injektioita, niin älkää hakatko niitä oireita muille mitä niistä tulee. Niistä tulee levottomuutta ja ravaamista. Sairasta pumpata ihmisiin jotain injektioita. Mitään skitsofreniaa ole edes olemassa.
Jos otatte niitä psyykelääke
Anonyymi-ap
9271
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Ei mulle ole tullut mitään tommosia ja sen lisäksi menee 4 eri pilleriä
No ei kait tule, kun sulla on joku orja kelle ne oireet hakataan. Sit joku toinen kärsii jossain ja miettii itsemurhaa, kun luulee tulleensa hulluksi. Kaikista psyykelääkkeistä tulee sivuvaikutuksia. Se on fakta.
Ei oo tullu minkäänlaisia ja yli 30v käyttänyt
Varokaa näitä lääkkeitä.niistä tulee vaikka mitä sairauksia.miksi näistä ei kirjoitella oikein .lehdissä...
Höpöhöpö
Käyttäny yli 30 vuotta eikä ole tullu mitään, ainoa se että pysyny pää selvänä ja terveenä
Ihminen voi menettää toimintakykynsä ja muuttua antisosiaaliseksi. Väittää että juuri häntä vastaan on jokin massiivinen salaliitto. Itsetuhoista ja muille vaarallista käyttäytymistä voi ilmetä jo ennen lääkitystä sekä terapiaa ja usein näin juuri onkin, jotta ihminen saadaan hoitoon. Sitä kutsutaan skitsofreniaksi ja sitä on vaikeaa hoitaa. Olen lukenut netistä että sairastuneilla omat kuvitelmat, unet ja todellisuus voivat sekoittua eikä sairastunut itse erota niitä toisistaan. Ymmärrän sen jos heti vaan isketään lääkekasa kouraan ja toivotetaan avohoidokille hyvää loppuelämää ja katsotaan mitä tapahtuu.
Kyllä skitsofrenia olemassa on ja pahimmillaan johtaa pahoihin harhoihin. Valitettavasti erään tapauksen tiedän, missä hoito ei toiminut, vaikka välillä pakkopiikitettiinkin. Lääkkeen syönti kun ei oikein kiinnostanut. Lopputulos oli sanalla sanoen aika kamala 😭
Mutta diagnoosissa voidaan mennä myös pahasti vikaan ja alkaa lääkitsemään vaikka sairautta ei olekaan. Johtuen siitä, että ei osata hakea mahdollista juurisyytä oireille.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/dissosiaatiohairio-on-yleinen-mutta-huonosti-tunnistettu-mielen-sairaus-vaara-hoito-voi-pahentaa-potilaan-oloa/8142918#gs.3r6h9i
Tuo kannattaa lukea ja ennenkaikkea loppuosa. Olennainen tulee siinä esille.
🐻
Mikä valelääkäri olet?
Jos valelääkärkommentti oli minun kirjoitukseeni, niin tarkennan.. eli tuo josta manitsin oli kyllä oikeasti sairas ja kamala lopputulos johtui nimenomaan lääkityksen epäonnistumisesta.
Mutta tuo artikkeliviittaus taas oli siihen, että monesti voi tulla diagnoosivirheitä, kun ei osata tunnistaa oikein, mistä oireilu johtuu. Siitä tulee se ongelma, että aletaan väärällä diagnoosilla syöttää lääkkeitä, mitkä ei tietysti korjaa mitään, jos ongelma onkin ihan toinen. Sivuvaikutukset voi olla pahatkin sitten.
Esimerkiksi tuo dissosiaatiohäiriö ilmesesti saatetaan turhan usein sotkea muihin mt-ongelmiin. Ja kun juurisyynä on paha traumatisoituminen ja pelkotilat, asiaa ei paranna "pakottamalla" lääkkeiden syönti. Tuossahan todettiin, että potilaalle ensiarvoisen tärkeää on, että voi kokea olonsa turvalliseksi ja sen jälkeen vasta on mahdollisuus päästä työstämään itse asiaa parempaan päin.
Ja en ole lääkäri, enkä valelääkäri. :)
Sivusta vaan kaikenlaista "vähän" nähnyt.