Ensi kesänä mökille? Olisipa kiva uida ja saunoa parhaassa seurassa. Kyllä luit oikein, mies.
Pyydätkö mut
74
1125
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydän kun ostan sopivan mökin ensin.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Täytyypä ruveta säästämään mökin ostoa varten sitten....
- Anonyymi
Jo se vain passaa, kun on parasta seuraakin luvassa. m>n
- Anonyymi
Pyydän mut tuo sinä kaljat, makkarat ja pornoleffat.
- Anonyymi
Kutsu itsesi ja pölähdä vain paikalle, siellä minä kuitenkin vietän kesälomani joka tapauksessa ja seura ei olisi pahitteeksi.
- Anonyymi
Jonkinlaista kutsua odotan ajo-ohjeineen. Vai tuletko hakemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkinlaista kutsua odotan ajo-ohjeineen. Vai tuletko hakemaan?
Voisin tulla hakemaan jo nyt perjantaina...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkinlaista kutsua odotan ajo-ohjeineen. Vai tuletko hakemaan?
Hakeminen ja vieminen on sovittavissa erikseen, jos ei ihan toiselta puolelta suomea tarvitse hakea tai sitten joudut olemaan koko kesäloman minun kanssa mökillä :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakeminen ja vieminen on sovittavissa erikseen, jos ei ihan toiselta puolelta suomea tarvitse hakea tai sitten joudut olemaan koko kesäloman minun kanssa mökillä :P
Kutkutteleva ja mukava ajatus, mutta en koko kesää malta olla :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla hakemaan jo nyt perjantaina...
Aloitatko mökkikauden jo nyt perjantaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitatko mökkikauden jo nyt perjantaina?
Joo ympärivuotisesti mökkeilen👍
- Anonyymi
Onpa outoja kiemuroita täällä.
- Anonyymi
Kyllä yhden miehen varassa yks kollektiivinen miälikuvituspalsta vaan pyörii👍
- Anonyymi
En kieltäydy kahdesti.
- Anonyymi
En kysy kahdesti.
- Anonyymi
Eipä kelvannut mökkireissu viimekesänä.
Ens kesälle jo uusi seuralainen jolle kelpaa.- Anonyymi
Kiva, jos olet saanut itsellesi seuraa. Olen onnellinen puolestasi. Ei tullut kutsu perille mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, jos olet saanut itsellesi seuraa. Olen onnellinen puolestasi. Ei tullut kutsu perille mulle.
Perjantaina olisi seuraa tarjolla kaunokaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina olisi seuraa tarjolla kaunokaiselle.
Kiitos tarjouksesta, olisi mukavaa, mutta en lähde jos pidät ovet auki noin selvästi muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina olisi seuraa tarjolla kaunokaiselle.
Kerro lisää kenelle 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina olisi seuraa tarjolla kaunokaiselle.
Että kyllä möksäs ois tarkemmin asiaa mietittyä ihan talviasuttava ja mukava ois megapakkasella makuupussukassa?
Anonyymi kirjoitti:
Että kyllä möksäs ois tarkemmin asiaa mietittyä ihan talviasuttava ja mukava ois megapakkasella makuupussukassa?
Armeijamallin makuupussissa tarkenee vaikka -40 asteessa ja kaksin on intiimi tunnelma. ✌️
🐻
- Anonyymi
En pyydä. Huku tumppuihis😃
- Anonyymi
En ole ap mutta mistä tiedät että mulla on liian isot tumput?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap mutta mistä tiedät että mulla on liian isot tumput?
Kaikilla naisilla on..
- Anonyymi
Hirsimökki rannalla on valmiina kesällä ottamaan Sinut vieraakseni!
- Anonyymi
Uitko koiraa vai sammakkoa?
- Anonyymi
Kuivaan myös hiuksesi ja hieron hartiat
- Anonyymi
Mielellään pääset kyllä ja pyyteettömästi!!!
En ole hullu rikollinen vaikka moni luulee niin. 🐻- Anonyymi
We have a winner 👍😂
- Anonyymi
🦍🧙♂️😂
- Anonyymi
Vai niin, niinkö suunnittelit 😂
- Anonyymi
En osaa uida ja sauno paloi.
- Anonyymi
Niinpä näkyi😅 hä hää
- Anonyymi
Hän tekisi siitä rakkautta ja väriloistoa. Se olisi kerrassaan upea reissu, ja sen tunnelman saisi poikki vain moottorisahalla.
https://youtu.be/fByNmtms_sE - Anonyymi
Hänen mielestään tuskin olen sitä parasta seuraa. Muuten kyllä tuo mökkeily saunomisineen ja uinteineen olisi jees. Ehkä kalastelua iltaisin lisäksi tai muuten vain vesillä luontoa kuunnellen ja katsellen. Nuotio illan viiletessä.
- Anonyymi
Tuo kuulostaisi huippu treffeiltä. Tuohon ensimmäiseen kommenttiisi, kyllä paljon on tapahtunut mutta uskon molempien toisia kunnioittavaan käytökseen ja sopuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuulostaisi huippu treffeiltä. Tuohon ensimmäiseen kommenttiisi, kyllä paljon on tapahtunut mutta uskon molempien toisia kunnioittavaan käytökseen ja sopuun.
Osaan käyttäytyä ja kunnioittaa muita. Sopu on vain sovittavissa niin halutessaan. Riita ei kuulu mielestäni mukavaan kesäiltaan. Muutenkaan en tykkää riidellä. Mieluummin vaikka hiljaa sitten, mutta ei siitäkään olisi yhtenä kesäisenä iltana muutenkaan pelkoa. Niinkuin ei muulloinkaan.
Rennosti vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan käyttäytyä ja kunnioittaa muita. Sopu on vain sovittavissa niin halutessaan. Riita ei kuulu mielestäni mukavaan kesäiltaan. Muutenkaan en tykkää riidellä. Mieluummin vaikka hiljaa sitten, mutta ei siitäkään olisi yhtenä kesäisenä iltana muutenkaan pelkoa. Niinkuin ei muulloinkaan.
Rennosti vain.Ihanan luotettavalta mökki-isännältä vaikutat täällä saat saunoa yksinkin ym🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan luotettavalta mökki-isännältä vaikutat täällä saat saunoa yksinkin ym🤭
Ja kiva yksinpuhelu miealoittaja🥱
- Anonyymi
Kalastusreissuna markkinoit tätä konseptiasi? Ei niin omaperäistä kyllä
- Anonyymi
Sali on pienehkö räsymatolla.
- Anonyymi
Vapa on vaan seinä puuttuu....
- Anonyymi
Disturbing dude much?
Hei rakas, olen hyvin pahoillani mutta minulla ei ole mökkiä 😌 eikä tule olemaan, voidaan mennä hiihtolomalla vaikka laskettelemaan tai keksitään jotain kivaa yhdessä tekemistä 😊
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Missä mökki on??
- Anonyymi
Mökki on saaristossa ☀️
- Anonyymi
Olis ihanaa erään naisen kanssa, mutta minulla ei ole kesämökkiä, eikä ole vanhemmillakaan.
- Anonyymi
Helsingistä En halua kenekään mökille.Viihdyn itsenäisesti upeissa Itä helsingin meren ranta viivoilla.Ilaksi pääsen aina omaan vuokra kämpääni ja kukan ei halitse minua. Joten sinä joka pyydät päästä miehen mlkille laita edes alueesi niimi.Uusimalta,keski -suomesta,pirkanmaalta.jne.Ettei erehdyksiä tule ja joku joka kesii aha vihdoin hän on kinostunut mökistäni,mökkeilystä kanssani, Jottaväärä mies :EI OTA YHTEYS VÄÄRÄÄN NAISEEN.ISO KITOS ETUKÄTEEN!
- Anonyymi
No kun ei.
Olen sen verran pettynyt kaikkeen, kun et kirjoita minulle mitään tuolla reaalielämässä. Ajattelin myydä mökin ja kaikki muutkin pois. En oikein usko, että kannattaa enää yrittää.- Anonyymi
Your supposed to be babemagnet did not make amends?
- Anonyymi
Jos lupaat antaa
- Anonyymi
jos haluaa saada on pakko antaa.
- Anonyymi
Olisin muuten, mutta vaatimus ennakkoon vei halut 🚩
- Anonyymi
Mokilla myös jokus kaynyt nykyaan harvempi kerta kun ei ole mahdollisuuksia minulla.
- Anonyymi
Hommaa ensin se mökki!
Aivan mahdollista 🙃 Mutta tarvis ensin tietää, kuka kysyy. Eli pikku esittely ei olis pahasta. Tai jotain tuntomerkkejä ainakin. 🧭
🐻- Anonyymi
Minä polskin käsipohjaa mökkisi rannassa ja uimarengas kaulassa!
- Anonyymi
En odottaisi kesään. Pyytäisin paljon aikaisemmin jos toinen siihen suostuisi, vaikka avanto ei kumpaakaan kiinnostaisi. Halu nähdä on suuri.
- Anonyymi
Ehdottaisit näkemistä suoraan. Sulla on mun numero ellet ole sitä poistanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottaisit näkemistä suoraan. Sulla on mun numero ellet ole sitä poistanut?
Ei ole hänen numeroa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hänen numeroa enää.
Miksi sen poistit? 🤔 sille ei voi sitten mitään
- Anonyymi
Hänen seurassa mökki-ilta, auringon laskuineen olisi romanttisuuden huippu tai erittäin miellyttävä kokemus naisen ystävyydestä.
https://youtu.be/bnS1uxmGnjI - Anonyymi
- Anonyymi
Lähtisin...❤❤
- Anonyymi
En kun oot semmonen höyrypää että ikkunat huurtuu oli syksy tai kevät.
- Anonyymi
Mitä jos mökillä on haiseva puucee? Latistaako tunnelman?
- Anonyymi
Ei latista. Oon tottunut mökkeilyyn 👍
- Anonyymi
Hirsimökki on keskellä Suomea
- Anonyymi
"parhaassa seurassa" on miesten puhetta.
- Anonyymi
Vähänpä tunnet naisia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673