menkää töihi kaliaukot jos toiste tiennaamminen käy omanntunnonpiälle, niin ne tekköö muukki.
60 kiloeuroo mahat suaha 2 vuojen hommist, toiset tionoo tuon kuukauves😆😆
kalia ukot katteellissii
24
572
Vastaukset
- Anonyymi
mulla meni 4 vuotta tuon 60 kilon kuoletukseen, kävin lenkillä ja söin vähemmän niin pikkuhiljaa se tippui.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18216866
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
noo mitä sitten jos ollaanki kateellisii, joka aamu navetalle ja päiväunet 8-10, sitte kauppaa. illal 3-5 navettaa. mun unelma ammatti.
ja liksaa tulee 1400 e/kk- Anonyymi
1400 € / kk älä valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1400 € / kk älä valehtele.
Kyllä, hyvinä kuukausina.
- Anonyymi
Elä 🙄 ookkos nää ihan tosihnansa?🤔
- Anonyymi
F.H.A.T??????
- Anonyymi
myö suatiin navettahommist n.1100 kiloeuroo verojenjälkeen. onnes oli apukortit sähkölaskunmaksuun yms.
ei tämä nyt niin kultakaivos ole.- Anonyymi
1100 kiloa on 1,1 miljoonaa.
- Anonyymi
600 tuhannen euron vesiripuli, kyllä kaikki on kateellisia tuolle pöhöttyneelle spurgusialle
- Anonyymi
aika hyvin näkee että kateellisia kiukuttahan🤣🤣😂😅😂😂
- Anonyymi
Tietysti, minäkin haluaisin hiv:n ladyboyn kikulista, ja sairaalloisen ylipainon, ja herpeksen :3
- Anonyymi
muajussin kk palkka oli tellervon lehes n.1000€ kk eli yks kilo
yks kilo on tuhat euroo sanoi ope, rahan yksikkö on kilo tänäpäivänä - Anonyymi
Mitkä ihmeet kaliaukot?
- Anonyymi
Yritä keksiä parempi Provo. Tuo ei toimi.
- Anonyymi
Selitäs aloittaja mitä tarkoittaa "kaliukko".
- Anonyymi
Siis kaliaukko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kaliaukko?
kaliaa,kaliaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaliaa,kaliaa!!
hyvvee se o, miekii vappoopäivinä ku navetast ehin juon tuota elämän eliksiiriä.
ei passoo mersuu käännistellä tuona päevänä ku suattoi muukkii ku noppeusviisari värähtöö, mut potullee tsemppii hyvinnää vejät sielä!! - Anonyymi
Oolusa kalja on kalia.
- Anonyymi
Mulle riittäs kun saisin samanlaiset tissit kun potulla.
En oo niin rahan perään, mut ne tissit on upeat. - Anonyymi
F,H.A.T.!!!!
- Anonyymi
kuun vaihteessa saa tilin, 60 x isomman kun lantahaalarin tilin?
onko maatalous näin huonopalkkasta? - Anonyymi
Runnilaiseen ikiliikkujaan ei köyhien puheet pysty. Kuningas kaataa vaikka metsän paljain käsin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418