Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mun mielestä asian voisi hoitaa toisin

Anonyymi-ap

Jos joku ihastuu/rakastuu sinuun eikä sua kiinnosta, niin onko pakko olla ilkeä.
En pysty ymmärtämään mitä sillä saavuttaa että rikkoo toista samalla.
Rakastunut ihminen on heikoimmillaan ja on vaatinut rohkeutta että näyttää sulle tunteitaan. Ei niin!

95

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ollut, mutta ootko sinä ollut? Sitäkin on monenlaista ilikeyttä?

      • Anonyymi

        En ole ollut hänelle ilkeä tietääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut hänelle ilkeä tietääkseni.

        "Tietääkseni" ? Eli et tiedä kuinka käyttäydyt? Otatko millään tavalla vastuuta tekemisistäsi sanoistasi? Tosi aikuismaista sitten syytellä täällä toisia! kun lukee sun kommenteja eteenpäin. Kasva aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tietääkseni" ? Eli et tiedä kuinka käyttäydyt? Otatko millään tavalla vastuuta tekemisistäsi sanoistasi? Tosi aikuismaista sitten syytellä täällä toisia! kun lukee sun kommenteja eteenpäin. Kasva aikuiseksi.

        Aiempi tuossa viittaa varmaankin väärinkäsityksen mahdollisuuteen. Eri


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­N­y­­­m­­f­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mullekin kävi noin. Sitä se on kun joutuu pirun hulluuden kohteeksi.

    • Anonyymi

      Rakastunut ihminen näkee ehkä asiat myös herkemmin ilkeytenä vaikka ei olisi tarkoitus.

      • Anonyymi

        Eiköhän jokainen erota mikä on ilkeyttä.


      • Anonyymi

        Ei ota. Kukaan ei ota asiallista ystävällistä torjumista ilkeytenä.
        Ei ole mitään tarvetta mennä henkilökohtaisuuksiin ja kertoa toisella mikä hänessä on vikana.
        Tämä on vaan mun mielipide.


    • Anonyymi

      Hullu nainen piinasi mua vuosikausia omaksi huvikseen. Voisin oksentaa kun kuulen sen nimenkin. Toivottavasti sen pärstää ei tarvitse nähdä enää ikinä.

      • Anonyymi

        Aloituksessa nyt puhuttiin ihan ihastuneista. Sinun tapauksesi on toisenlainen. Jotain järkeä tuohon kommentointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa nyt puhuttiin ihan ihastuneista. Sinun tapauksesi on toisenlainen. Jotain järkeä tuohon kommentointiin.

        Et tiedä mitään mun tapauksesta. Onneksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mitään mun tapauksesta. Onneksesi.

        Aloitus ei nyt koske piinaamista tai muuta vaan IHASTUMISTA. Tuo on eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei nyt koske piinaamista tai muuta vaan IHASTUMISTA. Tuo on eri asia.

        Tiedän kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kuka olet.

        Et tiedä. Tässä aloituksessa ei nyt tehdä sinusta mitään uhria vaan siitä ihastuneesta. Mene purkamaan paha olosi muualle kiitos.


      • Anonyymi

        Sulla ei ole mitään piinaaja naista. Olen ilmeisesti nainen itsekin.
        Jos oikeasti oli niin kerro miten sua muka piinattiin ? Palstallako?
        Sinä käyt täällä kiusaamassa naisia, koska sairastat jotain. Ei kiinnosta mitä.


      • Anonyymi

        Eipä taida olla.


    • Anonyymi

      Puhut kirkkaita sanoja viisas ihminen

      • Anonyymi

        Kiitos. Olen lähdössä täältä. Haluan vaan jotain sanoa ennen kuin häivyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Olen lähdössä täältä. Haluan vaan jotain sanoa ennen kuin häivyn.

        Juuri noin se tehdäänkin. Huudetaan oksennus ilmoille ja hävitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se tehdäänkin. Huudetaan oksennus ilmoille ja hävitään.

        Aloitus ei ole oksennus. Palaan myöhemmin kun sinä olet poissa tai paremmalla tuulella. En jaksa tuota oksenteluasi nyt. Hyvät yöt sinulle.


    • Anonyymi

      Voin olla aloituksesta täysin samaa mieltä. Kaikista pahinta on, jos pitkästä suhteesta lähtee sanomatta sanaakaan ja toimii puolison selän takana, hommaa kämpät jne. Ei ole minulle sattunut, mutta lähelle. Asiat pitää ainakin yrittää hoitaa kauniisti ja toista rikkomatta, jos se vain on mahdollista. Ilkeily ei ole aikuismaista käytöstä.

      sivusta

    • Anonyymi

      Olet varmasti tavannut jonkin sortin sosiopaatin. Ei heillä ole empatiakykyä ja saavat nautintoa toisten kärsimyksestä. Ainoa mitä tuossa voi tehdä, on pysytellä kaukana. Ei kannata kuvitellakaan että ymmärtäisivät tekojensa seuraukset, nauravat sille. Minä tajusin, ettei saa näyttää mitään tunteita tuollaiselle vaan pysyä etäällä.

      • Anonyymi

        Voin veikkaa miehenä et oon kohdannut sosiopaatin. Vaaninut mua puoli vuotta, eikä loppua näy. Lähtee oma järki jo kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin veikkaa miehenä et oon kohdannut sosiopaatin. Vaaninut mua puoli vuotta, eikä loppua näy. Lähtee oma järki jo kohta.

        Kerrotko vähän enemmän miten sinua on vaanittu?


    • Anonyymi

      Voin kertoa oman kantani miehenä. Mua vituttaa ja ahdistaa että mua ahdistellaan. Tullaan työpaikalle, ja laitettu mulle viestejä. Eikä jumalauta ymmärrä vaikka en vastaa. Voisiko olla kohtelias ja tajuta myös vastapuolen hiljaisuus. En HALUA jutella enkä puida asiaa mikä ei mua kiinnosta.

      • Anonyymi

        Sano suoraan tuo ahdistelijalle. Kerro joku syy. Kyllä terve, tunteva ihminen sen tajuaa kerrasta. Vaikenemalla jättää aina vain toiselle mahdollisuuden yrittää ottaa yhteyttä. JOS vaikka puhumalla siut saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano suoraan tuo ahdistelijalle. Kerro joku syy. Kyllä terve, tunteva ihminen sen tajuaa kerrasta. Vaikenemalla jättää aina vain toiselle mahdollisuuden yrittää ottaa yhteyttä. JOS vaikka puhumalla siut saisi.

        Ton sun sun hyvää tarkoittavan neuvon ja oletuksen ongelma on että
        Ettei kaikki ahdistelijat oo terveitä korvien välistä eivätkä ymmärrä kivaa puhetta .
        Kaikille ei toimi se kiltti tapa .

        Osasta pääsee eroon vain ihan oikesti lähtemällä, katkasemalla välit ,vaihtamalla paikkakuntaa ja yhteystietoja ja sen semmoiset ...
        Jättämällä hankala ja vaikea henkilö taakse.

        Narsistit ja sosioopaatut ja jotku muutkin mt ongelmaset esim kuvailevat
        Itseään tervepäisinä ja muissa on vika aina vaikka kaikki muut ympärillä tietää että niin ei ole
        Että ei kannata yleistää on meitä ihmisiä niin moneen eri junaan ... ollaan niin erilaisia.

        Joskus toki sinun tapasi on se toimiva
        Mutta on tilanteita joista pitää oikesti lähteä pois.
        Netis on vaikea sanoa mikä kulekin on paras tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ton sun sun hyvää tarkoittavan neuvon ja oletuksen ongelma on että
        Ettei kaikki ahdistelijat oo terveitä korvien välistä eivätkä ymmärrä kivaa puhetta .
        Kaikille ei toimi se kiltti tapa .

        Osasta pääsee eroon vain ihan oikesti lähtemällä, katkasemalla välit ,vaihtamalla paikkakuntaa ja yhteystietoja ja sen semmoiset ...
        Jättämällä hankala ja vaikea henkilö taakse.

        Narsistit ja sosioopaatut ja jotku muutkin mt ongelmaset esim kuvailevat
        Itseään tervepäisinä ja muissa on vika aina vaikka kaikki muut ympärillä tietää että niin ei ole
        Että ei kannata yleistää on meitä ihmisiä niin moneen eri junaan ... ollaan niin erilaisia.

        Joskus toki sinun tapasi on se toimiva
        Mutta on tilanteita joista pitää oikesti lähteä pois.
        Netis on vaikea sanoa mikä kulekin on paras tapa.

        Totta, normaaleista puhuinkin tuossa. Pakkomielteiset asia erikseen ja tietysti erilaisia tilanteita on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.


      • Anonyymi

        En tiedä kenelle tämän kirjoitat tai kuka olet, mutta minä en harrastuksiani lopeta kenenkään ihmisen takia.

        Olen harrastanut ennen häntä ja harrastan jatkossakin. Mikäli hän ottaa tämän ahdisteluna, niin se on voi voi sitten.


    • Rakkaus on melko mutkikaskin aihe.. ..itse olen sitä mieltä, että erittäinkin harva on kokenut molemminpuolisen aidon ja oikean tosirakkauden.. ..tuo on vain mielipiteeni, koska itse olen mielestäni kokenut sen ja ihan heittämällä maailman mahtavin tunne. ..rakkautta voi kukin arvioida vain itse ja vain omaansa.. ..mielipide ei ole varmuudella edes totuus..muutakuin kullekin itselleen.. ..silti ei pidä mollata kenenkään suhteita..eri mieltä voi olla, mutta on syytä pitää mölyt mahassaan…niin minäkin yleensä..nyt vähän avauduin aiheesta..sori siitä…

      • Anonyymi

        Totta puhut. Eikä vähempään enää halua tyytyä, kun sen on joskus kokenut.


      • Anonyymi

        Mä taisin just rakastua suhun 🤗💗 niin komea. Sori, meni vähän aiheen sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taisin just rakastua suhun 🤗💗 niin komea. Sori, meni vähän aiheen sivusta.

        Naisia en olekaan koskaan kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia en olekaan koskaan kokeillut.

        Etpä tietenkään 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia en olekaan koskaan kokeillut.

        ❤️‍🔥👍🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taisin just rakastua suhun 🤗💗 niin komea. Sori, meni vähän aiheen sivusta.

        Höpö höpö.. xD ..ei ole olemassakaan rakkautta ensi silmäyksellä.. ..ihastuminen on mahdollista, mutta tällaista provosaittia ei voi ottaa kovin tosissaan..sorge siitä…laita privaa jos jotain asiaa.. ;)


      • Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

        Höpö höpö.. xD ..ei ole olemassakaan rakkautta ensi silmäyksellä.. ..ihastuminen on mahdollista, mutta tällaista provosaittia ei voi ottaa kovin tosissaan..sorge siitä…laita privaa jos jotain asiaa.. ;)

        Laittaisin heti, jos en olisi varattu ja asuisit lähempänä 😊💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisin heti, jos en olisi varattu ja asuisit lähempänä 😊💗

        Näin pienessä maassa välimatkat ei ole mitään…eikä kukaan voi olla varattu kenellekään, mutta kieltämättä este jos vietät aikasi säännöllisesti jonkun kanssa..oma valintasi on se, enkä tiedä onko se hyvä vai huono.. :p


      • Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

        Näin pienessä maassa välimatkat ei ole mitään…eikä kukaan voi olla varattu kenellekään, mutta kieltämättä este jos vietät aikasi säännöllisesti jonkun kanssa..oma valintasi on se, enkä tiedä onko se hyvä vai huono.. :p

        Nyt ei varmaan ikinä saada tietää kumpikaan kumpaa olisi 😅 hyvää yötä 💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei varmaan ikinä saada tietää kumpikaan kumpaa olisi 😅 hyvää yötä 💗

        Ei saada ei.. ..noh, mua ei ole ikinä jätetty parisuhteessa niin siksi uskallan veikata hyvää..siis ainakin sinulle..toivottavasti myös minulle.. ..yup, hyvää yötä.. :p


      • Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

        Ei saada ei.. ..noh, mua ei ole ikinä jätetty parisuhteessa niin siksi uskallan veikata hyvää..siis ainakin sinulle..toivottavasti myös minulle.. ..yup, hyvää yötä.. :p

        Mua ei ole myöskään ikinä jätetty parisuhteessa. Voitais olla mielenkiintoinen pari 🤭 hyvää yötä 💗


      • o_0a
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei ole myöskään ikinä jätetty parisuhteessa. Voitais olla mielenkiintoinen pari 🤭 hyvää yötä 💗

        Olis kyl ollut mielenkiintoista nähdä…JOS olisi johtanut parisuhteeseen niin melko isollakin todennäköisyydellä jommalta kummalta olisi mennyt kuparinen rikki.. xD ..parisuhdetta ei vain ole luotu kestämään…pääsyy siihenkin etten pidä avioliittoa minkään arvoisena…kirkossa puhutaan pashaa ja vannotaan ummet ja lammet, joita ei kuitenkaan noudateta.. ..ajatustasolla avioliitto kiva juttu, mutta käytännössä ongelma kun alkaa mennä vituix.. ..ja yleensä alkaa mennä…johtuu siitä kun tullaan liian tutuiksi..


      • Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

        Olis kyl ollut mielenkiintoista nähdä…JOS olisi johtanut parisuhteeseen niin melko isollakin todennäköisyydellä jommalta kummalta olisi mennyt kuparinen rikki.. xD ..parisuhdetta ei vain ole luotu kestämään…pääsyy siihenkin etten pidä avioliittoa minkään arvoisena…kirkossa puhutaan pashaa ja vannotaan ummet ja lammet, joita ei kuitenkaan noudateta.. ..ajatustasolla avioliitto kiva juttu, mutta käytännössä ongelma kun alkaa mennä vituix.. ..ja yleensä alkaa mennä…johtuu siitä kun tullaan liian tutuiksi..

        En minäkään pidä avioliittoa minään, enkä ajatellut mennä ikinä naimisiin. Ei siitä tosiaan ole kuin harmia ellei toinen ole rikas 🤔 mutta kai ne suhteet silti voi kestää, vaikka ei niin naimisiin menosta perusta? Ei saa tehdä arjesta arkea tai vapaa suhde? Et mennytkään nukkumaan 💗 en kyllä minäkään 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään pidä avioliittoa minään, enkä ajatellut mennä ikinä naimisiin. Ei siitä tosiaan ole kuin harmia ellei toinen ole rikas 🤔 mutta kai ne suhteet silti voi kestää, vaikka ei niin naimisiin menosta perusta? Ei saa tehdä arjesta arkea tai vapaa suhde? Et mennytkään nukkumaan 💗 en kyllä minäkään 🤭

        ..avioliitto olisi kyl minullekin mahdollinen, mutta tuskin ikinä kosin ketään….EHKÄ..sillä olisi kyl romanttista antia naiselle niin mahdollista kait, mutta tuskin.. ..ja olen toisinaan aika periaatteellinen niin ei avioehtoja vaikka olisin miljardööri….menköön vituix ihan huolella jos menee.. xD ..menen useinkin nukkumaan vasta aamulla kun ei ole mitään pakollisia menoja enää.. ..vuosia sitten törmäsin moottoripyörällä traktoriin. Oikeuden päätöksellä traktorin syy ja mulla oli vakituinen työpaikka silloin niin palkallista vapaata loppuelämä…eli tavallaan olen jo miljonääri…siis teoriassa..tuskin käytännössä ikinä kun vakuutusyhtiöllä on niin pitkä maksuaika…


      • Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

        ..avioliitto olisi kyl minullekin mahdollinen, mutta tuskin ikinä kosin ketään….EHKÄ..sillä olisi kyl romanttista antia naiselle niin mahdollista kait, mutta tuskin.. ..ja olen toisinaan aika periaatteellinen niin ei avioehtoja vaikka olisin miljardööri….menköön vituix ihan huolella jos menee.. xD ..menen useinkin nukkumaan vasta aamulla kun ei ole mitään pakollisia menoja enää.. ..vuosia sitten törmäsin moottoripyörällä traktoriin. Oikeuden päätöksellä traktorin syy ja mulla oli vakituinen työpaikka silloin niin palkallista vapaata loppuelämä…eli tavallaan olen jo miljonääri…siis teoriassa..tuskin käytännössä ikinä kun vakuutusyhtiöllä on niin pitkä maksuaika…

        😂 anteeks, mut tuo "traktorin syy" oli kyllä päivän paras. No tavallaan joo oot miljonääri. Itse en pysty olemaan ilman töitä, koska pää hajoaa, mutta joo siitä naimisiin menosta vielä, että eihän sitä ikinä tiedä mitä elämässä sattuu 😊 tuskin ikinä menen, mutta ei saa sanoa ikinä. Sulla on pikkusen 🤏 unirytmi pielessä 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 anteeks, mut tuo "traktorin syy" oli kyllä päivän paras. No tavallaan joo oot miljonääri. Itse en pysty olemaan ilman töitä, koska pää hajoaa, mutta joo siitä naimisiin menosta vielä, että eihän sitä ikinä tiedä mitä elämässä sattuu 😊 tuskin ikinä menen, mutta ei saa sanoa ikinä. Sulla on pikkusen 🤏 unirytmi pielessä 🤭

        Tietty traktorin kuljettajan syy, mutta en häntä vihaa tai halua kummemmin syyllistää.. ..laitan koko asian viinan piikkiin, koska hän puhalsi törkeän ratin poliisin alkometriin kolaripaikalla.. ..silloin puhuttiin vielä promilleista…puhalsi 1,44 promillea ja verikokeen tulos 1,7.. ..poliisin puhalluttaessa sanoi juoneensa vain 4 lonkeroa..poliisi katsoi mittaria ja totesi:”Nyt valehtelet.” xD ..ei välttämättä..myönsi ryypänneensä edellisenä päivänä niin ehkä ne loiventavat vain käynnistivät prosessin uudelleen.. ..siitä tuli kevyt puolen vuoden sairaalakeikka..ekan kuukauden pitivät koomassa teholla.. ..hauska sekin, että minut laittoi koomaan vanha ala-asteen luokkatoveri.. ..kerroin hänelle Facebookissa tapauksesta kun mulla on sukunimikin vaihtunut.. ..hän sanoi muistavansa tapauksen erittäinkin hyvin, vaikka ei silloin vielä tiennytkään kuka olin…


      • Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

        Tietty traktorin kuljettajan syy, mutta en häntä vihaa tai halua kummemmin syyllistää.. ..laitan koko asian viinan piikkiin, koska hän puhalsi törkeän ratin poliisin alkometriin kolaripaikalla.. ..silloin puhuttiin vielä promilleista…puhalsi 1,44 promillea ja verikokeen tulos 1,7.. ..poliisin puhalluttaessa sanoi juoneensa vain 4 lonkeroa..poliisi katsoi mittaria ja totesi:”Nyt valehtelet.” xD ..ei välttämättä..myönsi ryypänneensä edellisenä päivänä niin ehkä ne loiventavat vain käynnistivät prosessin uudelleen.. ..siitä tuli kevyt puolen vuoden sairaalakeikka..ekan kuukauden pitivät koomassa teholla.. ..hauska sekin, että minut laittoi koomaan vanha ala-asteen luokkatoveri.. ..kerroin hänelle Facebookissa tapauksesta kun mulla on sukunimikin vaihtunut.. ..hän sanoi muistavansa tapauksen erittäinkin hyvin, vaikka ei silloin vielä tiennytkään kuka olin…

        No kuulostaa aika ikävältä. Oon pahoillani sun puolesta. Eikö mikään työ onnistuisi enää? Vaikutat siltä, että kaipaisit tekemistä 💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuulostaa aika ikävältä. Oon pahoillani sun puolesta. Eikö mikään työ onnistuisi enää? Vaikutat siltä, että kaipaisit tekemistä 💗

        Sääli on sairautta.. xD ..ja sain sitä jo liikaakin lääkäreiltä, hoitsuilta, poliisilta, tuomarilta, jne. jne. ..pystyisin varmaan moniinkin töihin, mutta ei järkeä edes etsiä kun vakuutusyhtiöllä on oikeus vähentää mun tuloja omista korvauksistaan…käytännössä olisi siis ilmaista työntekoa.. ..pakko tyytyä tuohon pariin miltsiin jonka joutuvat maksamaan…harmi kun verollista kuten palkkakin kun se on ansionmenetyskorvausta. Vammakorvaus oli verovapaa prätkäkamojen lisäksi.. ..vammoista sain aika tarkalleen 50 tuhatta euroa puhtaana käteen ja kamoista muutama tonni.. ..hävisin kyl monessakin asiassa…vakuutusyhtiöt on aivan järkyttäviä roistoja….niiden kanssa ei vain voi olla ihan rehellinen.. xD


      • o_0a kirjoitti:

        Sääli on sairautta.. xD ..ja sain sitä jo liikaakin lääkäreiltä, hoitsuilta, poliisilta, tuomarilta, jne. jne. ..pystyisin varmaan moniinkin töihin, mutta ei järkeä edes etsiä kun vakuutusyhtiöllä on oikeus vähentää mun tuloja omista korvauksistaan…käytännössä olisi siis ilmaista työntekoa.. ..pakko tyytyä tuohon pariin miltsiin jonka joutuvat maksamaan…harmi kun verollista kuten palkkakin kun se on ansionmenetyskorvausta. Vammakorvaus oli verovapaa prätkäkamojen lisäksi.. ..vammoista sain aika tarkalleen 50 tuhatta euroa puhtaana käteen ja kamoista muutama tonni.. ..hävisin kyl monessakin asiassa…vakuutusyhtiöt on aivan järkyttäviä roistoja….niiden kanssa ei vain voi olla ihan rehellinen.. xD

        ” kirjoitan tällein sivusta” Sinulla on ollut hurja onnettomuus takana ja mitä pysyviä vammoja sinulle jäi? Toivon todella noi korvaus rahalla saa hoidettua puutuva ja itsesi elättää lopun elämän.


      • Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

        Sääli on sairautta.. xD ..ja sain sitä jo liikaakin lääkäreiltä, hoitsuilta, poliisilta, tuomarilta, jne. jne. ..pystyisin varmaan moniinkin töihin, mutta ei järkeä edes etsiä kun vakuutusyhtiöllä on oikeus vähentää mun tuloja omista korvauksistaan…käytännössä olisi siis ilmaista työntekoa.. ..pakko tyytyä tuohon pariin miltsiin jonka joutuvat maksamaan…harmi kun verollista kuten palkkakin kun se on ansionmenetyskorvausta. Vammakorvaus oli verovapaa prätkäkamojen lisäksi.. ..vammoista sain aika tarkalleen 50 tuhatta euroa puhtaana käteen ja kamoista muutama tonni.. ..hävisin kyl monessakin asiassa…vakuutusyhtiöt on aivan järkyttäviä roistoja….niiden kanssa ei vain voi olla ihan rehellinen.. xD

        Huomenta 💗 Ne on kyllä roistoja 😒 joo, ehkä ymmärrän miks ei kannata mennä töihin. Onko sulla harrastuksia?


      • valtakunta kirjoitti:

        ” kirjoitan tällein sivusta” Sinulla on ollut hurja onnettomuus takana ja mitä pysyviä vammoja sinulle jäi? Toivon todella noi korvaus rahalla saa hoidettua puutuva ja itsesi elättää lopun elämän.

        Varmasti jäi paljonkin pysyviä, mutta itsekään en tiedä kuin joitain..esim. hajuaisti meni ja käytännössä myös makuaisti kun 70% maistamisesta tulee hajuaistin kautta.. ..ikinä ei ole nälkä eikä jano..koskaan ei nukuta…saan kyl nukuttua jo kun on pakollista, mutta alkuun tarvitsi melatoniinia avuksi.. ..must ei huomaa mitään enää päällepäin…oli 36 luunmurtumaa, revennyt perna, ym. ym. mutta fyysiset vauriot ovat parantuneet…kävelen/juoksen, puhun ym. eli sikäli ok-tilanne.. ..tosi harmi kun raha on käytännössä korvaus kaikesta…surkea korvaus, mutta kuitenkin välttämätöntä tässä maailmassa…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta 💗 Ne on kyllä roistoja 😒 joo, ehkä ymmärrän miks ei kannata mennä töihin. Onko sulla harrastuksia?

        ..ei oikeastaan ole harrastuksia..mä olen elämäni urheillut/liikkunut, mutta sekin jäänyt kun fyysinen kunto romahtanut entisestä…moottoripyörällä ajoin vielä yhden kesän sairaalasta kotiuttamisen jälkeen, mutta myin senkin pois syksyllä kun ei sekään toiminut kuten ennen…johtui enimmäkseen kait häiriöistä tasapainoaistin suhteen.. ..tarvisin kyl jonkun harrastuksen…joku kuuma narttu voisi olla kiva harrastus.. xD ..harmi kun sinäkään et jouda mun leluksi.. :p


    • Anonyymi

      Ei ole pakko , mutta pelimiehelle välttämätöntä.

      • Mitään pelimiehiä ei ole olemassakaan.. ..kaikki esittäminen on mahdotonta…ovat vaan oikeasti hyviä tyyppejä tai sontiaisia…jokainen vuorollaan erilaisissa tilanteissa…


    • Anonyymi

      Millaista se "ilkeys" on ollut?

    • Anonyymi

      on helpoin ja nopein tapa näyttäytyä kyllin karussa valossa että turhanpäiväiset illuusiot karisee, eihän se oma syy suinkaan aina ole että tulee hitusenkin mukaanvedetysksi noihin aikuisten satuihin missä elellään onnellisina elämän loppuun, joten turha vedota mihinkään ritarillisuuteenkaan

    • Anonyymi

      Säähän se tässä ilkeä olet ollut mua kohtaan joka kerts et halua nähdä kuin sen pari kertaa

    • Anonyymi

      Kell' onni on, se onnen kätkekööt.
      (sitkom)

    • Anonyymi

      minäkin mietin jatkossa teitä joka päivä ja aamu, ja pentuja ne myös, tai siis vihaan, toivottavasti saadaan sinne helvetistibosdkaa.teen myös itsestäni magneetin ja imen teistä kaikkea ja lahjoitan muille, niille joista ette pidä.

    • Anonyymi

      minun ei tarvii nähdä, riittää että ajattelen ja, saan paskaa ja pahaa teille ja ympärillenne. toivon että pääsen pian kiettämön myös muita mieliä ja, saan teille pahaa, ja paskaa. ja yrityksille myös, kuvittelen sopimuksia ja mustaan niitä kuvittelen hoitoja ne ja mustaan niitä. ajattelen teitä ja mustaan teitä.

    • Anonyymi

      mietin autoja ja kaikkea teissä, ja mustaan niitä. "hakkaan teidät ja pentunne samalla tavalla, pilaan kaiken elämässänne ja tuhoan joka päivä".

    • Anonyymi

      otan porukkanne nuorien tulevaisuudet käsittelyyn ja mustaan niitä, että saadaan tehtyä heille kaikki sama paha mitä teitte tänne. joka päivä lähetän kaikkea pahaa ja paskaa teille, yhtä monta vuotta. mustaan rahaa ja ihmissuhteita ne, ja jos teette muutoksia, seuraan perässä ja mustaan. kun haluatte elää omaa elämää, mustaan sitä. teen joka päivä teille pahaa.

    • Anonyymi

      mietin teitä, varastan ja vainoa jos en tykkää mitä teette, lähetän raivoa ja hakkaan. saatte maistaa omaa toimintaanne ja saatte kaiken pahan omille pennuille.

    • Anonyymi

      sitten polle ryhdytään "syömään" sinua ja lähetetään kaikki saalis vihollisille.

    • Anonyymi

      maksoi mitä maksoi, "hakkaatte" sen porukan naiset myös, "hakattavaksi" kotiin. nyt hommat kääntyy ja maksatte ja kärsitte joka teoista. tee minusta magneetti ja etsi niiden viholliset.

    • Anonyymi

      lähetä niihin raivoa kun yrittävät tehdä töitä tai liikkuvat, maksatte kaikesta, pentuineen, ja kärsitte. joka minuutista, saatte paskaa ja pahuutta elämäänne.

      • Anonyymi

        Mun piti nukkua välillä

        Nukuikko itte ?


    • Anonyymi

      Ei normaalit ihmiset olekaan ilkeitä. Ei ole edes ihastumisen arvoinen sellainen ihminen, joka valitsee ilkeilyn.

    • Anonyymi

      lähetä sille porukalle sama raivo, aina kun yrittää tehdä töitä niin tulee paskaa, joten lähetetään takaisin ja yhtä kauan. itse olin syytön kaikkeen mitä kostitte, joten tehdäänpä teille sama. yx niistä on varmasti Papu, ja muutama muu. joten laita raivoa päähän kun yrittävät tehdä töitä. kosto on suloinen. en halua muita syödä, enkä ole, joten pilataan ja kostetaan ja toivottavasti saadaan teihin kaikkeen kaikki sama mitä ootte tehnyt.

    • Anonyymi

      ne jotka on imenyt ja syönyt, toivottavasti saavat raivoa myös itseensä.

      • Anonyymi

        Ota ne lääkkeet, hyvä ihminen!


    • Anonyymi

      toivottavasti saadaan hakata teidlt kaikki ja järjestäjä toivottavasti tappaa ittendl jo tänään tai vaikka perheensä.

    • Anonyymi

      toivottavasti hakkaaja tapat perheesi, paitsi jos se on minä ja minun. toivottavasti kärsitte ja kiduttevkkobryhmä, ja koette kidutusta yhtä monta, vuotta ja yhtä kovaa. ja toivottavasti kidutte teoistanne. toivottavasti se Papu "hakataan" vaikka hautaan asti. en tee mitään, mutta toivotaan elämää hoitaa tuommoiset paskalaist helvettiin ja Tuhoaa niiden pentujen tulevaisuuden miten teitte minulle, ja kiduttavat heitä samoin ja varastavat heiltä yhtä paljon.

    • Anonyymi

      fuck you pwc ja nallen tyyppiset. toivottavasti päästään pian "hakkaamaan"

      • Anonyymi

        Sinut hakataan ensimmäisenä.


    • Anonyymi

      Ikävää jos joku ollut sinulle ilkeä. Ehkäpä taustalla on jonkinlainen pelko että sillä ystävyydellä ruokiin toisen tunteita. Täälläkin seuraa keskusteluja joissa toinen torjunut ja jatkanut ystävyyttä. Niin toinen kyselee täällä että oisko sillä kuitenkin tunteita. Ei tarvitse olla ilkeä mutta pitää olla suora ja rehellinen.

    • Anonyymi

      No sellaiseen ei kannata ihastua eikä rakastua joka ei osaa alkeellisiakaan käytöstapoja.
      Onko lie henkinen kehitys vielä alkutekijöissään?
      Voi sanoa kohteliaasti että ei kiitos. Eikä sen jälkeen enää kommentoi mitään!
      Joillain vaan toi itsehillintä vähän heikolla tasolla.

    • Anonyymi

      Harmittaa, että sinisilmäisyyttäni menin rakastumaan ilkeään ihmiseen. En oikein vieläkään voi ymmärtää, että toinen tiesi tunteeni ja halusi satuttaa niillä. Tuntuu etten toivu siitä ikinä, enkä voi luottaa enää kehenkään. Joskus toivoin etten edes olisi koskaan häntä tavannut. Näin jotain niin rumaa, etten usko enää romanttiseen rakkauteen. - sivusta

    • Anonyymi

      En oo koskaan ollut ilkeä. Aina sanonut että valitettavasti en tunne samoin mutta kiittänyt samalla avoimuudesta, rohkeudesta ja että arvostan kun kertoi. T. N

    • Anonyymi

      Millä tavalla sinulle on oltu ilkeitä?

      • Anonyymi

        Ei se taida itsekään tietää.


    • Anonyymi

      Se on juuri näin. Ei sitä tarvitsekaan ymmärtää. Värisevää sydäntä ei saa talloa.

    • Anonyymi

      Olet mies ihana.

    • Anonyymi

      en oikeasti ymmärrä miksi vittua ryssiä päästetään tähän maahan. Laurin sakkia ootte, sille porukalle on ostettu jo kosto, toistamiseen, nyt ottavat itse turpaan, eivätkä laita muita ottamaan puolestaan. pian nähdääb🤪

    • Anonyymi

      en lepää ennen kuin olen kostanut jokaiselle.

    • Anonyymi

      eikös sillä ulianalla ollut yhteyksiä kemiateollisiuteen? eikös ois jo hakattavasa iässä, löytyykö pentuja? tai uraa?

    • Anonyymi

      ps. ilo kertoa ostetusta kostosta mutta ostaja en ole minä. joku muukaan ei tykkää teidän kidutus meiningistä eikä "syömisestä" tai kusetuksesta. joukolla naisia hakkaavat oli naisia tai miehiä ovat joidenkin mielestä sen näköisiä että pitäisi "turpaan vetää". 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

    • Anonyymi

      Niin, ei tietenkään ole pakko. Tietysti raja kulkee siinä, älyääkö joku x luovuttaa nätisti ja asiallisesti ilmoitettuna. Vai onko sitten melkeinpä pakko jo näpäyttää irti päästäkseen riippujasta.

      Jasu

      • Anonyymi

        Eiköhän moni ymmärrä ihan suoraa sanomaa. Ihan normaalisti puhumalla.

        Kannattaa varmaan katsoa peiliin, jos joutuu näpäyttelemään ja saa ärsyttäviä riippujia kontolle.


    • Anonyymi

      jos ei itse ota yhteyttä ei ole kenenkään pakko ottaa. itse en ainakaan ottaisi. ja kannattaa varmistaa onko joku ihastunut, jos ei anna vastakaikua ei varmasti ole.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä ole asia noin musta/valkoista.
        Esim.kolikon toinen puoli,eihän aktiivista yhteydenpitämistäkään voida ymmärtää suureksi intohimoiseksi rakkaudeksi.


    • Anonyymi

      Normaalitilanteessa en ole koskaan ollut ilkeä. Vaan tilanteessa, jossa toinen ei usko sanaa ei, tilanteessa, jossa toinen jatkaa yhteydenottoja ja suoranaista painostamista, olen ollut ilkeä.

    • Anonyymi

      niin se meni vähän ohi joo, kun en uskonut sitä todeksi, ja sitten lähetit minulta sähköpostia ja sait ne hullut vaimot kostamaan. mutta ei se mitään kostetaan takaisin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe