Mitä sinä haluaisit sanoa kaivatullesi juuri nyt?
Mitä haluaisit sanoa
104
2124
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin halata, pitää lähellä ja kertoa miehelle, että olen se oikea hänelle! ❤️
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olen hulluna juuri Sinuun
- Anonyymi
Laitetaan rattaat pyörimään ja katsotaan mitä tämä kaikki voi Meille antaa
- Anonyymi
Tunnetko saman mitä minä.
- Anonyymi
Kamala ikävä Sinua
- Anonyymi
Mulla on Rakas ikävä ja odotan innolla että näemme pian.
- Anonyymi
Odotan maaliskuuta
- Anonyymi
Mitäs sillon, tuletko mukaan? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sillon, tuletko mukaan? 😊
Silloin me tapaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin me tapaamme.
Oijoi, missä näette ja ketkä näkevät? Sillä vastapuolella ei taida olla vielä tietoa asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin me tapaamme.
Meinaatko tulla kemuihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi, missä näette ja ketkä näkevät? Sillä vastapuolella ei taida olla vielä tietoa asiasta.
Yksityiskohdat ei kuulu tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Kuokkimaan, vai pitääkö kutsua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuokkimaan, vai pitääkö kutsua?
Mulla on avain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on avain
Sitten meni ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityiskohdat ei kuulu tänne.
No ei varmasti, toivottavasti ilmoitat toiselle pian.
Maaliskuu alkaa olemaan täyttä kalenterissa jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmasti, toivottavasti ilmoitat toiselle pian.
Maaliskuu alkaa olemaan täyttä kalenterissa jo.Raivaa tilaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sulla on kemut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raivaa tilaa
Raivaanko tilaa anonyymi merkinnällä ja mihin kohti haluat sen varattavan? Kyllä vois raivata jos tietäisi enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sulla on kemut?
Jos et tuota tiedä niin ei osunut.
"minulla on aivan valtava ikävä sinua 😭 olet rakas ystäväin sinä riität minulle sellaisena kun oot 🥰🤗💕"
- Anonyymi
Vaihda tuo nimi
Virallisesti Anonyymi kirjoitti:
Vaihda tuo nimi
VirallisestiHei, mikä se on tämä rahinä olevan 🤔. esiinnyn ihan omalla nimellä ei siinnä oo kahta sanaakaan. oikein siunattua keskiviikko-iltaa kaikille suomi24:lle 🙏
- Anonyymi
Minulla on ikävä sinua.
- Anonyymi
Ei taida olla ikävä, ku pitää tääl ilmoitella!
- Anonyymi
mene sinä ensimmäisenä pesulle, minä otan vielä parit löylyt.
https://youtu.be/-HFaUA-RKIM - Anonyymi
Kiitos kun olet ollut minulle niin hyvä!
- Anonyymi
Hyvää yötä ihana. ❤️
voi sitä soittakkin...
oikeestaan katsoin toimiiiko suomi24 vielllä,näyttää toimivan..
- Anonyymi
Silmäsi loisteen mä vieläkin muistan, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Muistaako minua enää edes niin....
- Anonyymi
Olin siis hyvin ilkeä hänelle aina
- Anonyymi
En väittänyt ollenkaan siitä.....
- Anonyymi
Vaalea pitkä tukka en pitänyt siitä
- Anonyymi
Minä taas olen aivan hulluna hänen vaaleisiin pitkiin hiuksiin ❤️
- Anonyymi
Löin usein
- Anonyymi
Tule lämmittelemään takan ääreen kanssani.
- Anonyymi
Olen ikävöinyt sinua, melko pitkään (;
- Anonyymi
Sulla on hamppu tukka :D
- Anonyymi
Anteeksi että pelkäsin.
- Anonyymi
Mitä pelkäsit? 😕
- Anonyymi
sitä tilannetta,luonnollista jos ei toinen kovin tuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pelkäsit? 😕
Ei siitä voi täällä kirjoittaa. Helpompi ois varmaan sanoa mitä en pelännyt.
- Anonyymi
"Sinähän kuolit?"
- Anonyymi
Olen mä tuonkin jo kuulemma ainakin kerran kerenny tekeen ite toki kysyjälle totesin et kyl mä ainakin vie omasta mielestä hengissä oon tai oon tässä
- Anonyymi
Olen pelimies...
- Anonyymi
Pelkkä pelimies
- Anonyymi
No mikset sitä voisi kertoa kasvotusten? On nyt parempi vain että kumpikin on kartalla?
- Anonyymi
Ei se kirpaisisi yhtään yhtä pahasti kuin kaikenlainen turha oheissekoilu täällä. Sitäpaitsi saat toki huomioni (ja ihailuni) silti! Oikein hyvä pelimies olet 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kirpaisisi yhtään yhtä pahasti kuin kaikenlainen turha oheissekoilu täällä. Sitäpaitsi saat toki huomioni (ja ihailuni) silti! Oikein hyvä pelimies olet 😘
Pelaillu en ol oikeistai kun konsoleilla tietokone ei itselle tuntunu sellai ominaiselta pelikoneelta ja autoja olen taase leluinani pitäny siksi en niistä niin hyvää huolta pidä ei vituta vähäkään jos sattuu virhe ja kolhasee jonnekin kolmevarttia kun autolla leikit ni kerkiää sattua se kohtalokaskin virhe
- Anonyymi
Pitäisitkö minut omana ja rakkana miehenäsi loppuelämän? Muuta asiaa ei ole tähän hätään.
- Anonyymi
Miksi puhut täällä ja kenelle?!
- Anonyymi
Sanoisin hänelle kolme sanaa: ehdottomasti kyllä mies.
- Anonyymi
Ei ole mitään sanottavaa. Se kertoo varmaan oleellisen.
- Anonyymi
Voitaisiinko halata? Sitä kysyisin ja sitä myös kaipaan just nyt.
- Anonyymi
Usko siihen että olet arvokas ja ihana. Olen aina halunnut sinunlaisesi ihmisen rinnalleni. Anna mun itse päättää, oletko sellainen - älä päätä puolestani. 😚
Toivon että lähennyttäisiin, opittisiin tuntemaan paremmin, annettais toisillemme läheisyyttä, lämpöä, voimaa, tukea. - Anonyymi
Tunnen selittämätöntä lämpöä ja rakkautta sua kohtaan vaikka ei edes tunneta niin hyvin. Ja vahvaa kaipausta lähellesi. Ootkohan joku sielunkumppani, ei tällaista vetovoimaa ole ennen herännyt.
- Anonyymi
🤍🤍❣️
- Anonyymi
Kannattaa pitää henkilöstä kiinni
- Anonyymi
Se on ihmeellinen tunne. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤍🤍❣️
❤️❤️❤️❤️❤️🤗
- Anonyymi
Älä juokse karkuun mies. Juokse ennemmin kohti. Tunteita ei kannata pelätä, ne kannattaa kohdata.🥰
- Anonyymi
Samat sanat sinulle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat sinulle ❤️
Enhän mä enää juoksekaan karkuun enkä pelkää. 🥰 Pyri säkin samaan 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat sinulle ❤️
Yritän. Välillä on vaan vaikeaa tai tilanteet menee ohi 💕
- Anonyymi
Rakastan vieläkin senkin ihana nainen etkö tajua ❤️
- Anonyymi
Näytä se niin ei jää epäselväksi. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä se niin ei jää epäselväksi. 😊
Miksi sä kirjoitat täällä itsellesi toisina esiintyen?
- Anonyymi
Sä oot varmaa se sataeduäijä. Mut rais kaajia en ymmärrä.
- Anonyymi
Olet taidokas viettelijä -kaikella kunnioituksella! Varmaan ihan yhtä loistava rakastaja, en yhtään epäile - mutta nyt juuri lähinnä aika huono pakinoitsija. Lopeta nyt kun haluisin arvostaa sinua jatkossakin❣️
- Anonyymi
En lopeta koskaan ennen kuin saan sen mitä haluan. ♡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmm, tuo kuulostaa jo aika uhkauksesta? Olen kuullut monenlaisesta värisokeudesta mutta tämä musta-valko oli minulle uusi. Haluatko tarkentaa mitä voin vielä odottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmm, tuo kuulostaa jo aika uhkauksesta? Olen kuullut monenlaisesta värisokeudesta mutta tämä musta-valko oli minulle uusi. Haluatko tarkentaa mitä voin vielä odottaa?
Se on sitä kun katselen sinua ruusunpuinaisten lasien läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaista naista ja yleensä naista ei voi omistaa,anna hänelle vapaus elää sinkkuna jos niin haluaa.Sama pätee miehiin.
- Anonyymi
Saisinko halata sinua kerran? Jos se ei tunnu sinusta kivalta, niin sitten voit jatkaa elämääsi, enkä häiritse sinua enää. Miehelle.
- Anonyymi
Saat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat..
No hyvä. Kerro paikka ja aika, niin tulen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Kerro paikka ja aika, niin tulen.
Tiedät mihin tulla.. ajalla niin väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät mihin tulla.. ajalla niin väliä.
Työpaikalle vai?
- Anonyymi
https://youtu.be/o1wmxYY8Mwo ....
❤️❤️ - Anonyymi
Rakastan sinua, olen aina rakastanut. Olet kaunis ja sinulla on nätti hymy. Olemme naimisissa molemmat tahoillamme. Silti haaveilen sinusta!
- Anonyymi
Mulla on ikävä sua! Rakastan sua tosi paljon ja kaipaan joka hetki kun en näe sua!
- Anonyymi
Jouluaaton aattona, Koskikeskuksen apteekin kassalla. Sinä olit siinä maksamassa ostoksiasi, minä tuli siihen sinun jälkeesi. Näytit kauniimmalta kuin koskaan, vaalea tukka, musta takki. Yli kaksitoista vuotta siitä kun edellisen kerran tavattiin. Olisin toki halunnut toivottaa hyvää joulua, mutta sanat juuttui kurkkuun. Vanha sähköpostisikaan ei toimi.
- Anonyymi
Voi kun sä kauniisti yrität udella muilta itsellesi uusia iskureploja vieläkö niiden avulla saa pillua muilta kun narsisteilta kerron joskus myöhemmin miksi kysyin näi
- Anonyymi
Toivon, että olet elossa. Välillä haluan ottaa yhteyttä, mutta kun mietin asiaa, en kuitenkaan tee niin. Siksi, miten asiat päättyivät. En vieläkään tiedä, miten suhtautua siihen kaikkeen. Haluaisin antaa ja pyytää anteeksi. Kaikesta huolimatta olit ensirakkauteni ja toivon että sulla menee hyvin. Tunnisteeksi pieniä käärmeitä :D
- Anonyymi
Haluaisin pyytää anteeksi,vaikka ehkä hän ei muista koko tapahtumaa.Olisi mukava jutella jos keksisi juteltavaa.Baarissa silloin tällöin nähty.
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
I hope you're happy, or at least content with it all.
- Anonyymi
Tämä pahoittaa mieleni enemmän kuin se että sanoisit vaan asian suoraan, emme enää näe toisiamme.
- Anonyymi
Oksensin just verta. Emme tapaa enää.
- Anonyymi
Mitä voi sanoa.. yli vuosi kaipausta. Pettymys ihmiseen johon luotti kun oli heikoilla. Ihastuin ja tunne ei lopu. Onneksi on muuta paskaa elämä täynnä niin ehkä se unohtuu. Silti se tunne oli sydämen tunnettavissa. Hukassa...t: t
- Anonyymi
Ikävöin ja ajattelen sinua päivittäin. Toivon niin kovasti, että meidän tiet vielä kohtaa.
- Anonyymi
Oli pakko olla ilkee ja sanoa rumasti koska en voi olla hänen lähellään vaikka kuinka haluaisin
- Anonyymi
Miksi et voi?
- Anonyymi
Missä olit ilkeä? IRL vai palstalla?
- Anonyymi
En itse asiassa sanoisi mitään. Haluaisin vain halata. Edes yhden kerran. ❤️
- Anonyymi
Eikös me halattu vai taisi sittenkin olla unta.
- Anonyymi
Sä et ole hyvä ihminen
- Anonyymi
Että Kadun suuresti en hänen vuokseen töihin ammattiin. Johon on koulutusta , vaan jäin. Paikkakunnalle asumaan ja munt alennettiin !
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2143534- 1202083
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641724Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2071717- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861466- 531304
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591228
- 1191141