R-Kioski Harjavalta

Anonyymi-ap

Samat elämäänsä kyllästyneet miehet notkuvat päivittäin R-Kioskilla. Eikö tosiaan ole muuta paikkaa Harjavallassa, kuin notkua kioskilla?? Ymmärrettävää jos kyseessä olisi kahvila, mutta ei ole...Naispuolisten asiakkaiden takapuolet arvostellaan todella kuuluvasti. Todella surullista

49

3847

Vastaukset 49

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpas erikoista, kuka siellä oikein notkuu??,,,,,,eikös r-kioski ole nopeita ostoksia ja veikkauksia varten

• Anonyymi

Aamu tunteina auton joutuu jättämään tienvarteen. Helpompaa tehdä röökilakko tai ajaa Kokemäelle

• Anonyymi

Nimi kannattaa muutta B kioskiksi.

• Anonyymi

Heittäkää kahvit naamalle jos leuat lonksuu.

• Anonyymi

Olen katsellut sielä käydessä, että eikö tästä porukasta osan kuuluisi käydä töissäkin vai onko osa sairaseläkkeellä vai muuten vain lorvijoita,,,????

• Anonyymi

Kahvit naamalle jos leuat lonksuu. Menee suu tukkoon.

• Anonyymi00052

Niin ja sitten oot itse syytettynä pahoinpitelystä ja joudut niille törkyturville maksamaan loppuikäsi korvauksia. Niin siinä ainakin mun onnella kävisi. Kirsikkana kakun päällä joku veeti vielä kuvaisi koko episodin tubeen kun minua raahataan mustamaijan perälle.

• Anonyymi

Ei ole Harjavallan ärrä yksin tällainen notkujien ajanviettopaikka. On niitä muuallakin. Pelikoneella hääräilevät ymmärrän, mutta en sitä, että aikuiset prutkuhousut tulee valtaamaan heti aamusta vähät kahvipöydät, mitä kioskilla on tarjota. Sitten istutaan ja juorutaan, kuka ostaa kahvin kuka ei. Maksavat asiakkaat ei viitsi edes ostaa kahvia kun ei ole paikkaa mihin istahtaa. Pitäisi kioskin pitäjällä olla sen verta selkärankaa sanoa että tämä on kahvio, toriparlamentti voi vuokrata kokouksilleen omat tilat jostain muualta.

• Anonyymi

nakkilassa samahomma

eipä tu kovin usein enää käytyä

• Anonyymi

Eikö se R-kioskin myyjä voisi ystävällisesti pyytää niitä ukkoja välillä menemään haukkaamaan happea, että aivot jaksavat jauhaa. Tuulettuisivat vähän muutenkin ulkona.

• Anonyymi

Yksinkertaisuudessaan lorviminen pitäisi kieltää ja pöydät poistaa. Toisten ihmisten asioiden puimisen voi hoitaa vaikka torilla toripäivänä jos siihen niin kova tarve on.

• Anonyymi

Miten voi olla mahdollista että siellä edelleen väki vain lisääntyy ja notkuminen on aivan tolkutonta ettei siellä edes viitsi asioida???

• Anonyymi

Samat elämäänsä kyllästyneet miehet notkuvat päivittäin R-Kioskilla. Eikö tosiaan ole muuta paikkaa Harjavallassa, kuin ...t. mää oon samaa mieltä itteni kans

• Anonyymi

Oli paikallislehdessäkin jo äijien notkumisesta juttua... Jos uudet kunnanvaltuutetut keksisivät äijille omat tilat vaikka kaupungin tiloista...

• Anonyymi

Eikö aikaisemmin sosiaalitoimiston järjestämä aikuisten päivähoito enää toimi, kun hyvinvointialue on remmissä. Eikös aiemmin ollut ihan joku oleskelutila näille joutenolijoille.

• Anonyymi

Menisivät holviin lipittämään kaljaa vaikka. Niin juu on se kalja niin kovin kallista. Nuukajussit.

• Anonyymi

Pari penkkiä vaan veikkaajille ja ukot muualle..

• Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä,,,itse jouduin lähtemään poriin tekemään veikkauksiani ja samalla muutkin ostokset kun koko paikka täynnä näitä lorvijoita jotka huutelevat muille täysin tuntemattomille asiakkaille,,,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä,,,itse jouduin lähtemään poriin tekemään veikkauksiani ja samalla muutkin ostokset kun koko paikka täynnä näitä lorvijoita jotka huutelevat muille täysin tuntemattomille asiakkaille,,,,,

Älä puhu paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu paskaa

ei luultavasti puhu, suuri osa kaleveista niin tonttuja että eivät osaa tehä netissä veikkauksiaan, pakko tukkia kauppojen kassat ja aiheuttaa kioskeille sellaset jonot että on jonoa pyörätelineelle asti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot melko mölö, jollet osaa netissä pelata veikkauksen pelejä.

• Anonyymi00049

Minä en laskisi sisälle leveä ahterisia mammoja, vievät vähät tilat.

• Anonyymi

Teboil sulkee ovet elokuun lopussa.. Saattaa äijät vaan lisääntyä..

• Anonyymi

Ei lisäänny ko on samat ukot.

• Anonyymi

On se ikävä kun vihaa lietsovat ja lopettavat mukavia Teboileja. Ei kyllä tulla asiakkaiksi näille tilalle tuleville jos ei pakko ole.

• Anonyymi00050
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lisäänny ko on samat ukot.

...ja akat.

• Anonyymi

eikö se oo hyvä ku takapuoli kehutaan?

• Anonyymi00031

Harjavaltalaiset maksavat korkeampaa kuntaveroa näiden roskakansalaisten takia.

• Anonyymi00032

Ei kauaa, kun Suomesta lopetettiin osa R-Kioskeista. Olisiko Harjavallassa olevan Ärrän pitänyt olla yksi näistä lopetetuista?

• Anonyymi00037

Harjavallastahan lopetettiin, tääl on ollu kaks.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Harjavallastahan lopetettiin, tääl on ollu kaks.

Olisi kai pitänyt lopettaa sekin, mikä jäi vielä jäljelle?

• Anonyymi00033

Enään ei mahdu edes autolla käymään kun koko parkkipaikka on täynnä näiden lorvijoiden autoja.....

• Anonyymi00036

enään ei tilata enäääään

• Anonyymi00034

Samoja autoja siinä näyttää aina lojuvan..Vihreä hiace on tosi usein.. Kova totomies vissiin..

• Anonyymi00035

Kyllä näille äijille joku muu paikka pitäisi löytää..

• Anonyymi00039

Eikös se uusi kahvila muuttanut Matkahuollon vanhoihin tiloihin. Hyvällä paikalla isot tilat siinä.

• Anonyymi00040

Juu pari kahvilaa kylältä löytyy. Liikekeskuksesta ja nyt taksi aseman vierestä vanhan baarin tiloista. Hyvä iso parkkis sekä pyörätelineet pihassa. Sinne!

• Anonyymi00042

On kyllä valitettavan surkiaa etttä täytyy ajella ympäri kylää ja katsella jos tulisi sopiva hetki käydä asioimassa,,,,koko ajan parkkipaikka täynnä

• Anonyymi00043

Menkää linjaauto-asemalle kahville. Siellä on terassi katolla ja hyvät isot sisätilat. On parkkitilaakin kyl

• Anonyymi00053

En oo kuullutkaan kattoterassista.

• Anonyymi00045

En mää pysty ko on takaraivolippis😁

• Anonyymi00046

Eikös vaan

• Anonyymi00047

Syytön mies linnaan...

• Anonyymi00048

Monesti puhutaan maleksivasta nuorisosta, mutta vastenmielisempia nuo vanhat kyyläävät ukot ovat.
      Taitaa olla jokaisella pikku paikkakunnalla sama juttu. Jonnekkin liimaavat per...siinsä ja notkuvat tunnista toiseen.
      En ole Harjavallasta. Kesällä on tullut nyt poikettua usein ja mielestäni kaunis paikka. Tulin lueskelemaan, mitä tän paikkakunnan keskusteluryhmässä puhutaan, mikä on kylässä meininki. Miettinyt mahdollista eläkeiän kotia. Huvitti tämä keskustelu. Sama meininki joka kylässä.
      Ja todellakin, jätän väliin paikat, joissa huru-ukot kokoontuvat. Kyltti: Esim Kahvit juotuasi annathan tilaa myös muille.

• Anonyymi00051

Siellä toimii nykyisin potenssiklinikka..
      Vanhat ukot on vaan jonossa vastaanotolle.

• Anonyymi00054

Kauppias ei uskalla sanoa mitään, kun pelkää että jää muutama kahvi myymättä. Neste Harjavalta on myös pahimpien juoruilijoiden kehto. Toisilla on pakottava tarve mennä päivittäin jopa monta kertaa jauhamaan ihmisten asioita ja utelemaan. Suosituimpia puheenaiheita ovat paikallisten kuljetusyrittäjien toiminta ja se että ketä oli Holvissa viikonloppuna juovuksissa. Ihmettelyn keskipisteenä ovat myös toisten raha-asiat ja puhumattakaan jos jonkun vaimo on lähtenyt kävelemään niin sitä ilkutaan varmuudella.

• Anonyymi00055

Samanlaisia paskakuonoja istuskelee Kokemäen Ärrällä joka päivä monta tuntia. Äijät pitäisi heittää jäteautoon heti, kun se tulee paikalle.

• Anonyymi00057

Paikalinen demari höppänä siellä päivystää päivittäin

• Anonyymi00056

Emmäänytie ollaanko niin elämään kyllästyneitä ko kattellaan vaan naisten erikokoisia pyllyjä vaan ja jauhetaan paskaa
      T volvo markkanen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      75
      756
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      143
      743
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      666
    4. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      644
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      643
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      624
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      42
      580
    8. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      521
    9. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      27
      511
    10. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      493
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      486
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      466
    13. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      401
      448
    14. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      76
      431
    15. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    16. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      406
    17. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      3
      390
    18. Mikä on toinen nimesi?

😊
      Ikävä
      28
      384
    19. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      35
      378
    20. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      34
      372
    Aihe