä pakottaa sydän alaa,acetysalic neste muodossa voi enään käyttää .Taplettina söin 20v. Tuntuu tulee mahasta läpi joutui lopettamaan tapletin käytön apteekissa oli joku hyvä pilleri 25mg vain teho hyvä ei ärsytä mahaa vaikutusaika vain 4 h ,sitten taas pääkipu sanon tarvike lääke kipu lähtee pois vain 4 h ota sitten uudestaa.Minulla kuuma suihku tehokas 55°+C vettä laskee päähän 10-20 min ajan pääkipu lähtee pois ja saa unen päästä kiinni ja kun aamulla herään ei pääkipua .Olen käynyt mageettikoneessa aivokuvattavavana sitä ei pystytty suorittamaan ihan kokonaa minulle tuli huono olo rupesin oksentelemaan kestin 45min oikea aika olisi ollut 1h 15 min .Minulla on kohtaus päällä nytkin suihkuun ei saa mennä lattia jäätyy ,kokeilen tuolla toisella valmisteella teho on sen 4 h ainakin migreeni pillerit ei tarvis heti joka viikko olla hakemassa lisää ,lääkärin kanssa on puhuttu aika pitäisi neurologille .Mutta aina tulee jotakin tärkeämpää muut asiat tärkeämpiä kuin tuo sitten tilaan ajan jos joka päivä rupeaa olemaan migreeniä ja migreeni pillerit lakkaavat tehoamasta siihen asti mennään näillä eväillä. 🤔🥺😣.
Monta kertaa viikossa migreeni on lääke auttaa vähän
Anonyymi-ap
2
200
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sain imigramia lääkäriltä niin että otan sen pistoksina , heti kun alkaa ensi oireeet niin piikki reiteen ja silloin pystyy myös tekemään työtkin ei tule niitä sairaus päiviä mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän kohtaukset harvenee
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18216395
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408