Pyydätkö mut

Anonyymi-ap

Ensi kesänä mökille? Olisipa kiva uida ja saunoa parhaassa seurassa. Kyllä luit oikein, mies.

74

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydän kun ostan sopivan mökin ensin.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Täytyypä ruveta säästämään mökin ostoa varten sitten....

    • Anonyymi

      Jo se vain passaa, kun on parasta seuraakin luvassa. m>n

    • Anonyymi

      Pyydän mut tuo sinä kaljat, makkarat ja pornoleffat.

    • Anonyymi

      Kutsu itsesi ja pölähdä vain paikalle, siellä minä kuitenkin vietän kesälomani joka tapauksessa ja seura ei olisi pahitteeksi.

      • Anonyymi

        Jonkinlaista kutsua odotan ajo-ohjeineen. Vai tuletko hakemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinlaista kutsua odotan ajo-ohjeineen. Vai tuletko hakemaan?

        Voisin tulla hakemaan jo nyt perjantaina...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinlaista kutsua odotan ajo-ohjeineen. Vai tuletko hakemaan?

        Hakeminen ja vieminen on sovittavissa erikseen, jos ei ihan toiselta puolelta suomea tarvitse hakea tai sitten joudut olemaan koko kesäloman minun kanssa mökillä :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakeminen ja vieminen on sovittavissa erikseen, jos ei ihan toiselta puolelta suomea tarvitse hakea tai sitten joudut olemaan koko kesäloman minun kanssa mökillä :P

        Kutkutteleva ja mukava ajatus, mutta en koko kesää malta olla :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tulla hakemaan jo nyt perjantaina...

        Aloitatko mökkikauden jo nyt perjantaina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitatko mökkikauden jo nyt perjantaina?

        Joo ympärivuotisesti mökkeilen👍


    • Anonyymi

      Onpa outoja kiemuroita täällä.

      • Anonyymi

        Kyllä yhden miehen varassa yks kollektiivinen miälikuvituspalsta vaan pyörii👍


    • Anonyymi

      En kieltäydy kahdesti.

      • Anonyymi

        En kysy kahdesti.


    • Anonyymi

      Eipä kelvannut mökkireissu viimekesänä.
      Ens kesälle jo uusi seuralainen jolle kelpaa.

      • Anonyymi

        Kiva, jos olet saanut itsellesi seuraa. Olen onnellinen puolestasi. Ei tullut kutsu perille mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, jos olet saanut itsellesi seuraa. Olen onnellinen puolestasi. Ei tullut kutsu perille mulle.

        Perjantaina olisi seuraa tarjolla kaunokaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina olisi seuraa tarjolla kaunokaiselle.

        Kiitos tarjouksesta, olisi mukavaa, mutta en lähde jos pidät ovet auki noin selvästi muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina olisi seuraa tarjolla kaunokaiselle.

        Kerro lisää kenelle 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina olisi seuraa tarjolla kaunokaiselle.

        Että kyllä möksäs ois tarkemmin asiaa mietittyä ihan talviasuttava ja mukava ois megapakkasella makuupussukassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että kyllä möksäs ois tarkemmin asiaa mietittyä ihan talviasuttava ja mukava ois megapakkasella makuupussukassa?

        Armeijamallin makuupussissa tarkenee vaikka -40 asteessa ja kaksin on intiimi tunnelma. ✌️

        🐻


    • Anonyymi

      En pyydä. Huku tumppuihis😃

      • Anonyymi

        En ole ap mutta mistä tiedät että mulla on liian isot tumput?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap mutta mistä tiedät että mulla on liian isot tumput?

        Kaikilla naisilla on..


    • Anonyymi

      Hirsimökki rannalla on valmiina kesällä ottamaan Sinut vieraakseni!

    • Anonyymi

      Uitko koiraa vai sammakkoa?

    • Anonyymi

      Kuivaan myös hiuksesi ja hieron hartiat

    • Anonyymi

      Mielellään pääset kyllä ja pyyteettömästi!!!
      En ole hullu rikollinen vaikka moni luulee niin. 🐻

      • Anonyymi

        We have a winner 👍😂


      • Moi kaima 🐻 Kuka niin luulee? 🤔

        🐻


    • Anonyymi

      🦍🧙‍♂️😂

      • Anonyymi

        Vai niin, niinkö suunnittelit 😂


    • Anonyymi

      En osaa uida ja sauno paloi.

    • Anonyymi

      Niinpä näkyi😅 hä hää

    • Anonyymi

      Hän tekisi siitä rakkautta ja väriloistoa. Se olisi kerrassaan upea reissu, ja sen tunnelman saisi poikki vain moottorisahalla.


      https://youtu.be/fByNmtms_sE

    • Anonyymi

      Hänen mielestään tuskin olen sitä parasta seuraa. Muuten kyllä tuo mökkeily saunomisineen ja uinteineen olisi jees. Ehkä kalastelua iltaisin lisäksi tai muuten vain vesillä luontoa kuunnellen ja katsellen. Nuotio illan viiletessä.

      • Anonyymi

        Tuo kuulostaisi huippu treffeiltä. Tuohon ensimmäiseen kommenttiisi, kyllä paljon on tapahtunut mutta uskon molempien toisia kunnioittavaan käytökseen ja sopuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuulostaisi huippu treffeiltä. Tuohon ensimmäiseen kommenttiisi, kyllä paljon on tapahtunut mutta uskon molempien toisia kunnioittavaan käytökseen ja sopuun.

        Osaan käyttäytyä ja kunnioittaa muita. Sopu on vain sovittavissa niin halutessaan. Riita ei kuulu mielestäni mukavaan kesäiltaan. Muutenkaan en tykkää riidellä. Mieluummin vaikka hiljaa sitten, mutta ei siitäkään olisi yhtenä kesäisenä iltana muutenkaan pelkoa. Niinkuin ei muulloinkaan.

        Rennosti vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan käyttäytyä ja kunnioittaa muita. Sopu on vain sovittavissa niin halutessaan. Riita ei kuulu mielestäni mukavaan kesäiltaan. Muutenkaan en tykkää riidellä. Mieluummin vaikka hiljaa sitten, mutta ei siitäkään olisi yhtenä kesäisenä iltana muutenkaan pelkoa. Niinkuin ei muulloinkaan.

        Rennosti vain.

        Ihanan luotettavalta mökki-isännältä vaikutat täällä saat saunoa yksinkin ym🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan luotettavalta mökki-isännältä vaikutat täällä saat saunoa yksinkin ym🤭

        Ja kiva yksinpuhelu miealoittaja🥱


      • Anonyymi

        Kalastusreissuna markkinoit tätä konseptiasi? Ei niin omaperäistä kyllä


    • Anonyymi

      Sali on pienehkö räsymatolla.

    • Anonyymi

      Vapa on vaan seinä puuttuu....

      • Anonyymi

        Disturbing dude much?


    • Hei rakas, olen hyvin pahoillani mutta minulla ei ole mökkiä 😌 eikä tule olemaan, voidaan mennä hiihtolomalla vaikka laskettelemaan tai keksitään jotain kivaa yhdessä tekemistä 😊

    • Anonyymi

      Juuri näin

    • Anonyymi

      Missä mökki on??

      • Anonyymi

        Mökki on saaristossa ☀️


    • Anonyymi

      Olis ihanaa erään naisen kanssa, mutta minulla ei ole kesämökkiä, eikä ole vanhemmillakaan.

    • Anonyymi

      Helsingistä En halua kenekään mökille.Viihdyn itsenäisesti upeissa Itä helsingin meren ranta viivoilla.Ilaksi pääsen aina omaan vuokra kämpääni ja kukan ei halitse minua. Joten sinä joka pyydät päästä miehen mlkille laita edes alueesi niimi.Uusimalta,keski -suomesta,pirkanmaalta.jne.Ettei erehdyksiä tule ja joku joka kesii aha vihdoin hän on kinostunut mökistäni,mökkeilystä kanssani, Jottaväärä mies :EI OTA YHTEYS VÄÄRÄÄN NAISEEN.ISO KITOS ETUKÄTEEN!

    • Anonyymi

      No kun ei.
      Olen sen verran pettynyt kaikkeen, kun et kirjoita minulle mitään tuolla reaalielämässä. Ajattelin myydä mökin ja kaikki muutkin pois. En oikein usko, että kannattaa enää yrittää.

      • Anonyymi

        Your supposed to be babemagnet did not make amends?


    • Anonyymi

      Jos lupaat antaa

      • Anonyymi

        jos haluaa saada on pakko antaa.


      • Anonyymi

        Olisin muuten, mutta vaatimus ennakkoon vei halut 🚩


    • Anonyymi

      Mokilla myös jokus kaynyt nykyaan harvempi kerta kun ei ole mahdollisuuksia minulla.

    • Anonyymi

      Hommaa ensin se mökki!

    • Aivan mahdollista 🙃 Mutta tarvis ensin tietää, kuka kysyy. Eli pikku esittely ei olis pahasta. Tai jotain tuntomerkkejä ainakin. 🧭

      🐻

    • Anonyymi

      Minä polskin käsipohjaa mökkisi rannassa ja uimarengas kaulassa!

    • Anonyymi

      En odottaisi kesään. Pyytäisin paljon aikaisemmin jos toinen siihen suostuisi, vaikka avanto ei kumpaakaan kiinnostaisi. Halu nähdä on suuri.

      • Anonyymi

        Ehdottaisit näkemistä suoraan. Sulla on mun numero ellet ole sitä poistanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottaisit näkemistä suoraan. Sulla on mun numero ellet ole sitä poistanut?

        Ei ole hänen numeroa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hänen numeroa enää.

        Miksi sen poistit? 🤔 sille ei voi sitten mitään


    • Anonyymi

      Hänen seurassa mökki-ilta, auringon laskuineen olisi romanttisuuden huippu tai erittäin miellyttävä kokemus naisen ystävyydestä.
      https://youtu.be/bnS1uxmGnjI

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lähtisin...❤❤


    • Anonyymi

      En kun oot semmonen höyrypää että ikkunat huurtuu oli syksy tai kevät.

    • Anonyymi

      Mitä jos mökillä on haiseva puucee? Latistaako tunnelman?

      • Anonyymi

        Ei latista. Oon tottunut mökkeilyyn 👍


    • Anonyymi

      Hirsimökki on keskellä Suomea

    • Anonyymi

      "parhaassa seurassa" on miesten puhetta.

      • Anonyymi

        Vähänpä tunnet naisia


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe